Autor |
Jak umyć części po szkiełkowanu |
PorscheManiak1976
Użytkownik
Postów: 291
Miejscowość: Piastów
Data rejestracji: 20.02.16 |
Dodane dnia 22-03-2018 19:13 |
|
|
Witam,
planuję wyszkiełkować głowicę ,kolektor i inne aluminiowe części
silnika .Mam jednak obawy że mimo zaklejenia otworów ,zostanie trochę szkła w kanałach- szczególnie olejowych.
Jak to wymyć?
Czy myjka ultradźwiękowa załatwi sprawę?
Jeśli tak to gdzie w okolicy Wa-wy można umyć tak duże części?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Wojtek |
|
Autor |
RE: Jak umyć części po szkiełkowanu |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2018 19:43 |
|
|
Ja bym zrobił sodowanie. Soda nawet jak się gdzieś nie wypłucze, to nie zaszkodzi
silnikowi, bo wtedy rozpuści się w oleju - tak zakładam, skoro w wodzie bez
problemu, ale może warto wykonać test/popytać. W kanałach olejowych może
być problemem, natomiast skoro masz zamiar je zatkać to nie powinno jej się tyle
dostać żeby zaszkodziła. Oczywiście potem mycie benzyną ekstrakcyjną każdego
zakamarka pod ciśnieniem.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Jak umyć części po szkiełkowanu |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 23-03-2018 07:27 |
|
|
jakiś czas temu widziałem u klienta 911 mówił że to robił ktoś inny, silnik był wyszkiełkowany, wyglądało to pięknie... ale auto wróciło ze zniszczonym silnikiem po miesiącu... Właśnie czegoś nie doczyścili.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Jak umyć części po szkiełkowanu |
PorscheManiak1976
Użytkownik
Postów: 291
Miejscowość: Piastów
Data rejestracji: 20.02.16 |
Dodane dnia 24-03-2018 11:44 |
|
|
Tego właśnie się obawiam🤢🤢🤢 |
|
Autor |
RE: Jak umyć części po szkiełkowanu |
Panek_71
Użytkownik
Postów: 97
Miejscowość:
Data rejestracji: 18.10.17 |
Dodane dnia 25-03-2018 13:12 |
|
|
To jest tak z sodowaniem ze w szczegulnosci u wiatracznych silnikach trzeba wszystko wyczyscic. Zostaja w ukladach smarowania dosc spore grudy sody. Bardziej w postaci takiej ze sie przylepia do danej powieszchni i obtacza sie na coraz wieksza narosl im dluzej sie soduje. Ale nie koniecznie moze to spowodowac uszkodzenie silnika jak tutaj kolega wyzej wspomnial to wykaze wnikliwe badanie sprawy. Jaki silnik chcesz wypucowac to moze cos sie poradzi co do zabezpieczenia . |
|