Postów: 3476 Miejscowość: Jelenia Góra Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 26-07-2009 02:09
Z racji zakupu 931 od Porsza i zmianą orientacji mojego pomysłu z (przebudowy 924 na 931) na odrestaurowanie 931 stwierdzam wstępnie, że takie elementy nie będą mi jednak potrzebne:
Przednie piasty z tarczami hamulcowymi na 5 śrub pochodzące od 931'81 wraz z zaciskami ATE po regeneracji "ogumienia". Brakuje klocków. Sprawdzałem z ciekawości i powinny pasować bez dłubania do przodu 924
Kompletny zestaw sprzęgła hydraulicznego z 931:
Obudowa sprzęgła, docisk, tarcza sprzęgła na wał 25mm, koło zamachowe, układ hydrauliczny - tłoczki i przewód hydrauliczny, dodatkowy zbiorniczek na płyn hydrauliczny - gdyby standardowe pobieranie płynu z hamulców nie pasowało.
Jest do tego jeszcze pedał wraz ze spręzynką oraz rozrusznik i zaślepka.
Przy zastosowaniu innej tarczy powinno pasować do wału 20mm - może nawet podpasowałaby tarcza standardowa. Dzięki takiemu sprzęgłu uzyskuje się dużo miejsca np na adapter do chłodnicy oleju itp...