| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[SZ] CUP 1 i przeróżne \"klocki\" do 924 |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 24-02-2013 22:59 |
|
|
SZpszedam koła z felgamy CUP1 7J17 ET 52 (wszysztkie cztery take same) i oponamy 205/cośtam/ZR17. Dwie opony są do dodarcia (ew spalenia) a dwie się nadają do innych celów.
Felgi są niestety nieco porysowane przez z..go kuriera (pozdrawiam). Mam je od wielu wielu lat, ale nie przejechałem na nich nawet metra. Są proste, tak gumiarz raczył stwierdzić (ale to chyba wada, bo powinny być okrągłe ). I oryginalne, nie tam jakieś mongolskie podróbki.
Rozmiar może i mało pasjonujący, ale idealnie nadaje się do 924turbo tudzież 924S (wtedy na oś tył 225 opona - nie zdusza aż tak bardzo oszałamiających osiągów prosięcych). Delki brak.
Ponadto do 924 sprzedałbym chętnie silnik, co to go zacząłem robić, ale mi się nie chciało skończyć i nadal mi się nie chce (już kiedyś robiłem silnik 924, a strasznie się nie lubię powtarzać).
Silnik ma złożony dół: panewki zostały bo nie były złe i ciśnienie było ok., nowe uszczelki i simmeringi, tłoki mają rozfrezowane rowki (bo były wybite-typowe w 924) i dorobione nowe pierścienie. Blok jest pomalowany farbą spermiczną w kolorze czarnym połyskliwym. Do bloku jest przytroczony dzwon z prawie nowym kompletnym sprzęgłem (przebieg kilka tys km).
Głowica jest rozkręcona i rozpięta (zawory), luz w prowadnicach jest w połowie dopuszczalnego i dlatego zrezygnowałem z wymiany prowadnic, zawory nie popalone - do dotarcia i złożenia, uszczelniacze dokładam. Dokładam też uszczelkę pod głowicę i pod dekiel (pokrywę) rozrządu.
Planowałem trochę poobrabiać kanały w głowicy, tak jak to zrobiłem przy naprawie \\\\\\\"lidera\\\\\\\", ale dremel mi padł, iglaczek złamał a wena znikła. Do tego dokładam kilkanaście szklanek, z czego kilka jest w stanie bdb. Żadnego ładnego wałka nie mam. Kolektory są oba dwa (ssący starszego typu - okrąglak), mam też jakieś elementy układu wtryskowego, obudowe filtra pow itp.
Chcę spuścić wszystko w całości, z niewiadomych mi przyczyn nie mam czasu na drobnicowanie.
Cena za koła np. 1200PLN, cena za \\\\\\\"silnik\\\\\\\" np... hmmm... 1400PLN
Myślę, że do negocjacji. Czy mam zamieszczać zdjęcia, czy raczej wiecie jak wyglądają CUP1 i silnik do 924?
Edytowane przez Damian dnia 24-02-2013 22:59 |
|
|
|
|
|
| |