Autor |
[K] pilnie kupię |
Arek
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Mysłowice
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 02-10-2011 16:56 |
|
|
Kupie pilnie obudowe rozrządu 944 (wszystkie 3 części) |
|
Autor |
RE: [K] pilnie kupię |
Arek
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Mysłowice
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 05-10-2011 17:14 |
|
|
kupię też dość pilnie pompę wody 944 |
|
Autor |
RE: [K] pilnie kupię |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-10-2011 17:16 |
|
|
Nie da się zregenerować?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [K] pilnie kupię |
Arek
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Mysłowice
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 05-10-2011 18:00 |
|
|
raczej nie, rozleciała się całkowicie łożysko zmielone, cieknie wszędzie i pękniete to co pompuje, ten wiatrak w środku.
mam pomysł jak to przerobić żeby było tanie w naprawie na przyszłość ale potrzeba naprawde dobrego tokarza do tego, puki co muszę kupić jakąś używaną. |
|
Autor |
RE: [K] pilnie kupię |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 05-10-2011 19:33 |
|
|
Aro napisał/a:
mam pomysł jak to przerobić żeby było tanie w naprawie na przyszłość ale potrzeba naprawde dobrego tokarza do tego...
No nie, proszę Cię... Nie rób druciarstwa. Pompę wody robisz raz na 10 lat. Koszt nowej mały nie jest ale do przełknięcia (poniżej 1000). Regeneracja ok 250 zł.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: [K] pilnie kupię |
Arek
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość: Mysłowice
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 05-10-2011 20:00 |
|
|
hehe to nie druciarstwo, jak się uda zrobić tak jak myślę to opiszę co i jak i daję głowę że wielu bedzie robiło w ten sposób bo to bardzo proste i koszt nie powinien przekroczyć 100 zł. rozlecieć się czy zatrzeć itp. nie ma szans.
Oczyiście teraz do autka wsadzę oryginał a tamto będę testował zanim znajdzie sie w silniku.
cały knif polega na tym by to smieszne łożysko które jest w oryginalnej pompie zastapić dwoma normalnymi/zwykłymi łożyskami, uszczelnienie zostaje to samo + simering przeznaczony do pomp wody czy innych rzadkich cieczy, wałek ten sam, jak ktoś nie łapie o co chodzi niech rozbierze pompę z porsche i np z wv, audi lub innego auta współczesnego i zobaczy jak jest zbudowana jedna i druga.
jak dla mnie pompa prosiaka jest bardzo skąplikowanie zbudowana w porównaniu do dziśiejszych pomp wody. |
|