Autor |
[S] RARYTAS jakich mało |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 29-04-2016 14:56 |
|
|
Oryginalna dokładka zderzaka do 924/924 S
Uprzedzając sugestie - odpowiadam. To nie jest drabinka do 944 tylko do 924. Prawdziwa rzadkość - być może jedyna w PL. Wykonana z grubego laminatu. Może posłużyć jak wzór do produkcji następnych.
Stan dobry. Nie wymaga napraw a jedynie lakierowania.
Cena 500 PLN + koszty wysyłki
Śmiało dzwonić czy pisać na priva. TEL 603-197-924
[img]http://images78.fotosik.pl/552/a0b681ad77eb1a40med.jpg[/img]
[img]http://images76.fotosik.pl/553/bfb6eddf6e1297fdmed.jpg[/img]
[img]http://images77.fotosik.pl/553/70a9508fffd08a35med.jpg[/img]
[img]http://images76.fotosik.pl/553/5cead307cd3f5d75med.jpg[/img]
[img]http://images78.fotosik.pl/552/c5c0b171ccc23601med.jpg[/img]
Polecam!
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest
Edytowane przez guzik dnia 29-04-2016 15:08 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 29-04-2016 20:34 |
|
|
To ogólnodostępny element optycznego tuningu powielany przez wiele firm "tjuningowych". Wystarczy wklepać "Rear Valance" lub "Slotted Rear Valance" i otrzymujemy przykładową ofertę: http://deltastyling.com/index.php?route=product/product&path=20_67_105&product_id=87 Oczywiście kosztuje to różnie, ale nie jest to wcale żaden rarytas w dodatku żadne "made in Porsche" .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 29-04-2016 20:51 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 29-04-2016 21:48 |
|
|
Ok. Numerów osobiście temu nie nadałem.To pierwsze primo. Po drugie primo zderzaki w 24/44 są wykonane z niczego innego jak tylko włókno szklane w żywicy poliestrowej - tzw. Laminat właśnie. A właśnie,że rarytas to jest bo w Polsce takiego nie widziałem! O!
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 29-04-2016 22:02 |
|
|
amerykańckie są ameliniowe
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 29-04-2016 22:18 |
|
|
Miałem! I pomalowałem!
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 29-04-2016 22:43 |
|
|
Również uważam, ze to żaden rarytas - kilka już widziałęm, jeden miałem zainstalowany na aucie które kupiłem.
Ciekawostka to numery Porsche na elemencie (oryginał?) które nie wchodzą do katalogu...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 29-04-2016 23:13 |
|
|
A jednak, w mojej opinii, jest to oryginalna część z oficjalnego katalogu akcesoryjnego Porsche. I przez samo to, że jest oryginalna, nie zamiennikiem, można ją wycenić 'odpowiednio'. Inna sprawa, że dzisiaj postrzegana jest jako 'dla konesera'
dyskusja na rennlist, w której przewija się nr tej części w kontekście katalogu z akcesoriami (swoją drogą: progi! spliter! przycviemniane szyby!): http://rennlist.com/forums/924-931-944-951-968-forum/223043-944-tequipment-scan.html
cena nowego: https://www.ecstuning.com/b-genuine-porsche-parts/rear-apron/92450592900/
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 29-04-2016 23:51 |
|
|
Oryginalna część "made in Porsche" powinna mieć w tym wypadku (tzn. dla 924) numer katalogowy rozpoczynający się od "477". Na pewno nie od "924" - bo takiego po prostu firma dla 924 nie stosowała. Pomijam iż sam numer powinien mieć formę odlewu a tu jakiś nadruk jest.
Nie jest to produkt Porsche.
|
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 30-04-2016 00:00 |
|
|
Madmax - rozczaruję Cię, ale są części rozpoczynające się od numeru 924.xxx.xxx.xx i Ty jako osoba dociekliwa pownieneś o tym wiedzieć...
Przykład - tylny bęben, zestaw sprzęgłą, linki ręcznego... Zawiodłem się...
Również pownieneś wiedzieć, ze porsche czy też podwykonawcy robiący elementy z włókna szklanego dla porsche stosowali takie karteczki z numerem zatopionym w żywicy - i mi to wygląda na oryginał (widziałem takie oznaczenie elementów np na progach do boxstera.
Zastanawia mnie, że nie znalazłem tego numeru w katalogach - być może jest jakiś inny katalog "tequipment" dla 924 np w formie papierowej.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 00:40 |
|
|
To ja chyba mam jakieś gówniane katalogi bo w moim tylny bęben ma numer 477 501 615 A.
Zestaw naprawczy sprzęgła, a jego poszczególne elementy składowe to zdaje się całkiem coś innego. Jest to numer pakietu a nie jego poszczególnych części. No Pane Fachowiec - nie rób sobie pan jaj.
Nigdy w oryginalnych częściach z epoki nie wdziałemi innej formy jak podałem. Nawet gdyby okazało się że to rzeczywiście "oryginał Porsche" - naprawdę zwisa mi to kalafiorem .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 30-04-2016 00:45 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 01-05-2016 01:06 |
|
|
Polecam sprawdzić:
92435203100 - aktualny numer na bęben tylny
92411691100 - zestaw sprzęgła czyli tarcza, docisk i łożysko oporowe to elementy które były zebrane w jeden numer - obecnie niedostępny. Jakby nie patrzeć jest to numer zaczynający się od 924... i figuruje w Pecie
92442414100 - poniższe numery to linki hamulca ręcznego i tulejki do linek w wachacz przy ocji M471
92442414200
92442414300
92442452400
Jest pewnie jeszcze troche innych numerów części zaczynających sie od 924 ale mogą być zaszyte w katalogu i nie takie proste do znalezienia a szukać mi się nie chce i dalej udowadniać Ci, że takie części są.
