Autor |
kluczyk |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 17-02-2008 15:35 |
|
|
Wie ktoś ile kosztuje blank kluczyka do 924 w serwisie Porsche? Bo jak dziś na allegro zobaczyłem 199 zł za kluczyk z czarnym i 399 z kolorowym logo to zbaraniałem....
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: kluczyk |
ml
Użytkownik
Postów: 87
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 16.12.07 |
Dodane dnia 17-02-2008 16:21 |
|
|
ty tez? heheheh :] |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-02-2008 19:24 |
|
|
w serwisie masz to samo za 30 zł. ponadto jeśli masz oryginalną stacyjkę, możesz zamówić oryginalny kluczyk (przynajmniej u mnie jest ładniejszy) podając swój nr nadwozia.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-02-2008 21:19 |
|
|
Ja w weekend walczyłem z zamkami w 944 i wreszcie mam wszystko na jeden kluczyk (zamiast trzech). Miałem to szczęście że dorwałem komplet zamków od pewnej S2. Okazało się przy okazji że moje stare zamki były w stanie agonalnym - połamane sprężynki, w bębenkach brakowało po 4-5 zapadek!
I w związku z tym pytanie - przerabiał ktoś temat dorabiania zamków (bębenków) pod kluczyki? Czy każdy ślusarz sobie z tym poradzi czy raczej w przypadku konieczności wymiany trzeba kupować nowy komplet?
Przy okazji odkryłem kolejną wredną robotę w 944 - wyciąganie/zakładanie klamek! Nie na moje palce... |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-02-2008 21:26 |
|
|
Bębenki, po krótkim tutorialu Tkackiego, robiłem pod kluczyki samodzielnie - nietrudna robota, kwestia może 5 min na jeden bębenek... chodzi o odpowiednie ustawienie wszystkich "zapadek"
pewnego dnia połamał mi się kluczyk w zamku w klamce (stara eSka). po tym jak wszedłem przez targę (co mi się nieraz zdarzało - dla czystej przyjemności ), kupiłem klamki od VW i wymieniłem w swoich klamkach same bębenki (są identyczne) - potem już tylko kwestia dopasowania do odpowiedniego kluczyka.
choć nie wiem jak to było w S2...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 17-02-2008 21:29 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 18-02-2008 12:06 |
|
|
ja kupilem za 55 zl na allegro
ale jak mowi Igor trzeba sprawdzic w salonie
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: kluczyk |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 19-02-2008 11:27 |
|
|
Surowke do 924 kupilem w salonie w Wawie za ok 30zl.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: kluczyk |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 19-02-2008 12:23 |
|
|
Ta osoba z allegro wystawiajaca te kulcz... kluczyki, to jakis desperat, czy moze te surowki maja pozlacane rdzenie ;>? Ostatnim miejscem gdzie bym szukal tanich podzespolow to markowy salon, a najtaniej podobno na Alledrogo. A tu masz
PS: A co jeszcze mozna w miare tanio kupic w salonie do naszych Prosiaczków?
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA
Edytowane przez Wulkan dnia 20-02-2008 00:47 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 19-02-2008 12:26 |
|
|
wszelkie uszczelki, gumowe rury, itp itd... no i mnóstwo części - sprawdź asortyment
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 19-02-2008 17:29 |
|
|
Uszczelke zamka klaposzyby - dalem ok 5zl i pozbylem sie zapachu spalin raz a dobrze! Bryloczkow nie polecam - szmelc z Chin - a tez myslalem ze zrobie sobie mily prezencik, a wyszlo jak zwykle...
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: kluczyk |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 20-02-2008 20:38 |
|
|
ja juz kiedys dorabialem zamek pod kluczyk ze 2x w audi i raz w lanci ta sama metoda wymontowujesz bembenek z klamki wkladasz do niego kluczyk i zapadki ktore wystaja traktuje sie pilnikiem
zawsze dziala hehe
i jak masz 2 wozy to mozesz miec oba na jeden kluczyk albo njalepiej swoj klucz do swojego i zony ale do swojego tylko moj klucz
a klucz po porki kupilem na ebay`u ze sklepu w hamburgu za 9.99E mozna bylo taniej ale bralem wiecej gratow i wszystko za jedna przesylka
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 20-02-2008 20:57 |
|
|
po co pilnikiem? przecież masz tam możliwość regulacji... wyjmujesz wszystkie i ustawiasz inaczej... proste...
ehh...
1. wyjmij wszystkie zapadki...
2. włóż w pierwszą dziurkę po zapadce pierwszą zapadkę
3. wsuń kluczyk
4. jak zapadka wysunie się, wsadź kolejną zapadkę i wróć do punktu 3
5. jak zapadka nie wysunie się, wróć do punktu 2, traktując w ten sam sposób kolejną dziurkę...
ot i cała filozofia
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-02-2008 21:17 |
|
|
igor napisał/a:
po co pilnikiem? przecież masz tam możliwość regulacji... wyjmujesz wszystkie i ustawiasz inaczej... proste...
ehh...
1. wyjmij wszystkie zapadki...
2. włóż w pierwszą dziurkę po zapadce pierwszą zapadkę
3. wsuń kluczyk
4. jak zapadka wysunie się, wsadź kolejną zapadkę i wróć do punktu 3
5. jak zapadka nie wysunie się, wróć do punktu 2, traktując w ten sam sposób kolejną dziurkę...
ot i cała filozofia
Z tej filozofii wynika że komplet 7 zapadek można dopasować do każdego kluczyka. Jakoś mało to przekonujące... |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 20-02-2008 21:31 |
|
|
z tego co wypróbowałem to tak... Tkacki mi to pokazał...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 20-02-2008 23:16 |
|
|
OK, a co gdy okaże się, że masz za krótką jedną - dwie zapadki?
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: kluczyk |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 21-02-2008 11:17 |
|
|
nie powinno tak być a jak będzie, to... trzeba zacząć kombinować...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 21-02-2008 13:55 |
|
|
czyli jak w życiu
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: kluczyk |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 21-02-2008 14:28 |
|
|
Poświęciłem się i zadzwoniłem do gościa na numer podany w aukcji. Facet uparcie twierdzi, że sprzedaje poniżej ceny serwisowej czyli za 199 złotych...na stwierdzenie, że w serwisie kosztuje 30 usłyszałem, że on poniżej 199 nie sprzeda. Cholera...a może ten kluczyk jest ze złota?
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: kluczyk |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 21-02-2008 22:34 |
|
|
Cos mi sie widzi, ze tam w srodku, pod cieniutka powloka galwaniczna (chrom, srebro?) jest rdzen ze szczerego zlota
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA
Edytowane przez Wulkan dnia 22-02-2008 14:02 |
|
Autor |
RE: kluczyk |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 24-02-2008 12:57 |
|
|
kluczyk ze zlota?
hm moze raczej platyna byla by wytrzymalsza i uzasadniala by bardziej cene 199 hehe
a jezeli idzie o pilnik to masz racje najpierw warto je poprzekladac o ile dobrze sie orietuje jest tylko 4 czy 5 roznych zapadek
ale jak to w zyciu byla bez pilnika sie nie obejdzie ja to robilem juz w 3 samochodach i jeszcze nigdy nie mialem takiego szczescia aby sie obeszlo bez pilmika hehe
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|