Autor |
3 albo 4 punktowe pasy szelkowe. Jak?! |
PietroM
Użytkownik
Postów: 126
Miejscowość: Poznań/Tychy
Data rejestracji: 12.07.12 |
Dodane dnia 16-09-2012 20:14 |
|
|
Zastanawiałem się nad montażem pasów 3 lub 4 punktowych szelkowych do Prosiaka.
Wszystko ładnie pięknie, ale nie potrafię sobie poradzić z jednym problemem - na razie na poziomie teoretycznym - jak je zamontować ?!
Część biodrowa - wszystko jasne, ale jak puścić je górą ?
zazwyczaj w kubłach są otwory do tego celu przystosowane, w seryjnych fotelach puszcza się je między metalowymi prowadnicami zagłówka.
Ale jak to zrobić w Naszych 924 ?
Trzypunkty można puścić górą jednym pasem, ale w razie wypadku albo pogną fotel, albo się zsuną.
Czteropunkty natomiast idą po bokach omijając przy okazji barki człowieka w fotelu, więc lipa max.
Ktoś się z podobnym problemem uporał już ?
Można na wysokości karku zrobić dziurę (u tapicera, a nie widelcem..) i puścić nią trzypunkty, czy jest tam jakoś zaspawana wszerz rama w fotelu?
Ma może ktoś zdjęcie samej ramy fotela, bez tapicerki i gąbek ?
Fotele chcę zostawić fabryczne, bo tego klimatu lat '70-'80 nie chcę się pozbywać, a wrzucając pełnoprawny kubeł później wygląda na milion dolarów, a tam tylko 120 koni... Sami wiecie..
_____________________________
My car is not underpowered.
It's overchassied. |
|
Autor |
RE: 3 albo 4 punktowe pasy szelkowe. Jak?! |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-09-2012 21:05 |
|
|
Ja mam 3 punkty w 951 (w spadku z autem), ale to jest taka partyzantka, że nikomu tego bym nie polecił.
Góra puszczona od lewej do prawej. Z tyłu na wysokości zagłówka jest dodatkowa klamra z pasem montowanym do mocowania tylnych pasów na kanapie.
Konwersja na oryginalne pasy jest w trakcie. Muszę rozciąć najpierw śruby mocujące fotel (wyrobione łebki), bo nie mam dostępu do mocowania oryginalnej kotwicy
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 3 albo 4 punktowe pasy szelkowe. Jak?! |
PietroM
Użytkownik
Postów: 126
Miejscowość: Poznań/Tychy
Data rejestracji: 12.07.12 |
Dodane dnia 16-09-2012 23:32 |
|
|
Albo moja wyobraźnia popłynęła, albo simprez masz naprawdę kreatywnie rozwiązane te pasy
kurde no...
trzeba będzie pewnie rozciąć..
_____________________________
My car is not underpowered.
It's overchassied. |
|
Autor |
RE: 3 albo 4 punktowe pasy szelkowe. Jak?! |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-09-2012 00:30 |
|
|
Ja bym czegoś takie nie stosował jednak ze względów bezpieczeństwa.
Niestety nie odpowiem Ci dlaczego nie, ale kiedyś na BK ktoś miał tak
właśnie zamontowane i nie chcieli sędziowie dopuścić. Mówili ze szelkowe
(nawet bez homologacji) powinny być stosowane wyłącznie z kubełkowym
fotelem.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 3 albo 4 punktowe pasy szelkowe. Jak?! |
PietroM
Użytkownik
Postów: 126
Miejscowość: Poznań/Tychy
Data rejestracji: 12.07.12 |
Dodane dnia 17-09-2012 07:17 |
|
|
No trzeba sprawę dobrze przemyśleć, właśnie dla siebie, ale akurat argument z BK do mnie nie przemawia, bo to, co czasami ma miejsce na BK to kompletny cyrk, zależy na kogo trafisz.
Raz robili sceny, że kolega (mój pilot) ma kask snowboardowy (ale taki porządny, przylegający, lekki, ale nie za 5 zł z tv marketu) i gość mówi, że powinien mieć kask taki jak mój - z przeznaczeniem do motorsportu - przy czym ja wtedy miałem najtańszy kask otwarty z allegro za 35 + przesyłka, który był "kaskiem" tylko dlatego, że się go zakładało na głowę..
A jak to zrobisz schludnie, to nikt z BK się nie domyśli, że to nie fabryka
_____________________________
My car is not underpowered.
It's overchassied.
Edytowane przez PietroM dnia 17-09-2012 10:15 |
|