Autor |
Oil Pressure Relief Valve ktoś ma? |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-06-2016 06:35 |
|
|
Posiada ktoś na forum taki zawór jak na rysunku A ? nr 944 107 035 11
u siebie mam ten tłoczek ze sprężynka i obawiam się, że może być z nim coś nie tak chciałbym podmienić i sprawdzić bo kupować nowy w ciemno trochę drogo :/ tym bardziej jakby się okazało, że to jednak nie to.
Posiadam z silnika Turbo S ale okazuje sie że jest inny jak na rys B i nie pasuje Może ktoś ma na użyczenie/sprzedanie
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
noname_conek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Oil Pressure Relief Valve ktoś ma? |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-06-2016 23:58 |
|
|
nikt nie ma?
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Oil Pressure Relief Valve ktoś ma? |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 10-06-2016 00:12 |
|
|
OPRV z pierwszego zdjęcia u góry to tzw. 3 piece early OPRV stosowany do MY86, potem stosowano late style 1 piece OPRV. Obie części nie są zamienne - inny jest otwór w bloku. Można dostać zamiennik (pierwsze zdjęcie u dołu) ale jest bardzo drogi. Zdjęcie u dołu pokazuje różnicę pomiędzy late style OPRV i jego zamiennikiem do starego bloku.
Jesteś pewien że zawór jest uszkodzony? Najczęstszą, jeżeli nie jedyną przyczyną uszkodzenia tej części jest montaż jej bez uprzedniego wyśrodkowania kjonsoli filtra oleju przy użyciu specjalnego narzędzia. Nie jest to tak istotne w przypadku nowego zaworu bo potraktowany odpowiednio delikatnie i precyzyjnie przy montażu sam pełni zadanie narzędzia centrującego. Jeżeli chcesz podeślę ci na PW TB który to wszystko opisuje wraz z numerami części itp.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: Oil Pressure Relief Valve ktoś ma? |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 10-06-2016 00:53 |
|
|
poproszę podeślij na pw lub na emaila noname_conek@wp.pl
Co do samych zaworów to własnie wiem, mój jest ze sprezynka do 86 i jest zamienny z tym z rysunku a i jest właśnie mega drogi, mam z silnika turbo s 87 taki jak rys b i właśnie nie jest zamienny.
Własnie nie jestem pewny bo co tam sie może popsuć tłoczek spręzyna i tyle, dlatego chciałbym podmienić na ten zmiennik i sprawdzić zanim go kupie.
Problem pojawił się jak auto postało 2 tyg nie odpalane i po odpaleniu miał brak ciśnienia oleju :/ wychodzi na to, zawór nie trzyma jak powinien i po czasei spływa olej a pompa jak jest pusta sama nie zaciągnie :/
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Oil Pressure Relief Valve ktoś ma? |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 10-06-2016 11:16 |
|
|
Wydaje mi sie ze bede mial ten zawor bo kiedys kupowalem go do 924 S 85...sprawdz w PETcie czy to bedzie ten sam i daj znac...moge uzyczyc ale dopiero za ok.17dni(wyjazd).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|