924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor LPG
kreuger
Użytkownik

Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14
Dodane dnia 03-08-2014 20:42
Witam
A wiec zaczne, nie chce sluchac ze niszcze klasyka
mam pytanie ?
czy mozna zalozyc sekwecje 4 generacji ,do prosaczka
czy musze zostac przy parowniku ?????
Autor RE: LPG
kreuger
Użytkownik

Postów: 32
Miejscowość:
Data rejestracji: 30.05.14
Dodane dnia 03-08-2014 21:08
aha zwykly 2.0 z lt-eka

Edytowane przez kreuger dnia 03-08-2014 21:09
Autor RE: LPG
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 03-08-2014 21:27
Eh...
Poważnie więc odpowiem.
Żeby nie zadawać dziwnych pytań ( które nawet pomijając kwestię "niszczenia klasyka" są... po prostu głupie ) powinieneś wiedzieć, jak działa sekwencyjny wtrysk gazu.

Otóż działa na takiej samej zasadzie, jak elektroniczny wtrysk paliwa. W końcu komputer "od gazu" zbiera dokładnie takie same pomiary, jak ten "od benzyny" i na tej zasadzie podaje gaz.

Stąd odpowiadam: tak długo, jak będziesz miał w aucie K-Jeta, czyli dopóki masz mechaniczny wtrysk paliwa - jest to bardzo trudne do zrealizowania.


Autor RE: LPG
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-08-2014 22:05
Czemu chcesz zakładać gaz? Samo utrzymanie 924 jest dość kłopotliwe
i kosztowne, jeżeli jeździ się tylko na benzynie. WUR, zawór dodatkowego
powietrza, piąty wtrysk, TermoTimeSwitch, rozdzielacz paliwa, wtryski,
akumulator(y) paliwa, pompa/y paliwa (w zależności od rocznika). Według
mojej opinii gaz powoduje, że te elementy częściej się psują.

I wierz mi, znam to z doświadczenia. Nikt Ci nie zabroni robić ze swoim
autem co chcesz, ale wiedz że zostałeś uprzedzony. Zaoszczędzisz 2kzł
na paliwie, a potem włożysz tyle w poprawienie tego co padło. Tak to się
może niestety skończyć. A o dobry KJET już trudno na rynku wtórnym smiley
Nikt też nie będzie pisał, że niszczysz klasyka - skoro już sam wiesz smiley
Jak będziesz potrzebował pomocy, to pisz. Chętnie wszyscy pomożemy,
ale ja nie pomogę przy gazie - bo się nie znam smiley

Zacznij może od przejrzenia innych tematów na ten temat:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=41#post_276
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=204#post_1468
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2838#post_40980
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=229#post_1588

Są i takie tematy filozoficzne:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=4&thread_id=3259#post_47758


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: LPG
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 04-08-2014 10:03
Ktoś kiedyś zapodawał link, gaz + KJet = śmierć KJeta.
Jest gdzieś chyba nawet strona poświęcona temu problemowi.

http://www.volvo-off.pl/Dlaczego_wtrysk_mechaniczny_K-Jetronic_jest_niegazowalny.html


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 04-08-2014 10:04
1290383
Autor RE: LPG
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 04-08-2014 15:48
Ja podawałem ten link i przetestowałem w realu gazowanie k-jeta. Niestety artykuł mówi prawdę. Jeśli więc Twoje 924 traktujesz w kategorii "papierka po lizaku' - to .... . Ale oczywiście rób jak uważasz - Twoja kasa i problemy wynikające z takiej zabawy.

Edytowane przez konto_usuniete dnia 04-08-2014 15:55