Autor |
Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
JawoR
Użytkownik
Postów: 62
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.08.09 |
Dodane dnia 16-10-2009 00:05 |
|
|
Witam,
chciałbym Wam przedstawić nasz projekt, który w czwórkę pragniemy zrealizować.
Najpierw kilka słów skąd pomysł aby kupić Porsche. Często odwiedzam Wyspy i po kolejnej wizycie i przypatrywaniu się jak Brytole każdą wolną chwilę spędzają na podwórku odreastaurowując Defendera, który wiekiem prawie dorównuje Królowej, MG Midgeta, kabrioleta ze stajni Triumpha czy też kultowego Jaguara Y-type zrodziła się we mnie straszna motoryzacyjna zazdrość. Uczucie to spotęgowała jeszcze wizyta w muzeum motoryzacji w Coventry.
Po powrocie zacząłem przekonywać kolegów, że może sprawilibyśmy sobie jakiegoś ciekawego klasyka, aby przywrócić go do stanu z czasów jego świetności i dumnie patrzeć na nasze dzieło. Szukaliśmy klasyka wśród aut włoskich i brytyjskich z lat '60 i '70, lecz albo cena albo stan były odstraszające.
W końcu padł pomysł:
A może Niemca? Porsche? 924? Czemu nie?!
Szybki wywiad na otomoto.pl i miłe zaskoczenie. Ceny przystępne, lecz musieliśmy pogodzić się z tym, że będzie to auto na granicy wieku kwalifikującej na klasyka.
Pewnego dnia wpadłem pomysł aby sprawdzić, które Porsche jest najbliżej nas, podjechać, obejrzeć, podpytać i przejechać się, żeby sprawdzić czy to auto w ogóle nam leży.
Okazało się, że najbliżej położone auto było również najtańszym z oferowanych egzemplarzy. Jakby szczęścia było mało, była to 944-ka, której nie urażając właścicieli 924, bliżej już było do Porsche niż do VW.
Kilka kółek tym autem i od razu urzekł nas dźwięk silnika od 4 do 6 tys. obrotów/ min. Wykonanie, kształt wnętrza, do którego śmiało można powiedzieć, że dzisiaj nawiązuje wiele aut, no i te przednie reflektory... Poezja!
Nie myśląc wiele rozbiliśmy świnkę-skarbonkę i kupiliśmy pierwsze nasze PORSCHE!!
Wieczorem z kolei popijając epokowe odkrycie Szkotów dumnie spoglądaliśmy na kluczyki i ochrzciliśmy nasz projekt jako Pork Squad.
Podsumowując jak już zdążyłem się zorientować auto to było już kilka razy prezentowane na tym forum. Ostatnio jak wynika ze zdjęć z jednego ze zlotów, szalał nim długi.
Auto ma wypadkową historię, ale nic nie szkodzi, tym większa satysfakcja w przywracaniu go do świetności. Autem nie jeździmy na codzień, zapadnie również w sen zimowy, aby go ne nadwyrężać.
Nasze Porsche jest całkiem nieźle wyposażone, gdyż zarówno sterowanie szyb jak i lusterek jest elektryczne, do tego dochodzi jeszcze klimatyzacja.
MODYFIKACJE:
Na pierwszy ogień poszły wymiany według zasady "Paski, filtry, płyny", czyli wymieniliśmy:
- olej na Valvoline VR1 (auto pracuje o niebo lepiej),
- filtr oleju,
- świece NGK Irydium IX,
Plany:
Do wymiany zostały:
- filtr powietrza,
- rozrząd,
- pasek klinowy,
- filtr paliwa (tu mamy problem bo Inter Cars ma tylko taki, który niestety nie pasuje),
- olej w skrzyni,
Wnętrze:
Brakowało kilku elementów które uzupełniliśmy:
- przełącznik regulacji lusterek,
- lusterko wsteczne,
- uchwyty górnych zasłon przeciwsłonecznych,
- mieszek dźwigni skrzyni biegów,
- radio,
- elektryczna antena,
- podłokietnik,
- ponadto zerwaliśmy całą wykładzinę, ponieważ auto ciekło, wszystkie dziury zostały zaspawane i auto wygłuszone matami i wykładzina założona ponownie,
Plany:
- dywaniki,
- wymiana tapicerki (skóra w jednym miejscu jest przecięta, tapicerka z przodu i z tyłu jest inna),- wymiana pasów bezpieczeństwa, dodanie ich z tyłu,
- wstawienie rolety bagażnika,
- wymiana głośników,
- wymiana boczków drzwi na wersję z tłoczonym napisem Porsche,
Zewnątrz:
Tutaj dotychczas nie za wiele udało nam się zrobić:
- dodaliśmy znaczek 944 na tylnej klapie,
- spasowaliśmy blachy, bo był problem z zamykaniem maski,
Plany:
- odbudowa przedniego zderzaka (obecnie jest wielka czarna siatka),
- polerka lakieru,
- naklejki na auto w stylu aut wyścigowych z lat '70 i '80,
