| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: [K] Krótsze amorki przód - 924/931 |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1543
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 28-02-2020 21:04 |
|
|
juras wszystko co prawisz prawdą jest, powiedz mi tylko jaki jest wybór twardszych amorków o krótszym skoku dedykowanych do 924? no właśnie... Teraz sytuacja wygląda następująco - sprawdzone empirycznie, że amorki dedykowane do VW Golf 2, Scirocco, etc fizycznie wchodzą w McPhersona i bez większych problemów da się je zamontować. Teraz wystarczy kupić za cenę jakieś 20x wyższą od tych Monroe jakieś Bilsteiny B-coś tam, czy SPAXy, czy Koni do Golfa 2 (bo takich mnóstwo) i można je montować w 924 bez strachu, że się dużo pieniążków wydało... niepotrzebnie. Ot całe ćwiczenie. To kto pierwszy mi flaszkę stawia na zlocie?
EDIT: Dorzucam zdjęcie tulejek.
Pierwsze pomiary dały wymiar fi 44mm po zewnątrz, fi 31mm wewnątrz i 20mm wysokości. Tylko, że 44 jest błędne, McPherson zwęża się jakieś 8cm od góry w środku, czego wcześniej nie zauważyłem. Zebrałem nadmiar materiału na szlifierce i wcisnąłem tulejki na sam dół (nie robiąc pomiaru).
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
kondzi dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez kondzi dnia 28-02-2020 21:08 |
|
|
|
|
|
| |