| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: [S] 944 na części |
Ogest
Użytkownik
Postów: 271
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 23.08.11 |
Dodane dnia 14-02-2012 15:23 |
|
|
Pasy tylnie trzypunktowe - bardzo sa potrzebne - moze ten drugi czarny ma Jestem zainteresowany
A i potrzebny jest uchwyt z lewej strony do osłony przeciwslonecznej pasażera |
|
Autor |
RE: [S] 944 na części |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 14-02-2012 16:43 |
|
|
temat pasów to mała zagadka. po zdemontowaniu z auta pas zwinął się cały i nie chce się rozwinąć, jeden i drugi się zakleszczył. o co chodzi ? pierwszeństwo ma Pieszczoh, jeśli jednak to zakleszczenie go odstraszy to temat będzie dalej aktualny. Pieszczohu odezwij się
Paluch Lakiernik dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [S] 944 na części |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 14-02-2012 21:03 |
|
|
trzeba je tylko rozebrać i odblokować , ale uwaga na sprężynę ślimakową bo jak się rozwinie to będzie zabawa
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: [S] 944 na części |
qvo vadis 924
Użytkownik
Postów: 336
Miejscowość: Małopolska Chrzanów / Tomelilla- Szwecja
Data rejestracji: 16.08.06 |
Dodane dnia 14-02-2012 21:22 |
|
|
Należy ustawiać je pod pewnym kątem , to zapadka puści i wtedy taśmę pasa zablokować, mam takie same- nie wiem po co gdyż mam moje Porsche zarejestrowane na dwie osoby?
Były:Moskwicz 412-1970, 126P-1976,Opel Rekord-1962,Mikrus 300-1958,Mercedes 300TD-1983,Opel Kadet-1980,Porsche 924-1977,MB 123-1985.924-1980 sprzedane
Jest: MB w210, 2,2 CDI, 2000r.I moje marzenie- FORD JUNIOR z 1932r. |
|
|
|
|
|
| |