- wymiana klamek na model z napisem Porsche,
- większe felgi lub dystanse,
Układ wydechowy:
Plany:
- wymiana wydechu i kolektora wydechowego na wykonany ze stali nierdzewnej,
Układ dolotowy:
Plany:
- wyrzucenie przepływomierza,
Zawieszenie:
Plany:
- B4 Bilsteina
- rozpórki kielichów i stabilizatory,
Pobożne życzenia:
- głowica od wersji 190 KM,
- sportowe wałki,
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć naszej zabawki:
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/58cdb4fc.jpg[/img] [img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/81b93e82.jpg[/img] [img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/ffc32cfd.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/1a678401.jpg[/img] [img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/c79d4038.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/9597d6a3.jpg[/img] [img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/3fa9021c.jpg[/img] [img]http://www.fothost.pl/upload/09/42/79fe463f.jpg[/img]
Pozdrawiam
JawoR
Pork Squad
'09 Saab 9-3 Cabrio Vector 1.9 TDI 150 KM
'84 Porsche 944 2.5 163 KM (aktualnie w kompletnej renowacji - będzie gotowy na wiosnę)
Edytowane przez JawoR dnia 16-10-2009 01:01 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 16-10-2009 00:15 |
|
|
http://www.twojafura.pl/auto,3609/zdjecie,25409/jawor-porsche-944
hehe a do tej pory zastanawialismy (bodajze simprez) sie jak sie jezdzi bez kierunkow
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-10-2009 00:31 |
|
|
Wcześniej kierunki były ukryte pod kratą, odkryłem to w Ułęży
Widzę, że duży zapał do pracy i chyba wiecie na co się pisaliście
Szkoda tylko, że nie doceniacie starego poczciwego 924
Policzymy się w przyszłym sezonie
Będziecie autem jeździć na imprezy sportowe czy tylko lans na bulwarze?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 16-10-2009 00:32 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 16-10-2009 00:35 |
|
|
JawoR napisał/a:
- filtr paliwa (tu mamy problem bo Inter Cars ma tylko taki, który niestety nie pasuje),
Hello
Filtr jak i inne klamoty dostaniesz u Tomka (gdzieś tutaj na forum ma swój temat):
http://www.transaxle.pl/
Edytowane przez Mammoth dnia 16-10-2009 00:36 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
JawoR
Użytkownik
Postów: 62
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.08.09 |
Dodane dnia 16-10-2009 01:13 |
|
|
Witam,
faktycznie kierunki były ukryte za siatką. Średnio to wyglądało, poza tym, były ledwo widoczne. Dlatego wycięliśmy otwory w siatce i teraz jest przynajmniej praktyczniej.
Docelowo zderzak ma zostać zrekonstruowany aby wyglądał na seryjny.
Na twojafura są jeszcze stare zdjęcia.
Bulwar i zachwycone kobiety są dla nas priorytetem, ale chętnie się przyłączymy do Waszych wyścigów w przyszłym sezonie, jeśli uda nam się do tego czasu usprawnić zwłaszcza zawieszenie, bo jak było widać na zdjęciach, z któregoś Waszego eventu, auto kładło się na zakrętach.
Mammoth,
dzięki za wskazówkę.
Jeden z pierwszych postów i już problem...
Chyba brak nam jakiejś osłony, ponieważ między szybą, a maską nie ma żadnej osłony i woda leje się wprost na akumulator. Napiszcie co jest u was, mile widziane zdjęcia!
Cieknie mi również woda do bagażnika, prawdopodobnie na łączeniu gumy przechodzącej później w spojler. Czy ktoś wie jak i czym to uszczelnić?
Pozdrawiam
JawoR
'09 Saab 9-3 Cabrio Vector 1.9 TDI 150 KM
'84 Porsche 944 2.5 163 KM (aktualnie w kompletnej renowacji - będzie gotowy na wiosnę) |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-10-2009 01:56 |
|
|
Nie ma żadnej osłony z przodu. Tak jest w każdym. Trzeba oczyścić kanały którymi
woda stamtąd ucieka do komory silnika w sumie, ale tam już sobie powinna spływać
na ulicę. Najważniejsze żeby nie stała w okolicach akumulatora. Wszystko gnije i woda
leje się do środka.
Z tyłu mam podobny problem. Ktoś z tym walczył i wszystko pokleił, nic nie pomogło.
