Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
BraveHeart
Użytkownik
Postów: 100
Miejscowość: Kraśnik
Data rejestracji: 03.12.10 |
Dodane dnia 02-04-2012 22:34 |
|
|
To prawda przewód się zużył. Jutro instaluje nowy. Znajomy mechanik oglądał auto. Był zdumiony, że od spodu jest w tak dobrym stanie . Drzwi naprawione .
Niestety dopiero zauważyłem, że jakimś cudem nie mam pojęcia jak zgubiłem uszczelkę przedniej szyby (tą gumę na górze pomiędzy chromowanymi okuciami szyby) Jestem pewien, że była kiedy jechałem z Łodzi. Zgubiłem ją na autostradzie?
https://picasaweb.google.com/118197225348269769554/Porsche?authkey=Gv1sRgCLa5u5qdtoK_0gE#5619451554076975586
Poradził mi że już czas na zmianę opon i faktycznie są trochę poryte na bokach - pękają (bieżniki są w niezłym stanie). Wysuną mocne argumenty do zmiany kół na bardziej klasyczne. W tych butach wygląda nieziemsko i prowokacyjnie jednak opony ograniczają kąt skrętu kół co powoduje czasem nieprzyjemne zgrzytanie. Zgrzytanie zgrzytaniem ale okazuje się, że opony zahaczają o przewody hamulcowe podczas skrętu co może skończyć się ich przetarciem lub zerwaniem Może będę po prostu szerzej zajeżdżał . Zobaczymy.
Gdzie dostanę taką uszczelkę do przedniej szyby? |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 02-04-2012 22:53 |
|
|
Dziwne, że nie zauważyłeś jak odpadła co do uzupełnienia braku to chyba tylko jakaś używka wchodzi w grę. Trochę osób rozbiera tu autka więc może u kogoś taka uszczelka się znajdzie. Zapytaj Porsza - on pewnie znajdzie, a może jeszcze będzie ktoś bliżej.
Fajne autko.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 03-04-2012 08:35 |
|
|
Złośliwość przedmiotów martwych, co prawada w tym roku jeździłem autkiem dopiero ze 2-3 razy, ale kapiące paliwo bym raczej zauważył. W zimę napewno było jeszcze wszystko OK, bo auto co tydzień, dwa było odpalane w garażu i tam ewidentnie byłoby widać jakąś plamkę...
Co do opon to takie były jak kupowałem je od Jurka i u mnie też wywoływały pewną dozę niepewności, ale podjechałem do znajomego wulkanizatora i tą oponę, która ma naddarty bok zdjął z koła, i od wewnątrz jest OK, sprawdził ją ciśnieniowo (pozostałe również) i powiedział, że można śmigać. Niestety nowe Michelinki cenowo odstraszają, wypatrzyłem w sensownych pieniądzach Barumy (ok 1200 za komplet) i chyba na takie bym się zdecydował, bo przy moich przebiegach to pewnie starczyły by mi na 10 lat, bo do mniejszych felg już bym nie wrócił. A co do obcierania to szybko się przyzwyczaiłem i nie skręcałem nigdy na maxa.
Uszczelka owszem była jak wyruszałeś z Łodzi, musiałeś nieźle grzać po tej autostradzie Cieszę się, że autko w sumie szczęśliwie odwiozło Cię do domu i że jesteś zadowolony z zakupu.
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
adam1992
Użytkownik
Postów: 201
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 08.01.10 |
Dodane dnia 03-04-2012 20:07 |
|
|
Widziałem chyba ten egzemplarz dwa razy na grunwaldzkiej w Bydgoszczy świetnie się prezentuje w tym kolorze |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 04-04-2012 10:25 |
|
|
budhib napisał/a:
Poradził mi że już czas na zmianę opon i faktycznie są trochę poryte na bokach - pękają (bieżniki są w niezłym stanie). Wysuną mocne argumenty do zmiany kół na bardziej klasyczne. W tych butach wygląda nieziemsko i prowokacyjnie jednak opony ograniczają kąt skrętu kół co powoduje czasem nieprzyjemne zgrzytanie. Zgrzytanie zgrzytaniem ale okazuje się, że opony zahaczają o przewody hamulcowe podczas skrętu co może skończyć się ich przetarciem lub zerwaniem Może będę po prostu szerzej zajeżdżał .
No cóż, jeśli klasyczne felgi wolisz, trzeba było zahaczyć w Łodzi o mnie, wziąłbym te 17'' z powrotem a dał pająki albo szprychowe Fakt, przydałby się minimalnie grubszy dystans na przodzie, przy max skręcie minimalnie obciera. Co do "porytych boków" jedna opona mi się przytarła ale też pytałem wulkanizatorów o opinię i twierdzili, że nie jest to niebezpieczne i można na tym jeździć.
