924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor RE: Projekt tajne przez poufne :)
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 10-03-2009 09:46
Masz dużo czasu... fajnie. Tylko remont nie polega niestety na przepucowaniu części papierkiem i przemyciu ropą. Głowica musi być pomierzona i sprawdzona czy jest szczelna czy ma np zawory do wymiany (patrz kosztowne walki Michała928).

Co do własnoręcznego ulepienia komputera do wtrysku to pominę to milczeniem. Zobacz ile lat grupa zapaleńców tworzyła www.megasquirt.info a ty chciałbyś to zrobić sam popołudniami. Gratuluję zapału ale szanse powodzenia są marne. Ja wiem co znaczy uruchomienie gotowego megasquirta a zrobienie czegoś podobnego samemu.... to się nie uda :]




2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Projekt tajne przez poufne :)
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 10-03-2009 12:00
ciekawy projekt tylko kasa - sam caly czas narzekasz ze raczej u Ciebie z nia krucho wiec hmmm ja bym ten projekt raczej rozlozyl na 4-5lat niz na 2-3....


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Projekt tajne przez poufne :)
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 10-03-2009 15:47
Misiek25 napisał/a:
Głowica jest oki smiley Wszystko elegancko powymieniane,


Czyli co powymieniane ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Projekt tajne przez poufne :)
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 10-03-2009 18:32
Mnie samo zrobienie glowicy kosztowac bedzie ponad 2000zl... Uszczelki, zawory, prowadnice, frezowanie gniazd, osiowanie walka, planowanie, robota + jakies nowe drobnostki z serwisu. Co do wtrysku to mam takie samo zdanie jak juras - siedzialem mocno w programowaniu mikroprocesorow i uwazam temat za bardzo trudny... Dodam ze z megasquirtem tez mialem stycznosc i samo zestrojenie tego to juz jest zabawa. Ja mimo ze jestem odwazny to nie wiem czy zdecydowalbym sie odwazyc na eksperymenty na turbo... A tak w ogole to mam nadzieje ze wiesz na co sie porywasz bo jak kiedys pisal pilatus o turbo "nietani w utrzymaniu" to widze ze sie sprawdza w 100% a nawet wiecej bo budzet juz przekroczylem i to 2x


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Projekt tajne przez poufne :)
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-03-2009 19:27
Ja tez tak sobie kiedys myslalem - co tam turbo, troche wiecej pali, a reszta przeciez praktycznie to samo. To tak generalnie wyglada w ten sposob ze koszty utrzymania prosiaka sa wprost proporcjonalne do jego max spalania smiley Jak pali 3 razy wiecej to koszt utrzymania calkowitego jest tez 3 razy wiekszy smiley


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787