Trzymam auto w garażu, więc jest ok. Jak wymieniłem uszczelkę klaposzyby, bo
spaliny dostawały się tamtędy do środka, to założyłem trochę szerszą i woda leci
ładnie po uszczelce na zewnątrz Udało się przypadkiem
Wskazówka Mammotha bardzo dobra, gdyby Tomek czegoś nie miał w sklepie,
to go trochę ponękaj, może znajdzie i sprowadzi
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
seb_jak
Użytkownik
Postów: 71
Miejscowość: k/Piaseczna
Data rejestracji: 30.12.08 |
Dodane dnia 16-10-2009 07:47 |
|
|
Cześć JawoR, jeśli chciałbyś więcej wiedzieć n/t tego auta, mogę Ci podać kontakt do poprzedniego właściciela. Wykonał sporo prac remontowych, szczególnie jeśli chodzi o mechanikę.
Może będzie to dla Ciebie pomocne
W archiwum znajdziesz też trochę informacji. http://tinyurl.com/yzpc8go
Pozdrawiam
Sero
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 16-10-2009 10:57 |
|
|
Zdecydowanie nie doceniasz klasycznego 924 To Porsche od początku do końca, a że zrobione na zamówienie VW...no cóż. W końcu 356 to nic innego jak usportowiony garbus (pierwsze 356 chodziły na podzespołach kupowanych od VW ) a 944 nie byłoby gdyby nie powstało (24 (niewykluczone, że gdyby nie powstało 924 nie byłoby wogóle Porsche)
A co do miękkości ( w końcu mam chyba najbardziej miękkie 924 w Polsce - na Wyrazowie jak to określił Piterson "podpierałem się klamkami";D ) - jak chcecie robić do sportu - to oczywiście wymiana ale to już zupełnie inna bajka W każdym razie takie "miękkie" też mają swój urok
PS: fajne "ciasteczko" postawiliście przy Hyundaiu
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 17-10-2009 14:51 |
|
|
co do życzeń modyfikacji silnika i wymiany na głowicę z 944s (190km) - obyś nie żałował!
Dużo zachodu i środków (dolot + komp + sprzęgło + skrzynia), a efekt i tak Cię/Was zawiedzie
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
JawoR
Użytkownik
Postów: 62
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.08.09 |
Dodane dnia 18-10-2009 00:35 |
|
|
seb_jak napisał/a:
Cześć JawoR, jeśli chciałbyś więcej wiedzieć n/t tego auta, mogę Ci podać kontakt do poprzedniego właściciela. Wykonał sporo prac remontowych, szczególnie jeśli chodzi o mechanikę.
Może będzie to dla Ciebie pomocne
W archiwum znajdziesz też trochę informacji. http://tinyurl.com/yzpc8go
Witam,
seb tą stronkę już udało mi się znaleźć. Proszę przeslij mi numer chętnie się czegoś dowiem na temat tego auta.
Qbak_jak napisał/a:
Jak wymieniłem uszczelkę klaposzyby, bo
spaliny dostawały się tamtędy do środka, to założyłem trochę szerszą i woda leci
ładnie po uszczelce na zewnątrz Udało się przypadkiem
Też mam problem ze spalinami w aucie. Mam rozumieć, że wymiana uszczelki załatwi sprawę? Co rozumiesz przez uszczelkę? Chyba nie tą całą gumę wokół szyby? Gdzie mogę taką kupić? Jest to coś uniwersalnego czy specjalnie dla Porsche?
jadak_jak napisał/a:
Zdecydowanie nie doceniasz klasycznego 924 To Porsche od początku do końca, a że zrobione na zamówienie VW...no cóż. W końcu 356 to nic innego jak usportowiony garbus (pierwsze 356 chodziły na podzespołach kupowanych od VW ) a 944 nie byłoby gdyby nie powstało (24 (niewykluczone, że gdyby nie powstało 924 nie byłoby wogóle Porsche)
A co do miękkości ( w końcu mam chyba najbardziej miękkie 924 w Polsce - na Wyrazowie jak to określił Piterson "podpierałem się klamkami";D ) - jak chcecie robić do sportu - to oczywiście wymiana ale to już zupełnie inna bajka W każdym razie takie "miękkie" też mają swój urok
PS: fajne "ciasteczko" postawiliście przy Hyundaiu
jadak,
doceniam, doceniam, spokojnie!
sam chciałem kupić 924 ale paradoksalnie 944 okazało się tańsze, choć kosztem rocznika.
Miękkość zawieszenia mi nie pasuję i będę z tym "walczył". Nie lubię tego uczucia, gdy auto mi się przechyla na zakrętach. Ale rozumiem, że niektórzy bardziej cenią komfort.
simprez,
dzięki za wskazówkę. Nie wiedziałem, że aż tyle części trzeba wymienić.
