Postów: 3476 Miejscowość: Jelenia Góra Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 24-09-2009 20:42
To znów ja i jak zwykle z tematem związanym ze skrzynią biegów. Popracuję troszkę i planuję tutaj umieścić mały tutorial dla każdego, kto nie wie w jaki sposób odróżnić skrzynię 924 dogleg od 924 turbo dogleg. Mam teraz okazję zestawić dwie skrzynie obok siebie i zrobić wszelkie dokładne fotki. Co do rozbierania to jeszcze muszę przemyśleć ten temat.
Tutaj można zobaczyć fotki porównawcze obu skrzyń. W/g numerków na obudowach są nie do rozróżnienia, wyjście na przeguby też są identyczne. Jedynie wejście tuż przy obudowie wału jest inne, i ma inny numer, którego bez wyjęcia skrzyni nawet nie ma szans zobaczyć. Zrobię dokładne porównanie po wyczyszczeniu skrzyń i wtedy będę mógł powiedzieć czy jest jakaś różnica. Na razie tyle bo padnę od tego dłubania
Postów: 343 Miejscowość: bydgoszcz Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 25-09-2009 15:37
ja sie musze pod mojego wkulać i zczytać numery skrzyni bo nawet nie wiem.
Nurtuje mnie jedno pytanie, bo skrzynia 931 ma grubszy wał co widać nawet na zdjeciu, a jak Ty to masz podpięte pod wolnossący silnik czy sprzeglo masz na wiekszy wał czy wał jest standardowej średnicy i łącznik wału przy skrzyni masz z przejściem średnicy.
Bo przy mojej skrzyni dogleg wał ma na pewno standardową srednice dla 924.
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232
Postów: 1843 Miejscowość: woj. lubelskie Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 25-09-2009 17:35
wlochaty napisał/a:
Nurtuje mnie jedno pytanie, bo skrzynia 931 ma grubszy wał co widać nawet na zdjeciu, a jak Ty to masz podpięte pod wolnossący silnik..