Autor |
Regulacja amortyzatorów |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 29-04-2020 18:41 |
|
|
Wybaczcie moją ignorancję...
Potrzebuje informację jak się reguluje twardość amortyzatorów KONI. Moje wróciły z regeneracji i chciałbym wiedzieć jak to robić i co jest do tego potrzebne. Jak zrobić aby oba miały taką samą twardość.
Z góry dziękuję za łopatologiczną instrukcje obsługi
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Regulacja amortyzatorów |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 29-04-2020 18:56 |
|
|
przednie pokrętłem - tak jak na instrukcji ze zdjęcia
tylnie - odkręcasz dolne mocowania od wahaczy i kręcisz dolną częścią, ale nie pamiętam w którą stronę
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Regulacja amortyzatorów |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 29-04-2020 19:41 |
|
|
U Ciebie ten górny model z klikaczem.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Regulacja amortyzatorów |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 30-04-2020 06:40 |
|
|
Dziekuje bardzo, będę próbował
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Regulacja amortyzatorów |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 01-05-2020 10:54 |
|
|
Tak z tymi tylnymi Koni to tak jest. Po prostu jeszcze przed pierwszym montażem trzeba max twardo ustawiać i dobranoc. Naprawdę nie warto bawić się inaczej . Jak się ustawi inaczej to potem i tak trzeba ściągać i jednak na max twardo robić.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Regulacja amortyzatorów |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 02-05-2020 08:12 |
|
|
Z tego co pamiętam to Koni nie zaleca jeździc non stop na twardo skręconych. Zresztą na twardo jest ograniczony przepływ oleju i będą się grzały bardziej, czyli szybciej się zużyją.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|