Kolejne pytanie:
1) Co zrobić aby dźwignia zmiany biegów tak nie latała, a trzymała się sztywno?
Pozdrawiam
JawoR
'09 Saab 9-3 Cabrio Vector 1.9 TDI 150 KM
'84 Porsche 944 2.5 163 KM (aktualnie w kompletnej renowacji - będzie gotowy na wiosnę) |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
JawoR
Użytkownik
Postów: 62
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.08.09 |
Dodane dnia 03-12-2009 22:18 |
|
|
Witam,
pora na update naszego projektu. Udało się wprowadzić kilka zmian. Oto lista.
1) Nowy pasek klinowy Conti,
2) Filtr paliwa Mann,
3) Filtr powietrza Mann,
4) Podłokietnik (póki co w kolorze brązowym, z czasem zostanie obszyty czarną skórą, chyba, że ktoś chce się wymienić?),
5) Radio Medion. Pewnie narażę się teraz miłośnikom Car Audio, ale gra naprawdę nieźle),
6) Elektryczna antena,
7) Wygłuszenie podłogi,
Poniżej zdjęcia z drugą moją zabawką:
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/30311f28.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/bed23c99.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/3ac64307.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/6143c072.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/1be03dd1.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/840f08a0.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/594bd838.jpg[/img]
[img]http://www.fothost.pl/upload/09/48/7273484d.jpg[/img]
Pozdrawiam
JawoR
'09 Saab 9-3 Cabrio Vector 1.9 TDI 150 KM
'84 Porsche 944 2.5 163 KM (aktualnie w kompletnej renowacji - będzie gotowy na wiosnę)
Edytowane przez JawoR dnia 03-12-2009 22:22 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 03-12-2009 23:03 |
|
|
"Kolejne pytanie:
1) Co zrobić aby dźwignia zmiany biegów tak nie latała, a trzymała się sztywno?"
hmmm,lozyska walu?mocno wibruje jak nie masz zalaczonego zadnego biegu?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 04-12-2009 00:33 |
|
|
fajnie, tylko zamontowałbyś Ty w końcu ten zderzak Porsz miał swego czasu do odsprzedania kompletny zderzak do 944, i nawet chyba nie chciał za niego kosmicznych pieniędzy.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 04-12-2009 08:08 |
|
|
A więc to ty ..
Kilka razy widziałem cię na mieście, jechałem koło ciebie, ale nic nie mówiłem, bo nie pamiętałem tego auta.
Raz "spotkaliśmy" się na filtrowej i kilka razy na Czerniakowskiej i Niepodległości, niestety zawsze byłem jakimś autem firmowym.
Pozdrawiam
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 04-12-2009 10:17 |
|
|
jeśli auto jest za miękkie, to proponuję rozważyć zakup żółtych koni zamiast bilsteinów B4, które są zwykłymi amorkami.
co do lewarka zmiany biegów, powody jego wibracji mogą być różne.
np. mógł wyrobić się bolec, lub otwór na którym osadzona jest rączka i poszycie dźwigni zmiany biegów. Zajrzyjcie tam.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
lmy
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.02.09 |
Dodane dnia 04-12-2009 13:55 |
|
|
JawoR napisał/a:
1) Co zrobić aby dźwignia zmiany biegów tak nie latała, a trzymała się sztywno?
JawoR
Luz może być na wybieraku skrzyni, jak pamiętam Misiek26 pisał coś na ten temat.
Miśku26 (jak to brzmi ... ) mógłbyś coś skrobnąć ?
JawoR - życzę wielkiej frajdy.
Kaliber 924 |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
tony
Użytkownik
Postów: 109
Miejscowość: Marki
Data rejestracji: 22.07.09 |
Dodane dnia 04-12-2009 15:55 |
|
|
Simprez a po co od razu sprzeglo i skrzynie - ta ktore jest chyba wytrzyma 190 KM czy te skrzynie tak szybko padaja - to tylko 30KM wiecej. Poza tym to sa te same skrzynie co w 924S a one z tego co czesto czytalem na tym forum sa niezniszczalne.
JawoR przepraszam za off top
porszawy brak i nie będzie |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 04-12-2009 18:11 |
|
|
z tą niezniszczalnością to jest różnie... Spytaj mareckiego
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 04-12-2009 18:18 |
|
|
Witaj,
mam wrażenie że 944 wygląda lepiej niż to coś żółte...
Jacek nie dał Ci dwóch zderzaków, kierunkowskazów i halogenów?
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Pork Squad '84 Porsche 944 2,5l |
tony
Użytkownik
Postów: 109
Miejscowość: Marki
Data rejestracji: 22.07.09 |
Dodane dnia 04-12-2009 19:44 |
|
|
widze ze jednak mam zaleglosci w lekturze forum :-)
porszawy brak i nie będzie |
|