Jeśli temat "zwisa ci kalafiorem" to po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji w dodatku wprowadzasz w błąd innych. Nie chcę się wdawać w pyskówke a jedynie pokazać Ci, że się mylisz zarówno z numerami części zaczynającymi się od 924. jak i tym, ze nie koniecznie numery na elementach laminatowych były tłoczone.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 01-05-2016 01:12 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 08-05-2016 23:01 |
|
|
SPRZEDANA. Admina proszę o usunięcie wątku.
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 08-05-2016 23:50 |
|
|
michal928 napisał/a:
Polecam sprawdzić:
92435203100 - aktualny numer na bęben tylny
92411691100 - zestaw sprzęgła czyli tarcza, docisk i łożysko oporowe to elementy które były zebrane w jeden numer - obecnie niedostępny. Jakby nie patrzeć jest to numer zaczynający się od 924... i figuruje w Pecie
92442414100 - poniższe numery to linki hamulca ręcznego i tulejki do linek w wachacz przy ocji M471
92442414200
92442414300
92442452400
Jest pewnie jeszcze troche innych numerów części zaczynających sie od 924 ale mogą być zaszyte w katalogu i nie takie proste do znalezienia a szukać mi się nie chce i dalej udowadniać Ci, że takie części są.
Jeśli temat "zwisa ci kalafiorem" to po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji w dodatku wprowadzasz w błąd innych. Nie chcę się wdawać w pyskówke a jedynie pokazać Ci, że się mylisz zarówno z numerami części zaczynającymi się od 924. jak i tym, ze nie koniecznie numery na elementach laminatowych były tłoczone.
Chyba nie za bardzo przemyślałeś (jeśli wogóle) ten wpis - bo piszesz o NOWYCH zmienionych numerach, a ja mówiłem o STARYCH częściach ze STARYMI oryginalnymi numerami - więc jeśli już koniecznie tak usilnie publicznie zabiegasz o szacunek i poważanie dla swoich kompetencji, to przynajmniej rób to jak profesjonalista.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 09-05-2016 00:32 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 08-05-2016 23:56 |
|
|
Nie usuwamy watkow.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 09-05-2016 06:50 |
|
|
To jak najbardziej oryginalna część. Można ją znaleźć pod tym numerem w PET
Ma co prawda status Discontinued a ECS ma przeważnie ostatnią znaną cenę tak też jest w tym przypadku
https://www.ecstuning.com/b-genuine-porsche-parts/rear-apron/92450592900/
Na autoatlanta.com również do znalezienia.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 09-05-2016 08:47 |
|
|
Dziękuję za udział w dyskusji. W życiu staram się być uczciwy. I jeśli piszę, że element jest oryginalny to właśnie tak jest. I nie wynika to z jakiegoś mylnego przekonania. Na internecie źródło wiedzy się nie kończy. Są też inne ciekawe, i uwaga ORYGINALNE akcesoria z epoki, których może nie być w PET (np halogeny do 924). Tzw drabinka do 944 w PET też nie występuje, a wszyscy wiemy, że była akcesorium oferowanym przez Porsche (od roku modelowego 84). W swoim pierwszym 944 miałem taką oryginalną dokładkę wykonaną z PP sygnowaną sic! przez firmę BBS, ale widywałem również wyprodukowane z grubego laminatu z numerowaną karteczką zatopioną w żywicy epoksydowej.
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 09-05-2016 08:53 |
|
|
Lamer - nie mogę znaleźć tego numeru w pet, szukajka nic nie pokazuje. Podaj mi prosze lokalizację tego spoilera w pet.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 09-05-2016 10:17 |
|
|
Nie jest podpięty pod rysunki ale da się znaleźć
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 09-05-2016 10:42 |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
Loco
Użytkownik
Postów: 182
Miejscowość: poznań
Data rejestracji: 30.04.15 |
Dodane dnia 09-05-2016 12:01 |
|
|
ufff jaki brzydki rarytas ;p |
|
Autor |
RE: [S] RARYTAS jakich mało |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 09-05-2016 12:37 |
|
|
Zaraz, zaraz - ta dyskusja zmierza w dziwnym kierunku. Nie twierdziłem nigdzie że Porsche nie sygnowało tego akcesorium tylko że forma tego numeru w załącznikach nie odpowiada najczęściej spotykanej. Widziałem bowiem już dużo niby-oryginałów tego i stąd moje wątpliwości. Sam miałem niby-oryginał do 944 i sygnatura na nim była odlana. Było to logo Porsche ("P" w trójkącie) & numer 944 505 929 00.
Moja wiedza nie kończy się "na internecie" ( na podstawie czego taki wniosek ?). To fajnie, że "wszyscy wiedzą" ale niestety - jakoś nie potrafią tego solidnie udowodnić. Przekonanie to za mało - dowodem dla mnie będzie/jest wyłącznie oryginalny fabryczny katalog Porsche. Skoro "da się znaleźć" to poproszę w takim razie o twarde i niepodważalne dowody z niebudzącymi watpliwości detalami .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 09-05-2016 13:42 |
|