924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor Konwersja 924 na koła 5 śrub
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 25-09-2008 13:10
Czy ktoś doświadczony mógłby zrobić kompletną listę co jest potrzebne do konwersji zwykłego 924 do hamulców / kół 5 śrubowych ? Jak rozumiem tu są dwie wersje tzn. 1) przejście na hamulce 944 2.5 2) hamulce brembo z S2. I w drugim przypadku potrzeba trochę więcej gratów (maglownica, drążki, półosie, macphersony ?).
W 1 przypadku mam wątpliwości - do 924 turbo macphersony były standardowe 924 a tylko zwrotnice inne o ile się nie mylę (?).


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 13:26
ja właśnie zmieniam zawieche na 2.5
przod narazie pasuje bdb pod belke 924 plug&play smiley

chcesz foty ?

tył w przyszłym tygodniu bede robił. Przod narazie robie az tydzien... mysle ze skoncze za miesiąc wszystko.


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 25-09-2008 14:03
Jak masz foty to zamieść. Ale chodzi mi o to co znaczy plug and play ? Całe macphersony + wahacze ? A maglownica i drążki od 924 czy od 944 ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 14:07
narazie wpakowalem cale mcpersony z 944 wraz z wahaczami, belka zostaje z 924 bo 944 ma calkiem inna ( mocowania ). Maglownica i drazki chyba sa te same ale mam i to i to to ci powiem na weekend jak bede montowal co spasowalo smiley no i nie wiem bo nie patrzylem czy sa otwory na sroby od stabilizatora.


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 25-09-2008 14:16
konwersja na BREMBO

przód:
wymiana:
kompletne mcphersony ze zwrotnicami od S2
modyfikacja:
wymagane dopasowanie zwrotnic do starych wahaczy /przeniesienie otworu odpowiadajacego za kont pochylenia kola/

tył:
wymiana:
cala belka od S2
wachacze
przeguby+polosie


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

Edytowane przez nemo dnia 25-09-2008 14:17
4938237 www.agito.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 14:17
U mnie przy montowaniu zawiechy z 924S (944) do 924 wystąpił tylko jeden problem, a mianowicie nie było do czego przykręcić mocowań przedniego stabilizatora ale spawarka rozwiązała problem smiley
poza tym cały przód i tył to plug and play czyli odkręcasz jedno i przykręcasz drugie.


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 15:36
no to waldek rozwiazales moj problem odnosnie stabilizatora smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 25-09-2008 17:14
mr-nemo napisał/a:
konwersja na BREMBO


Ok, dzięki. Czyli maglownicę i drążki masz od standardowego 924 ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 25-09-2008 17:20
A to nie da się użyć stabilizatora z 44 skoro całe zawieszenie jest z 44?
Czemu trzeba spawać?
Jeżeli się da, to czemu nie ma mocowań. Przecież powinny być w zawieszeniu od 44?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 25-09-2008 17:21
www.qbak.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 17:33
stabilizator jest montowany do belki ( na koncach wlazi w wahacz ). belka zostaje z 924. standartowo ona nie ma mocowania na stabilizator.


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
hades307
Użytkownik



Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 25-09-2008 19:58
ja sie przymierzalem ale nic mi z tego nie wyszlo
z tego co wiem to z jak najwszesniejsych 44 wlazi plug and play
chyba nawet da sie piasty zalozyc do zwrotnic 24


1978
1979
szukam rocznika '80 smiley
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side smiley
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
wlochaty
Użytkownik

Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 25-09-2008 20:42
mam takie pytanie czysto z ciekawości, po co montujecie zawieszenie od 44



924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatemsmiley -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częscismiley
944 '86 sprzedanesmiley
924 '77 smiley szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232
7707863
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 25-09-2008 21:07
4 tarcze, wieksze z przodu, rozstaw na 5/130, to jest to co ja chcialem. A reszta przy okazji smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 26-09-2008 09:14
juras napisał/a:
mr-nemo napisał/a:
konwersja na BREMBO


Ok, dzięki. Czyli maglownicę i drążki masz od standardowego 924 ?


tak, maglownica 924 zregenerowana i przerobiona na końcówki nakrecane /te tańsze/

wlochaty napisał/a:mam takie pytanie czysto z ciekawości, po co montujecie zawieszenie od 44


zapraszam do przetestowania hamulców u mnie, 4 tarcze, 300 mm i 4 tłoczki smiley


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

Edytowane przez nemo dnia 26-09-2008 09:56
4938237 www.agito.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-09-2008 09:53
mr-nemo napisał/a:
tak, maglownica 924 zregenerowana i przerobiona na końcówki wkręcane /chyba/


A po co przerobiona na końcówki wkręcane ? Taka była konieczność ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 26-09-2008 09:57
nie , chodzi o to ze jedne są tańsze i taki był cel przerobienia


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
4938237 www.agito.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 26-09-2008 10:09
ja testowałem te hamulce... Panowie - BEZ DWÓCH ZDAŃ!! jedno z najlepiej hamujących świnek, jakie widziałem!!!!


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-09-2008 11:17
mr-nemo napisał/a:
nie , chodzi o to ze jedne są tańsze i taki był cel przerobienia


Czyli te od golfa pewnie. Ale to i tak nie do końca rozumiem bo w twoim 924 takie powinny być oryginalnie zdaje się.

ps. A czy nie ma np. problemu z rozkładem siły hamowania przód / tył ? Masz zamontowany korektor siły hamowania ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 26-09-2008 11:52
ps. A czy nie ma np. problemu z rozkładem siły hamowania przód / tył ? Masz zamontowany korektor siły hamowania ?


nie, nie mam korektora. servo tez jest stare. problemow narazie nie stwierdzono


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
4938237 www.agito.pl
Autor RE: Konwersja 924 na koła 5 śrub
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 27-09-2008 16:06
juras: za jakies 30minut wkleje foty

generalnie nie chciał mi wejść wahacz w belke. Wiec w belce trzeba bylo stuknać 2 razy w taką blachę, która jest odbojnikiem ( bo główka wahacza z 944 jest wieksza ), następnie otwory powiększyłem wiertłem 13 i pilnikiem delikatnie poprawiłem. Inaczej by nie weszło. Po weekendzie przod bedzie na kołach.

edyta:

oczywiscie oba wahacze smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87

Edytowane przez drwal dnia 27-09-2008 16:08
4640739
Strona 1 z 3 1 2 3 >