| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Silnik 944S |
Kaczik
Użytkownik
Postów: 236
Miejscowość: Pruszcz Gdanski
Data rejestracji: 16.04.06 |
Dodane dnia 12-11-2006 16:12 |
|
|
Z tego co wiem z lektury to pierwowzolrem silnika 944s byl silnik zastosowany w Porsche 928s Silnik porsche 944s mial 4 zawory na cylinder a glowica, wal rozrzadu i zawory pochodzily z dotychczasowej produkcji seryjnej W porownaniu z silnikami o 2 zaworach na cylinder, moc wzrosla o 27% a moment obrotowy o 21%. Z wyjatkiem napisow samochody z obydwoma typami silnikow sie nie roznily ale to juz zbaczam z tematu. Chodzi o to ile zyskam i czy jest taka mozliwosc aby do silnika 2.7 uzbroic glowice z 944s. W takiej sytuacji jest problem natury zasilania paliwem, w 944s byl to Elektroniczny uklad wtrysku Bosch L-Jetronic natomiast w 944 2.7 jest Elektroniczny uklad wtrysku Bosch Motronic ML3. Czy wogole gra warta swieczki czy lepiej rozgladac sie za silnikiem 944S ktorego parametry sa wystarczajaco satysfakcjonujace.
Mianowicie:
Moc max - 190KM (140KW) przy 6000obr/min
Moment obr - 230N.m przy 4300obr/min
0-100km/h - 7.9
V-max - 230km/h
W jakim zakresie moglyby oscylowac ceny takiego silnika, gdyz w porownaniu ze 106.000 wyprodukowanych 944, modelu 944s wyprodukowano jedynie 12.728 sztuk.
(Dodam tylko ze 924 Turbo wyprodukowano w 12.666 egzemplazy)
Tylna szyba, zderzaki USA, obrysowki... i mile wspomnienia... To wszystko co mi pozostalo... Woz niestety sprzedany, ale bedzie nastepny Prosiak... |
|
Autor |
RE: Silnik 944S |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 13-11-2006 09:29 |
|
|
944S, czyli M44.40 to najgorsze M44 jakie wypuściło Porsche. Jeśli już, to głowica od 944S2, M44.41 z kolektorem ssącym skierowanym do przodu. Przeszczep 2.7 + 16V to duże problemy z doborem osprzętu ekektrycznego silnika. Jeśli myślisz, że na którymś ze standardowych DME to będzie chodziło, o ile wogóle uda ci się to odpalić, to się mylisz. 1-sza podpowiedź - przemyśl problem układu speed sensorów na kole zamachowym i wersji DME.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
|
|
|
|
| |