924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - części i inne
Autor Silnik 944S
Kaczik
Użytkownik



Postów: 236
Miejscowość: Pruszcz Gdanski
Data rejestracji: 16.04.06
Dodane dnia 12-11-2006 16:12
Z tego co wiem z lektury to pierwowzolrem silnika 944s byl silnik zastosowany w Porsche 928s Silnik porsche 944s mial 4 zawory na cylinder a glowica, wal rozrzadu i zawory pochodzily z dotychczasowej produkcji seryjnej W porownaniu z silnikami o 2 zaworach na cylinder, moc wzrosla o 27% a moment obrotowy o 21%. Z wyjatkiem napisow samochody z obydwoma typami silnikow sie nie roznily ale to juz zbaczam z tematu. Chodzi o to ile zyskam i czy jest taka mozliwosc aby do silnika 2.7 uzbroic glowice z 944s. W takiej sytuacji jest problem natury zasilania paliwem, w 944s byl to Elektroniczny uklad wtrysku Bosch L-Jetronic natomiast w 944 2.7 jest Elektroniczny uklad wtrysku Bosch Motronic ML3. Czy wogole gra warta swieczki czy lepiej rozgladac sie za silnikiem 944S ktorego parametry sa wystarczajaco satysfakcjonujace.
Mianowicie:

Moc max - 190KM (140KW) przy 6000obr/min
Moment obr - 230N.m przy 4300obr/min
0-100km/h - 7.9
V-max - 230km/h

W jakim zakresie moglyby oscylowac ceny takiego silnika, gdyz w porownaniu ze 106.000 wyprodukowanych 944, modelu 944s wyprodukowano jedynie 12.728 sztuk.
(Dodam tylko ze 924 Turbo wyprodukowano w 12.666 egzemplazy)


Tylna szyba, zderzaki USA, obrysowki... i mile wspomnienia... To wszystko co mi pozostalo... Woz niestety sprzedany, ale bedzie nastepny Prosiak...
6532024
Autor RE: Silnik 944S
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-11-2006 09:29

944S, czyli M44.40 to najgorsze M44 jakie wypuściło Porsche. Jeśli już, to głowica od 944S2, M44.41 z kolektorem ssącym skierowanym do przodu. Przeszczep 2.7 + 16V to duże problemy z doborem osprzętu ekektrycznego silnika. Jeśli myślisz, że na którymś ze standardowych DME to będzie chodziło, o ile wogóle uda ci się to odpalić, to się mylisz. 1-sza podpowiedź - przemyśl problem układu speed sensorów na kole zamachowym i wersji DME.




CP9A/4G63
We are not what we own.