Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 04-04-2012 22:40 |
|
|
ostatnie wyniki z tracday'a -> http://www.tptd.pl/1ed2012/ZBIORCZY%20WSZYSCY.pdf |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 22:42 |
|
|
Qbak w Twojej kartotece brakuje danych z imprezy w 2005 gdzie Komancz pojechal S4manual 2,02,xx na starej nawierzchni i cywilnych oponach, Kogut moim turbo 2.01.xx na Fuldach karat extremo- a czasy na nowym dywanie poszly w dol o ok 10s do tego dodac modyfikacje i dobre semislick
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 23:07 |
|
|
wampir napisał/a:
A jezdzac troche seria dowiesz sie czego tak naprawde ci potrzeba.
Podpisuję się obiema rękami!
Powolne usprawnianie auta jest najlepsze i daje najwięcej frajdy. Obserwowanie własnego progresu, tego co dają poszczególne modyfikacje jest najlepsze. A w dodatku cały czas jeździsz, poznajesz auto i dużo się uczysz.
Wszyscy w Klubie zaczynali od całkowicie seryjnych aut - część osób złapała bakcyla (jak Cichy, Jurek czy ja) i kilka lat zajęło nam ich usprawnianie i muszę przyznać że dawało to tyle samo frajdy co jazda. W dodatku trzeba pamiętać że jazda "seryjniakiem" uczy najbardziej - transaxle mają duży margines bezpieczeństwa który niestety zmniejsza się ze wzrostem modyfikacji. Innymi słowy - nie chciałbym się uczyć od podstaw na w pełni uzbrojonej wydmuszce. Co innego gdy ktoś ma już jakieś doświadczenie i wie z czym to się je.
Jeśli chodzi o modyfikacje to ze swojej strony mogę wspomnieć o dwóch "kamieniach milowych". Pierwszy to gdy założyłem R888 - po prostu szok!
Drugi gdy pojechałem mocno odelżoną i usztywnioną "wydmuchą" pierwszy raz w Poznaniu i napadłem na Babę Jagę (pierwszy prawy po prostej startowej). Pierwsze kółko z prędkościami zbliżonymi do S2-kowych - i mam wrażenie że jadę po bułki. Drugie - odważniej, na budziku jakieś 15 km/h więcej i takie miłe przeciążenie i taki banan jakiego dawno nie miałem...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 23:11 |
|
|
tona napisał/a:
Kogut moim turbo 2.01.xx na Fuldach karat extremo - a czasy na nowym dywanie poszly w dol o ok 10s do tego dodac modyfikacje i dobre semislick
Kurcze jak ja chciałbym zobaczyć Jurka jeszcze raz w kanarku na Torze Poznań... Widać że z wprawy nie wyszedł ani trochę! Ciekawe czy zbliżyłby się do 1:50...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 23:29 |
|
|
Mysle ze zostanie to sprawdzone empirycznieMoze namowie go zeby przywiozl swoje BBS ET0 z historycznymi oponami
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 04-04-2012 23:32 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-04-2012 23:41 |
|
|
wampir napisał/a:
Hmmm... Ja jechalem na seryjnym zawiasie, chociaz opona r888.
Tylko u Ciebie seryjny zawias to M030 i żółte Koni Czyli obniżenie
i utwardzenie. Zobacz na czym Ciachu próbował do 2 min dojść. Właśnie
o tak wstępnie przygotowanym aucie piszę. Ciebie oczywiście w tej 6 mam
wpisanego
Tona, niestety ale na stronie klubowej takich starych wyników nie ma.
Jeżeli ktoś ma to bardzo proszę o informacje. Co do 10s różnicy między nową
a starą nawierzchnią to jakoś nie mogę uwierzyć, że 928S4 nawet w manualu
pojedzie 1:52. Może opony niech nie będą historyczne
Zgadzam się z Pitersonem, ze bardzo ciekawie jest jak się zaczyna od pełnej
serii (no może amorki na początek już twardsze) i patrzy co daje każda
modyfikacja. Piterson, "usztywnioną" czyli? Pół-klatka czy zawias?
Problematyczne jest też budowanie auta na nasze imprezy. Bo inny setup jest
dobry na Poznań a inny na cała resztę imprez. Czekam aż pojedziesz Piotrze
na tym nowym zawiasie na Tor
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 04-04-2012 23:41 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 23:51 |
|
|
"Tylko u Ciebie seryjny zawias to M030 smiley i żółte Koni smiley Czyli obniżenie
i utwardzenie."
