Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
Adam_k26
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.06.14 |
Dodane dnia 30-10-2015 18:08 |
|
|
Witam, po dłuższym braku obecności, moje 924 stoi wypiaskowane, zakonserwowane od dołu, zawiecha poskładana na poliuretanach, czeka na malowanie i na silnik.. okazało się, że blok pęknięty, w takim miejscu, że naprawa przeszło 2,500 -konieczność robienia wału i całej reszty.. dramat. i bez pewności czy płaszcz wodny wytrzyma. Poprzedni właściciel baran zostawił wodę w silniku i broki nie dały rady. Nie rozumiem jak w takim aucie można o tym zapomnieć, to nie tico
Także, ma ktoś silnik/pewny słupek? W racjonalnej cenie oczywiście, bo pewnego dnia jakiś mądry ktoś wystawil taki motor za 3900, i co dzwonie do kogoś i pytam ile za motor to słysze "yyy.. chwila, muszę sprawdzić" i co jeden bierze przykład z popularnego serwisu na "a"
Edytowane przez Adam_k26 dnia 30-10-2015 18:10 |
|
Autor |
RE: [K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 30-10-2015 18:38 |
|
|
A szukasz silnika po remoncie czy zdjetego z auta? W jakich pieniądzach?
Mam motor zdjęty z samochodu, stan musiałbym zweryfikować.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
Adam_k26
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.06.14 |
Dodane dnia 30-10-2015 19:02 |
|
|
Generalnie takiego, który ma sprawny układ korbowo tłokowy, blok dobry PRZEDEWSZYSTKIM , bo i tak mam wszystkie części i robie powierzchowną kapitalkę, unikając jedynie takiej grubej roboty jaka mi wynikła, głowica też do ściągnięcia pójdzie. Jestem raczej otwarty na propozycje, nawet samego bloku szukałem ale chyba to nie ma sensu. Zależnie czy słupek czy cały komplet, , kto i co zaoferuje przemyśle 10 razy i wszystko rozważe. Smiem jedynie zasugerować, ze ofertom z serwisu na "a" się nie skłaniam, silnik wart tyle co auto i jeszcze w stanie nieznanym
Edytowane przez Adam_k26 dnia 30-10-2015 19:05 |
|
Autor |
RE: [K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 30-10-2015 20:11 |
|
|
Mam do sprzedania goly blok jeśli cię zainteresuje. Nominał juz po honowaniu bo przygotowywałem go pod jakiś silnik, gotowy do złożenia, leży i nie mam co z nim zrobić a stan ma dobry.
Mam tez kilka kompletów korbowodów, wal tez chyba jakis znajdę.
Co się stało z twoim dołem - co się z niego nadaje to moze cos skompletujemy.
Mogę tez ten silnik który mam caly rozebrać i dogadać się na sam dół wtedy będzie widać co tam jest a ja gore sobie zostawię.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
Adam_k26
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.06.14 |
Dodane dnia 30-10-2015 20:41 |
|
|
Mam wszystko, cały układ korbowo tłokowy i reszte,w takim przypadku nowe pierścienie nominalne, wszystkie panewki, potrzebny by był tylko ten blok z mocowaniami wału.. Myśle, że do zrobienia, napisz proszę na priv ew. jaka cena za taki blok lub za cały silnik/słupek, głowice też mam nie pewną (zamroziło w końcu, niby to aluminium, ale jednak) |
|
Autor |
RE: [K] Słupek lub cały silnik 924 2.0 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-10-2015 21:08 |
|
|
Głowice możesz dać do sprawdzenia w zakładzie który zajmuje się szlifowaniem,
powinno za około 50zł określić czy jest pęknięta.
Pierścienie - zastanów się, a najlepiej pomierz czy nominalne będą dobre, bo ten
typ tak ma, że często nominalne pierścienie mają już zbyt duży luz w rowkach
i najlepiej je poprawić (rowki) i dorobić pierścienie na zamwóienie. Michał928
ma temat dobrze przerobiony na kilka silnikach (włącznie z moim). Jak założyć
nominalne z luzami to już na starcie będzie źle. Pomierz i daj znać.
Nowe panewki? Trudny temat
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
|
|
|