Autor |
LPG |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 03-08-2014 20:42 |
|
|
Witam
A wiec zaczne, nie chce sluchac ze niszcze klasyka
mam pytanie ?
czy mozna zalozyc sekwecje 4 generacji ,do prosaczka
czy musze zostac przy parowniku ????? |
|
Autor |
RE: LPG |
kreuger
Użytkownik
Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14 |
Dodane dnia 03-08-2014 21:08 |
|
|
aha zwykly 2.0 z lt-eka
Edytowane przez kreuger dnia 03-08-2014 21:09 |
|
Autor |
RE: LPG |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 03-08-2014 21:27 |
|
|
Eh...
Poważnie więc odpowiem.
Żeby nie zadawać dziwnych pytań ( które nawet pomijając kwestię "niszczenia klasyka" są... po prostu głupie ) powinieneś wiedzieć, jak działa sekwencyjny wtrysk gazu.
Otóż działa na takiej samej zasadzie, jak elektroniczny wtrysk paliwa. W końcu komputer "od gazu" zbiera dokładnie takie same pomiary, jak ten "od benzyny" i na tej zasadzie podaje gaz.
Stąd odpowiadam: tak długo, jak będziesz miał w aucie K-Jeta, czyli dopóki masz mechaniczny wtrysk paliwa - jest to bardzo trudne do zrealizowania.
|
|
Autor |
RE: LPG |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-08-2014 22:05 |
|
|
Czemu chcesz zakładać gaz? Samo utrzymanie 924 jest dość kłopotliwe
i kosztowne, jeżeli jeździ się tylko na benzynie. WUR, zawór dodatkowego
powietrza, piąty wtrysk, TermoTimeSwitch, rozdzielacz paliwa, wtryski,
akumulator(y) paliwa, pompa/y paliwa (w zależności od rocznika). Według
mojej opinii gaz powoduje, że te elementy częściej się psują.
I wierz mi, znam to z doświadczenia. Nikt Ci nie zabroni robić ze swoim
autem co chcesz, ale wiedz że zostałeś uprzedzony. Zaoszczędzisz 2kzł
na paliwie, a potem włożysz tyle w poprawienie tego co padło. Tak to się
może niestety skończyć. A o dobry KJET już trudno na rynku wtórnym
Nikt też nie będzie pisał, że niszczysz klasyka - skoro już sam wiesz
Jak będziesz potrzebował pomocy, to pisz. Chętnie wszyscy pomożemy,
ale ja nie pomogę przy gazie - bo się nie znam
Zacznij może od przejrzenia innych tematów na ten temat:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=41#post_276
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=204#post_1468
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2838#post_40980
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=229#post_1588
Są i takie tematy filozoficzne:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=4&thread_id=3259#post_47758
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: LPG |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 04-08-2014 10:03 |
|
|
Ktoś kiedyś zapodawał link, gaz + KJet = śmierć KJeta.
Jest gdzieś chyba nawet strona poświęcona temu problemowi.
http://www.volvo-off.pl/Dlaczego_wtrysk_mechaniczny_K-Jetronic_jest_niegazowalny.html
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 04-08-2014 10:04 |
|
Autor |
RE: LPG |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 04-08-2014 15:48 |
|
|
Ja podawałem ten link i przetestowałem w realu gazowanie k-jeta. Niestety artykuł mówi prawdę. Jeśli więc Twoje 924 traktujesz w kategorii "papierka po lizaku' - to .... . Ale oczywiście rób jak uważasz - Twoja kasa i problemy wynikające z takiej zabawy.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 04-08-2014 15:55 |
|