Autor |
[K] Transaxle |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 01-12-2008 12:21 |
|
|
Kupie rure z walem za rozsadne pieniadze, bo juz jade na oparach
|
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 01-12-2008 12:24 |
|
|
mam
13tego grudnia bede na slasku
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 01-12-2008 13:50 |
|
|
"Czy ty wiesz, ze ja cie.... naprawde kocham? [...]"
|
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 01-12-2008 14:00 |
|
|
ElastiC napisał/a:
"Czy ty wiesz, ze ja cie.... naprawde kocham? [...]"
Oho..Romans kwitnie |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 01-12-2008 14:31 |
|
|
Skąd wiadomo kiedy się ma "rurę" transaxle do wymiany ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 01-12-2008 14:37 |
|
|
elastic masz moze jakies dziwne szmery z walu napedowego?lozysko?czy cos innego?bo tez mnie interesuje dlaczego chcesz wymienic rure+wal....
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 01-12-2008 15:02 |
|
|
juras napisał/a:
Skąd wiadomo kiedy się ma "rurę" transaxle do wymiany ?
Rura akurat raczej jest niezniszczalna:)
Jedyne co może informować o konieczności naprawy to huk łożysk lub (jak to było w moim przypadku) stukanie wału o obudowę (wszystkie łożyska przesunęły się w jedno miejsce i wał był luźno). Oba jednak przypadki wiążą się z koniecznością wymiany łożysk w których wałek siedzi.
ElastiC jednak zakłada, że wieloklin uległ wytarciu i przez to ma problemy ze sprzęgłem. Dziwna sytuacja..byłem przekonany, że wałek jest z takiego materiału że naprawdę trudno zrobić tak aby uległ uszkodzeniu.
Edytowane przez Mammoth dnia 01-12-2008 15:04 |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 02-12-2008 10:20 |
|
|
A wałek powinien się w transaxlu poruszać na boki czy powinien być sztywno pośrodku rury ? Bo u mnie się rusza i nie wiem czy tak ma być.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 02-12-2008 10:22 |
|
|
no raczej jak jest na 4 lozyskach to nie powinien ruszac sie na boki.
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 02-12-2008 11:42 |
|
|
No ale może te łożyska nie są na sztywno tylko no nie wiem na jakichś sprężynach, tak że się to trzyma w środkowej pozycji ale da się to od niej odchylić ?? Takie mam wrażenie tylko nie wiem czy tak ma być bo jedyny transaxle, który widziałem to mój.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: [K] Transaxle |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 02-12-2008 12:34 |
|
|
Tutaj masz dokładną budowę:
http://www.924.id.lv/Heynes%20Manual%20924/07_Transm01.htm
Wał ma siedzieć w łożyskach i nie ma prawa mieć luzu;) |
|