924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor Silniczek krokowy
Pavka944
Użytkownik

Postów: 283
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 08.07.11
Dodane dnia 14-04-2013 22:45
Pytanie do znawców: silnik lekko faluje na zimnym .Przyczyna?. Zdemontowałem krokowca i rozebrałem ; teraz pytanie :czy zawór powietrza powinien być zamknięty do końca dzięki sprężynie czy powinna być mała szczelinka?


Było 944 2.5N/A było 944 3.0 vario jest V8 LT1 5.7
Autor RE: Silniczek krokowy
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 14-04-2013 23:14
Ale chwila,jak Ty go rozebrales i chcesz z powrotem zlozyc?przeciez to jest nie rozbieralne (sam go pare lat temu rozebralem na pol aby zobaczyc jaka jest przyczyna puszczania powietrza).


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Silniczek krokowy
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 15-04-2013 01:42
Powinna być szczelina.
Sprawdź stan szczotek i komutatora - jeśli wytarte to silniczek na złom.
Silniczek da się rozebrać i złożyć z powrotem.



924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Silniczek krokowy
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 15-04-2013 09:29
Tak przy okazji, ja też chciałbym się zabrać za swój krokowy i tu pytanie:
Czy są jakieś metody, żeby go sprawdzić?
Objawy są takie, że wieszają się na chwilę obroty na 1500 i pomału opadają . Na zimnym silniku jest ok. około 850-900 obr. Na ciepłym przeważnie 1000.

Na początku sprawdziłem dolot i wszelkie opaski na wężach i nie powiem kilka było luźnych. Czekam jeszcze na uszczelki wtrysków i będziemy skladać na razie na starym krokowcu.

Na allegro są silniki krokowe po jakieś 250zł. Miał ktoś do czynienia z nimi?
http://allegro.pl/nowy-silniczek-krokowy-porsche-911-944-959-i3104587933.html


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Edytowane przez Andrew dnia 15-04-2013 09:30
1405874