Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-03-2014 20:21 |
|
|
wit007 napisał/a:
Zabawne, parę osób się produkuje, a autor posta nawet nie zajrzał
Oj, znasz to forum przecież
Ja bym nic nie zmieniał i robił na oryginał, no chyba że z oryginałem jest klęska.
Jak zaczniesz po kolei wymieniać wszystko co potrzebne do mocniejszego silnika
(hamulce, zawieszenie), pomijając samą zmianę silnika, to kwoty będę szybowały.
I o ile nie jesteś strasznie zakochany w swoim egzemplarzu to będzie to bardzo
ciężko zbywalny projekt. Choć wiadomo, że cena czyni cuda, ale chyba nie chodzi
o to żeby włożyć worek kasy i po pół roku sprzedać w cenie standardu. Polecam
pojeździć tym co jest i zobaczyć czy nie daje wystarczająco dużo radości
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 27-03-2014 20:26 |
|
|
Gotowy kit na swap do 924 w Europie, Eryk wróć na ziemię.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
Highwater
Użytkownik
Postów: 53
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.14 |
Dodane dnia 29-03-2014 23:15 |
|
|
Hej , przepraszam za absencje. Nie bylo mnie w Polsce i bylem bardzo zajety. Co do wagi 1uz-fe wazy 180kg , nie wydaje mi sie zeby róznica byla duza. Co do mozliwosci wsadzenia go tam - Da sie https://www.youtube.com/watch?v=qtHjnA9uaIQ. Co do kit'ów montazowych, za co którys z kolegów zostal zganiony to tez sá http://forums.rennlist.com/rennforums/944-and-944s2-forum/705331-anyone-ever-dropped-a-lexus-v8-in-the-944-bay-2.html
Co do projektów, to mam na swoim koncie supre mk4, do której wsadzilem wlasnie uzeta i supercharger od astona i tez wszyscy mowili ze sie nie da i wywazam otwarte drzwi, efekt 780 bezpiecznych rumaczków które przez 3 lata nie dostarczyly zadnych problemów.Oto i on https://www.facebook.com/photo.php?fbid=111275075585634&set=a.100269276686214.44.100001094250978&type=3&theater
Uzet tez podobno ma bardzo podobnie rozmieszczone mocowania lap silnika do ori motorowni, wymagajace nie wielkich przeróbek. Kolo zamachowe przerobione z 3sgte, tez juz opatentowane przeze mnie. sprzeglo z tego co wiem w 944 jest z przodu, wiec trzeba poprostu zrobic spiek, jezeli ori nie wyda to na pewno da sie zaporzyczyc z supry mk3, skrzynia oczywiscie ori, tylko pewnie trzeba bedzie znalezc od turbiny. Co do tego ze wyjdzie kundel to na pewno..., ale nie zapominajmy ze zawias mamy z golfa 1
Kolejne gotowe kity. trzeba wejsc w DRIVETRAINE http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwiederholds.com%2Fporsche-1UZFE.html&anno=2&sandbox=1
Oczywiscie temat skrzyni, hamulcy i pólosi, zostaje otwarty i pewnie zostaje tylko pozyczka z turbiny i to Wy mi powiedzcie prosze jakie to koszty? Ale przyjmuje zaklad o 1000 pln ze swap zamkne w 10 tys pln razem z silnikiem.
Ps. Bardzo dziekuje koledze PieszczoH za bardzo pomocnego linka.
Edytowane przez Highwater dnia 29-03-2014 23:45 |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 29-03-2014 23:49 |
|
|
Ostatnio się natknąłem...
http://www.texasperformanceconcepts.com/index.html
|
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 30-03-2014 00:32 |
|
|
zawias z golfa1 to masz w 924 i 944 do 85. W nowej desce już nie masz golfa.
Co do podanych przez Ciebie kwot. Ciężko jest z tym dyskutować, jeśli masz gdzie, dojście do silników, wiedzę techniczną i czas z pewnością da się to ogarnąć w rozsądnych pieniądzach. Nikt z nas tego tak nie liczy, bo zwyczajnie w Europie nikt nie robił V8 z 944.
