Autor |
sterowanie ciepłem - rozkmina |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 25-02-2009 17:43 |
|
|
[img]http://x.screeny.pl/ga1265/b62155b83d6fca3df6888710/cieple.jpg[/img]
1 = regulacji mocy wiania
2 = ?
3 = ?
4 = regulacja temperatury
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 18:27 |
|
|
Jesli jest tak jak w 944 to 2 i 3 reguluje sile wiania na gorze i na dole.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
Apa13
Użytkownik
Postów: 397
Miejscowość: Warszawa/Ciechanów
Data rejestracji: 20.01.08 |
Dodane dnia 25-02-2009 18:28 |
|
|
2 nawiew na nogi?
3- nawiew górnymi dziurkami?
Artur 944 '83 |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:01 |
|
|
czyli że jak ?
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:25 |
|
|
Z tego co ja pamiętam to jeden hebel reguluje góra / dół a drugi czy ma lecieć do bocznych nawiewów czy nie.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:38 |
|
|
No to ja mam jeszcze inną teorię.
2. reguluje góra/dół po stornie kierowcy
3. reguluje góra/dół po stornie pasażera
Coś na styl dwustrefowej wentylacji
Przynajmniej tak mi się wydawało, że u mnie tak to działa
Ale chyba Juras ma rację, bo ktoś też mi tak mówił.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 19:58 |
|
|
W 944 to dziala tak ze jeden z nich reguluje klapke do nawiweu na gorze (szyby i kratki - ten podzial masz na kratkach) a drugi klapke do nawiewu na nogi.
Biorac pod uwage ze nie masz regulacji gdzie ma wiac powietrze to obstawiam ze jest u ciebie dokladnie to samo. Nie powiem ktore do ktorego, bo w 44 one sa nad soba
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 20:16 |
|
|
Vito, poswiec sekunde i sprawdz to ORGANOLEPTYCZNIE- EMPIRYCZNIE-Tam nic nie wybuchnie. Teraz chlopaki maja zgadnac jak dzialaja nawiewy w twoim aucie. Tak na powaznie Apa napisal dobrze- ma takie auto. Teoria o strefowym dzialaniu nawiewow(lewa,prawa strona) jest zbyt optymistyczna
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 25-02-2009 20:20 |
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-02-2009 20:22 |
|
|
2 - nawiew na nogi. W lewo full na nogi, w prawo - zero na nogi
3 - nawiew na szybe. W lewo zero na szybe, w prawo full na szybe
Reasumujac: jak 2 jest na prawo, a 3 na lewo co caly nadmuch leci do srodka. W zaleznosci potem jak ustawisz 2 i 3 rozdzielasz nadmuch. Oczywiscie, zeby uzyskac max nadmuch np na szybe (przydatne w zime) zamykasz nawiew kabiny tuz przy wylotach.
Chyba wszystko jasne
|
|
Autor |
RE: sterowanie ciepłem - rozkmina |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 25-02-2009 20:25 |
|
|
wampir napisał/a:
W 944 to dziala tak ze jeden z nich reguluje klapke do nawiweu na gorze (szyby i kratki - ten podzial masz na kratkach) a drugi klapke do nawiewu na nogi.
myślę podobnie przy czym zdaje mi się że kratki wiejące w mordę reguluje się przesuwkami przy klapkach a te na centralnej konsoli obsługują nawiew na nogi -2 i przednią szybę -3
u mnie w starszym modelu jest tylko jedna przesuwka
tona napisał/a:
Vito, poswiec sekunde i sprawdz to ORGANOLEPTYCZNIE- EMPIRYCZNIE
to chyba najlepsza rada
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|