Ja bym kombinował coś w stylu tylny dystans przełożyć na przód a na tył zrobić nowy.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
BraveHeart
Użytkownik
Postów: 100
Miejscowość: Kraśnik
Data rejestracji: 03.12.10 |
Dodane dnia 19-03-2013 23:18 |
|
|
Dawno nic nie pisałem. Idzie wiosna i powoli zabieram się za auto. Nie pochwaliłem się, wizytą w TVN turbo w programie "samochód marzeń kup i zrób". Chciałem wszystkim zrobić niespodziankę jak się dostanę, ale materiały "wyciekły" więc nie ma co owijać w bawełnę. Oto moje krótkie podsumowanie imprezy:
Z tego co się orientuję to zgłoszeń do programu było około 7 tysięcy z czego na przegląd zaproszono 80 aut. Casting odbył się 15-16 grudnia (weekend). Impreza świetnie zorganizowana jedynie pogoda nie dopisała. W rezultacie niektórzy uczestnicy nie dojechali, albo żeby było ciekawiej zaliczyli dzwony na parkingu przed przeglądem (ja słyszałem o dwóch kolizjach). Jakieś bmw ponoć zaliczyło latarnię popisując się driftem i jeszcze ktoś rozwalił koło na krawężniku (podobna sytuacja).
Auta były zróżnicowane. W większości to popularne marki: fiaty, polonezy, cieniasy, bmw, mercedesy itp.. Spodziewałem się jednak bardziej wypasionych, unikatowych, trochę styranych klasyków. Niestety można by je policzyć na palcach jednej ręki. Generalnie budżet na naprawę jednego auta nie powinien przekraczać 6 tys.zł więc pewnie dlatego wybierali takie a nie inne modele. Tego białego prosiaka nie widziałem więc był wcześniej albo innego dnia. Poza tym, żadnych innych prosiaków. Miałem nadzieję zobaczyć starą 911 lub 928, niestety.
Przegląd auta był gruntowny ale dość szybki (z 10min). W pewnym momencie chyba z pięciu mechaników latało dookoła. Sprawdzali wszystko. Ponabijali się z moich opon, że jest zima, są łyse i letnie. Pytali skąd jestem i czy mam lawetę z wyciągarką bo chyba na nią nie wjadę z powrotem. Tłumaczyłem, że nie mam lawety i przyjechałem z pod Lublina.
Pan Adam jest wielkim, sympatycznym facetem. Powiedział mi, że najcenniejsza w aucie jest w tym momencie (o dziwo) karoseria. Ogniska rdzy są bardzo nie wielkie - progi i jakieś detale pod spodem. Stwierdził, że powymieniali by łożyska, luzy, odpowietrzyli hamulce, wymienili sprężyny sprzęgła, uszczelkę pod głowicą i położyli nowy lakier. Co oczywiście bardzo mnie ucieszyło - poprawka blacharki mi się marzy.
Później było parę słów do kamery. Tu zestresowałem się jak na apelu w podstawówce kiedy zapytano mnie o banalne rzeczy typu jak mi się podoba i kilka słów o aucie. W sumie to cieszę się że to wycieli . Miałem kilka powtórek bo się zacinałem, albo spoglądałem nie tam gdzie trzeba (nie przyjemna sytuacja). Ciekawe jest to, że z gościem który udzielał mi wywiadu poza kamerą rozmawialiśmy luźno o pierdołach i było spoko.
TVN się nie odezwał i pewnie już się nie odezwą. Więc pozostało mi zabrać się za auto na własną rękę. Wczoraj zostawiłem go w warsztacie i myślę, że do końca tygodnia większość będzie zrobiona jak dotrą części na czas. Na szczęście okazało się, że uszczelka pod głowicą jest ok tylko uszczelka miski olejowej się poci. Mimo efektownego przeglądu w TVN nie mieli czasu żeby sprawdzić auto na ciepłym i zimnym silniku i szybko postawili mylną diagnozę.
Prawdę mówiąc to liczyłem, że dostanę się do programu i będzie fajny temat na forum jak się zabiorą za autko. Stąd też nie inwestowałem w niego ostatnio. Inna sprawa, że byłem totalnie spłukany więc nadzieja na odpicowanie fury przez siły wyższe była jeszcze większa. Tej wiosny chcę w końcu wymienić wszystkie amortyzatory i zainstalować staby od pumby, które ciągle leżą u szaraka. Przy okazji zaktualizuję mój wątek.
PS. Poszukuję: osłony paska rozrządu (tego plastiku jak na łańcuch rowerowy).
Edytowane przez BraveHeart dnia 19-03-2013 23:19 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 19-03-2013 23:57 |
|
|
Osłona paska jest blaszana, Michał 928 robi wydmuchę, czy będzie mu potrzebna taka osłona? . Działaj!
