| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Silniczek krokowy |
Pavka944
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 08.07.11 |
Dodane dnia 14-04-2013 22:45 |
|
|
Pytanie do znawców: silnik lekko faluje na zimnym .Przyczyna?. Zdemontowałem krokowca i rozebrałem ; teraz pytanie :czy zawór powietrza powinien być zamknięty do końca dzięki sprężynie czy powinna być mała szczelinka?
Było 944 2.5N/A było 944 3.0 vario jest V8 LT1 5.7 |
|
Autor |
RE: Silniczek krokowy |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-04-2013 23:14 |
|
|
Ale chwila,jak Ty go rozebrales i chcesz z powrotem zlozyc?przeciez to jest nie rozbieralne (sam go pare lat temu rozebralem na pol aby zobaczyc jaka jest przyczyna puszczania powietrza).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Silniczek krokowy |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-04-2013 01:42 |
|
|
Powinna być szczelina.
Sprawdź stan szczotek i komutatora - jeśli wytarte to silniczek na złom.
Silniczek da się rozebrać i złożyć z powrotem.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Silniczek krokowy |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 15-04-2013 09:29 |
|
|
Tak przy okazji, ja też chciałbym się zabrać za swój krokowy i tu pytanie:
Czy są jakieś metody, żeby go sprawdzić?
Objawy są takie, że wieszają się na chwilę obroty na 1500 i pomału opadają . Na zimnym silniku jest ok. około 850-900 obr. Na ciepłym przeważnie 1000.
Na początku sprawdziłem dolot i wszelkie opaski na wężach i nie powiem kilka było luźnych. Czekam jeszcze na uszczelki wtrysków i będziemy skladać na razie na starym krokowcu.
Na allegro są silniki krokowe po jakieś 250zł. Miał ktoś do czynienia z nimi?
http://allegro.pl/nowy-silniczek-krokowy-porsche-911-944-959-i3104587933.html
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 15-04-2013 09:30 |
|
|
|
|
|
| |