Autor |
proszę o pomoc!!!! |
aspen15
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09 |
Dodane dnia 22-06-2009 02:58 |
|
|
witam jestem świeżym posiadaczem 924.
ustawiłem zawory ssące0.25 iwydech 0.35-0.4 i zrobiłem rozrząd .zrobiłem wydech.
mam problem z odpalaniem,na zimnym i ciepłym.
podobno jest czujnik który steruje 5tym wtryskiem,przypuszczam że mi coś tam zle podaje i mi go zalewa na gorącym a na zimnym nie podaje paliwa.
mam pytania
- co to za czujnik i czy jest jkiś zamiennik?
-w którym momęcie powinnien podawać 5ty wtrysk i o jakim natężeniu musi dochodzić do niego prąd?
-czy ma ktoś na terenie wawy książke serwisową ?
z góry dziękuję |
|
Autor |
RE: proszę o pomoc!!!! |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 22-06-2009 03:37 |
|
|
Witaj
Czujnik :
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=392&rowstart=20
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2116#post_28641
Haynes:
http://www.924.id.lv/haynes924.html
Językiem w "menu" się nie przejmuj. Dalej jest wszystko po angielsku.
Edytowane przez Mammoth dnia 22-06-2009 03:50 |
|
Autor |
RE: proszę o pomoc!!!! |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-06-2009 10:59 |
|
|
Zdaje się, że zawory powinny być ustawione 0,10 i 0,40 (ustawiane na zimnym silniku).
Piąty wtrysk powinien włączać się chyba na 8 sekund po włączeniu auta.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: proszę o pomoc!!!! |
aspen15
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09 |
Dodane dnia 22-06-2009 12:57 |
|
|
no już się naczytałem,w moim przypadku 5ty wtrysk dostaje impuls elektryczny na ok 5sek o wartości ok 2-3v która spada do zera po 5 sek,może jest to ważne ale podobno mam pompe paliwa od rovera-może za małe ciśnienie?? |
|
Autor |
RE: proszę o pomoc!!!! |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 22-06-2009 13:14 |
|
|
piaty wtrysk ma miec 12V podczas rozruchu silnika do 35*C przez maksymalnie 8sek (zabezpieczenie przed zalaniem w przypadku trudnosci z uruchomieniem). Dochodzi do niego + sygnal przy pracy rozrusznika oraz masa zamykana przez czujnik z tylu silnika. Czujnik ma w sobie styk bimetaliczny rozlaczany powyzej 35*C oraz grzalke ktora grzeje sie podczas pracy rozrusznika powodujac dodatkowo rozlaczenie sie stykow po max 8sek.
Zawory jak napisak qbak - na zimno 0,10 ssacy i 0,40 wydech.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 22-06-2009 13:14 |
|
Autor |
RE: proszę o pomoc!!!! |
aspen15
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09 |
Dodane dnia 22-06-2009 17:53 |
|
|
sliczne dzięki,to w takim razie lece jutro do intercars i postaram sie coś załatwić,poprawie zaworki-tylko słyszałem juz tyle opcji!!!!!
czy jak na tych ssących zmniejszę o tą 1 setkę to nie będzie dłużej otwarty??
a przez to więcej palił??bo apetyt to ma !!!!!
pozdrawiam i dajcie coś na email jak bedzie jakieś spotkanie w wawie !
wruummmm
http://www.facebook.com/witold.alpina |
|