924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor Linka ręcznego - jak wyciągnąć w całości ?
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 05-07-2012 13:15
Witam !

Pytanie jak w temacie. Odpiąłem & odkręciłem ją już w kabinie i teraz chcę wywlec ją od zewnątrz (z podłogi) - jak ? Część biegnąca w podłodze - przesuwa się tylko sama linka - obudowa w niej ani drgnie i blokuje całość.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 05-07-2012 13:34
Autor RE: Linka ręcznego - jak wyciągnąć w całości ?
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 06-07-2012 10:34
Metodą szarpaną moim zdaniem. Ona o ile wiem jest tylko wciśnięta w nadwozie.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Linka ręcznego - jak wyciągnąć w całości ?
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 06-07-2012 21:47
Tylko wciśnięta w tą "rurkę" w podłodze ? A do podłogi od spodu jest wkręcana czy jakoś inaczej ? Chodzi mi tam o ten metalowy kołnierz w który ona wchodzi przed wejściem w podłogę.
Autor RE: Linka ręcznego - jak wyciągnąć w całości ?
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 06-07-2012 23:20
Ta jak pisze juras - pancerz linki jest wciskany kolnierzem w podloge i koncowka linki przykrecana do ciegna ramienia dzwigni recznego. Rozkrecasz jedna srube przy dzwigni i wyciagasz pancerz pod podlogą. Przyda sie WD40 i przy wyciaganiu trzeba ruszac na boki. Spotkalem sie juz z takim przypadkiem ze sie wszarpac nie dalo i trzeba bylo wyrwac i spawac... Teraz jak totalnie nie idzie to rozcinam dremlem i pozniej zespawuje bo lepsze to niz ulamanie tej wystajacej rurki.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Linka ręcznego - jak wyciągnąć w całości ?
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 07-07-2012 11:50
Tzn. jak rozumiem pancerz linki na zewnątrz i w podłodze stanowi jedną całość ? Pytam ponieważ przed wejściem w podłogę (od spodu) pancerz linki wchodzi w metalowy jakby zacisk który można obracać i nie wiem czy to kwestia uszkodzonego gwintu (gdyż to nie wykręca się) czy też jednorazowego zacisku.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 07-07-2012 11:52