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 20-03-2013 08:12 |
|
|
Wrazie czego mam gdzies taka oslone i oddam za niewielkie pieniadze. Fajna przygoda - ze ja nie jezdze na takie fajne eventy grrrr.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-03-2013 08:40 |
|
|
Kurcze, jak kupowałem to 924 to była tam osłona rozrządu, ale mnie się dużo bardziej pasek na widoku podobał i tą osłonę wykręciłem i chyba gdzieś posiałem (tak, wiem, byłem młody i głupi). Szkoda, że auto nie dostało się do programu. Liczyłem na to, że jednak Ci go odpicują, tym bardziej, że na swoim profilu na Facebooku coś tam o jakimś Porsche napomnieli. Fajnie, że mechanicy nie ocenili w sumie chyba tak źle tego auta skoro nadal masz ochotę się nim opiekować - jednak może zamiast tych amorów zrób najpierw konserwację tych początków korozji, bo o ile zawias zawsze sobie zdążysz zrobić o tyle buda jak już się zacznie sypać to może być kaplica, a tutaj naprawdę baza jest zdrowa (jak na rocznik 77 to chyba ewenement). Super, że dbasz o autko, tym bardziej, że 924 z pierwszych roczników już jest naprawdę bardzo mało.
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
BraveHeart
Użytkownik
Postów: 100
Miejscowość: Kraśnik
Data rejestracji: 03.12.10 |
Dodane dnia 21-03-2013 21:12 |
|
|
Mechanik dzisiaj wypisał mi listę części jakich potrzebuje. Problem polega na tym, że jak przeglądam sklepy z częściami to nie mogę znaleźć sklepu gdzie dostałbym większość (niestety transaxle.pl jest też coś ostatnio opróżniony). Podzielę się z wami listą części i może coś doradzicie:
- szczęki hamulców (bębny) 2x - tu są w dobrej cenie http://www.noweczesci.pl/szczeki-hamulcowe-komplet-a-b-s-,porsche,924,2-0-125km,c,92-165-2974-100031-0-206-8720/
- guma magla lewa strona - nigdzie nie ma
- drążek kierowniczy lewy (chyba obojętne która strona) - inny sklep: http://www.4cars.pl/samochodowe/PORSCHE,924_,924,all,3375,Uklad_kierowniczy,Drazek_kierowniczy_i_jego_elementy,Drazek_kierowniczy,0.php#top
- uszczelniacze tylny most - nigdzie nie ma
- gumy tylne wachacza przód - nie jestem pewien czy o to mu chodzi: http://www.noweczesci.pl/tuleje-wahacza,porsche,924,2-0-125km,lc,92-165-2974-100572/
- łożysko koła przód - było by w tym samym sklepie więc i tak nieźle
Nie wiem co to jest i gdzie tego szukać:
guma magla i uszczelniacze tylnego mostu, a bardzo bym chciał gdzieś to dorwać
help
Edytowane przez BraveHeart dnia 21-03-2013 21:14 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 21-03-2013 22:28 |
|
|
Mateusz, do Tomka dzwoń lub pisz maile.
To, że na stronce nie ma, nie znaczy, że Tomek nie ma.
Na 99% dostaniesz wszystko
EDIT: Pisząc "Tomka" mam na myśli oczywiście Tomka od transaxle.istore.pl
Edytowane przez Pumba dnia 21-03-2013 22:35 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2013 00:12 |
|
|
Uszczelniacze tylnego mostu? Mógłbyś sprecyzować?
Możesz powiedzieć mechanikowi że to nie jest most z tyłu, a skrzynia biegów.
Zresztą są półośki i przeguby, więc samo przez się widać. Jeżeli faktycznie
skrzynia cieknie lekko to ja bym nie ruszał a zrobił resztę. Jeżeli mocno, to
trzeba zdjąć i uszczelnić. Niestety wszystkie uszczelki kupisz tylko w serwisie
(te do skrzyni).