Seria? Seria, wiec o co kaman
A tak powaznie to ta seria byla wtedy w zyciowej formie, ale kierowca troche dawal ciala
Nadal uwazam ze seryjne turbo s przelamie bez wiekszego problemu 1:55, niestety nie bedzie mi to dane sprawdzic.
Co do 10s - to jest racja. Jak Kogut wtedy jezdzil to to auto bylo malym potworkiem, sporo szybszym i lepiej ustawionym niz seria. Mysle ze jakby wtedy byla nowa nawierzchnia to 1:55 by lyknal bez najmniejszego problemu.
Ale wracajac do tematu - mi np wszyscy mowia ze s2 i nic wiecej jesli chodzi o transaxle. Ale co zrobic jak zamiast serca siedzi turbo? Swoje pojezdzilem i wiem ze nic innego mnie nie interesuje. A najgorsze co mozna zrobic to posluchac sie innych a potem przez lata pluc sobie w brode ze tyle kasy poszlo a frajda ciagle nie ta.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 05-04-2012 11:46 |
|
|
Czytam porównania wozów i tak sobie myślę, S2 na pewno jeździ lepej od 8V, ale czy chłopaki w klasie 924 n/a bawią sie gorzej na track days? wszystko ogranicza sie do rywalizacji w ramach konkretnej klasy, myśle że emocje są takie same. Wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale zawsze znajdzie sie coś lepszego, szybszego itd. Rozumiem kolegów którzy jeżdżą juz S2, dla nich wszystko poniżej to rowery, ale myśle ze to opinia subiektywna. Abstrachujac od Pirxa (bo nie znam jego umiejętności) ktoś kto zaczyna bawić sie w sportową jazdę samochodem nie mając wcześniejszych doświadczeń, ma wiele do nauczenia nawet w klasie fiat 126p. Moim zdaniem 99% sukcesu to jazda w zakręcie, wtedy moc itp ma już mniejsze znaczenie. Tezę potwierdza fakt, ze np czasy które podajecie np dla 928 i 924, nie rożnią sie tak bardzo. Czytając ten wątek odnoszę wrazenie że jak nie masz S2 albo turbo to nie ma sensu zaczynać zabawy. A ja Uważam ze właśnie od starego 924 spod stodoły powinna sie ta zabawa zacząć. Nie od wtapiania dziesiątków tysiecy w kolorowe sportowe fanty które dają po 0,5 s, tylko dojście do poziomu kolegów którzy jeżdżą seryjnymi autami, co podejrzewam, że dla żółtodzioba będzie nie lada zadaniem.
Edytowane przez marchewa dnia 05-04-2012 11:51 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 05-04-2012 12:35 |
|
|
Masz rację marchewa
Niemniej jednak pirx zadał konkretne pytanie czy lepiej 2.5 czy może S2 i na tak postawione pytanie większość starała się odpowiedzieć.
Resztę odnośnie rowerów i adrenaliny to już sam sobie dopowiedziałeś nadinterpretując. Myślę, że nikt nie miał nic takiego na myśli.
Pozdrawiam
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 05-04-2012 12:43 |
|
|
Witam,
bądź hardkorem i zrób torowe 928!!!!!!
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 05-04-2012 12:57 |
|
|
dlugi napisał/a:
Witam,
bądź hardkorem i zrób torowe 928!!!!!!
hihihi - nie kuś - jestem podatny na takie wyzwania
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 05-04-2012 20:26 |
|
|
porsz napisał/a:
zaproponuj coś tylko już na privie żeby sie z nas publicznie nie śmieli ze mną jak z dzieckiem dogadać się można,byle cukierek słodki był jedyna moja wada to że flaszką mnie sie nie skusi przy negocjacjach
potwierdzam - ja próbowałem kiedyś nawet upalić mega-drogimi cygarami przywiezionymi świeżo co z amsterdamu (bez skojarzeń proszę to były zwykłe cygara) i porsz wzgardził.
a co do torowego 928 hmm... miałem taki pomysł dla bestii ale mi przeszło. michałoweko też chyba szkoda by było... (ale jakbyś się zdecydował to kilka detali wnętrza biorę
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 05-04-2012 20:29 |
|
Autor |
RE: wydmuszka trackday car zabawka wyścigówka |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 05-04-2012 21:13 |
|
|
Jak ktoś myśli o S2 niech kupi S2 w postaci dobrej bazy i powoli poprawia.
Nie ma sensu ładować kasy w remonty i naprawy aut po drodze, bo to drenuje kieszeń i potem na S2 może brakować, a i tak się tego nie odzyska. Kupić niepocudaczone S2 i spokojnie wjeżdżać się w serię.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|