Jeśli weźmiesz się za taki projekt, to fajnie gdybyś założył temat i pokazywał fotki z placu boju. Z pewnością będzie to pierwszy taki projekt.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 30-03-2014 00:43 |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 30-03-2014 14:35 |
|
|
Highwater napisał/a:
Oczywiscie temat skrzyni, hamulcy i pólosi, zostaje otwarty i pewnie zostaje tylko pozyczka z turbiny i to Wy mi powiedzcie prosze jakie to koszty? Ale przyjmuje zaklad o 1000 pln ze swap zamkne w 10 tys pln razem z silnikiem.
rozumiem, że to przy twojej robociźnie którą liczysz jako zero zł bo to hobby. Może tak być, ale i tak zostaja skrzynia 1500-2000 zl hamulce 2000-3000 (to takie orientacyjne ceny ale wydaje mi sie ze w miarę realne. Reasumując:
944 dawca okolo 8000-10000 pln
swap 10000 pln
skrzynia hamulce 5 pln
mamy okolo 25000 a do tego dojdzie sporo drobiazgów wiec realnie + 5000
do tego silnik który wlożysz nie będzie ani nowy ani po remoncie tak samo skrzynia, w takiej sytuacji wołałbym kupić oryginał turbo i doprowadzic do ładu:
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 30-03-2014 14:37 |
|
|
to pierwsze z brzegu ogłosznia na mobilach realnie za 20000 plna masz auto ktore jeździ i jest zarejestrowane, a ponadto sprzedawalne i rok w rok zyskuje na wartości, a koniki można z niego krzesać, ale każdy robi to co lubi, nie ma tylko potrzeby udowadniać nikomu ze to ma jakiś sens bo na pewno nie ekonomiczny.
marchewa dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez marchewa dnia 30-03-2014 15:06 |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 30-03-2014 16:50 |
|
|
Widac kolega poprostu lubi sie bawic w takie rzeczy i nie lubie charakterystyki Turbo.Nie przypuszczam zeby ta supra miala wieksza wartosc po tej przerobce a jednak z pewnoscia dawala niesamowita frajde. W jaka moc chcesz celowac w tym 944? Chociaz nie jestem fanem takich przerobek to zpewnoscia jesli pokusisz sie o ten projekt i zalozenie tematu z dokumentacja , z ciekawoscia bede zagladal.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 30-03-2014 16:52 |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-03-2014 21:36 |
|
|
Choc w swoim zostaje przy fabrycznym motorze, to bardzo lubie takie projekty. Kumplowi mielosmy swapowac e30 do driftu i padl pomysl UZ. Po rozmowach z ludzmi zajmujacymi sie tymi silnikami dowiedzielismy sie, ze: malo mocy seryjnie, idealny pod turbo, ale uturbienie mega drogie, i tu nie pamietam dokladnie, ale bodajze wersje vvti (najczesciej spotykane) mialy rozpadajace sie walki. Polecili 4.0 z BMW. Najlepsze V8mki
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-03-2014 22:14 |
|
|
Marchewa, skrzynia do turbo za 1500-200zł? Czy coś innego masz na myśli?
No to po wypowiedziach kolegi Highwater wnioskuje że nie odpuszcza i szykuje
się kolejny ciekawy projekt. Mam nadzieje że nie będziesz omijał naszego forum
zdając relacje na temat postępów prac
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 31-03-2014 22:13 |
|
|
przedział 1500-2000 miałem na myśli choć i to wydaje mi sie optymistyczna wersja
|
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
Highwater
Użytkownik
Postów: 53
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.14 |
Dodane dnia 31-03-2014 22:23 |
|
|
Tak na prawde na dal nie mamy odpowiedzi, co bedzie latwiej, taniej i lepiej wsadzic czy uzeta czy 2.2 turbo. uzeta na grubej korbie mam, 2.2 turbo to koszt 3.000 pln silnik.
|
|
Autor |
RE: SWAP v8 1uz-fe vs R5 2.2turbo 20v |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 31-03-2014 22:27 |
|
|
bo na to musisz odpowiedzieć sam. Nikt z Nas nie zna Twoich warunków i możliwości. Większość z nas nie ma takich możliwości, więc nie ma takich projektów i wiedzy w tym zakresie.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|