O resztę rzeczy - pisz do Tomka
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-03-2013 00:38 |
|
|
BraveHeart napisał/a:
- szczęki hamulców (bębny) 2x
- guma magla lewa strona
- drążek kierowniczy lewy
- uszczelniacze tylny most
- łożysko koła przód
help
pozycja 1- http://www.transaxle.pl/pl/p/szczeki-hamulcowe-Porsche-924/157
pozycja 2 - http://www.transaxle.pl/pl/p/oslona-przekladni-kierowniczej/73
pozycja 3 - http://www.transaxle.pl/pl/p/zestaw-drazkow-kierowniczych-do-Porsche-924/67 jeśli nie zależy na oryginale - od golfa
pozycja 4 - http://www.transaxle.pl/pl/p/zimering-polosi-Porsche-924%2C-924S%2C-944/202 lub http://transaxle.istore.pl/pl,product,2402752,zestaw,oslony,przegubu,z,pokryw,944,331,903,00.html
pozycja 5 http://www.transaxle.pl/pl/p/zestaw-lozysk-kola-do-Porsche-924-przod/56 lub http://www.transaxle.pl/pl/p/zestaw-lozysk-kola-do-Porsche-924-przod/57
praktycznie wszystko jest
edit:
guma wahacza też jest
www.transaxle.pl właśnie rośnie a www.transaxle.istore.pl właśnie się "opróżnia" - nie odwrotnie
pzdr
Tomek
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
Edytowane przez Tomek dnia 22-03-2013 00:45 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2013 00:52 |
|
|
Ha, nie pomyślałem że może chodzić o manszety (w tym "tylnym moście ).
To lepiej wcześniej wymienić, bo mogą przeguby polecieć.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
BraveHeart
Użytkownik
Postów: 100
Miejscowość: Kraśnik
Data rejestracji: 03.12.10 |
Dodane dnia 22-03-2013 13:28 |
|
|
Dzięki Chłopaki. Wszystko było u Tomka. Sprawdzałem właśnie na www.trasaxle.istore.pl zamiast na www.transaxle.pl - zawsze do tej pory wchodziłem na "istore".
Qbak "Uszczelniacze tylnego mostu? Mógłbyś sprecyzować?" chodziło o zimeringi półosi.
Czekam na części i nie mogę doczekać się kiedy wsiądę do auta i będzie o połowę nieproszonej "filharmonii" mniej. Później biorę się za ogniska korozji za poradą Bluebirda.
Będę chciał wymienić wszystkie 4 amortyzatory i teraz zastanawiam się nad Koni albo standardowymi kabaya. Wolałbym oczywiście sportowe tylko pozostają dwie kwestie:
- żywotność - drogi w mojej okolicy są nie najlepszej jakości, a auta używam na codzień. Chciałbym amortyzatory które podziałają dłużej niż rok.
- twardość - cały sezon letni (ostatnio też zimowy ale nie chcę tego powtarzać) będę jeździł na nisko profilowych 17". Czy sporty nie będą za twarde w połączeniu z tym laciem? Przyznam, że na tych zdychających amortyzatorach jest totalna masakra (chyba juz ich nie ma). Pewnie teraz nawet jak bym założył jakies rajdowe to byłoby lepiej (i bez bujania). Nie po to kupowałem prosiaka, żeby oczekiwać komfortu jak w limuzynie ale pytam o wasze doświadczenia z niskim profilem + Koni. Czy to totalna pomyłka czy może drgania są nie wiele większe, a dynamiczna jazda sprawia większą frajdę?
Wolałbym lepsze amortyzatory tym badziej, że dojdą staby jeszcze ale martwię się, że będą za twarde do jazdy na codzień i nie wytrzymają 20km dziennie po kiebskiej jakości drogach.
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 22-03-2013 14:57 |
|
|
Ale koni są regulowane. Możesz je sobie na miękko ustawić a zakupu nie będziesz żałował. Bo jak kupisz KYB to... tragedii nie będzie ale będziesz po czasie żałował, że nie dołożyłeś trochę kasy na full profi
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 22-03-2013 15:07 |
|
|
ale przecież trudno żałować jeśli nie wie się, co się traci. Po co regulacja jeśli ze względu na jakość dróg i codzienną jazdę będziesz to i tak miał ustawione na miękko?.. Na parę pojeżdżawek w sezonie? skórka za wyprawkę. Kupiłbym Kayabę i nadwyżki finansowe skierował w sensowniejsze (czyt. bardziej palące) rejony tj. walkę o stan nadwozia
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 22-03-2013 16:04 |
|
|
proponuję rozważyć GAZy z UK
mają tą zaletę w stosunku do koni że i przód i tył regulujesz pokrętłem.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 22-03-2013 18:20 |
|
|
Ja w grudniu wymieniałem komplet na KYB od Tomka. I zapewniam Was, że te Kayaby wcale nie są takie miękkie. Też miałem dylemat, czy nie brać Koni, ale w sumie po co mi Koni, skoro się nie ścigam, nie planuję i robię auto na 100% oryginał?
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2013 18:39 |
|
|
Mimo że jestem jednym z tych który według niektórych psuje auto, to chyba też
do takiej jazdy kupiłbym Kayaby. Jedyny minus będzie taki, że mogą wcześniej niż
Koni paść. Z firmy Koni znam tylko jeden przypadek że padły i to zaraz po zakupie,
więc raczej wada fabryczna, a chyba żaden ze ścigających się nie reklamował.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 22-03-2013 18:40 |
|