924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 6 z 22 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 10-06-2010 22:29
No, Hades, nie podjadę w niedzielę. Auto wraca na kanał, oderwało się łożysko sprzęgłowe od docisku. Tak to jest, jak się złoży sprzęgło tylko po to, żeby przejść badanie techniczne. Szybko się mści.

Teraz zostanie założona regenerowana tarcza sprzęgła na sprężynach i pewnie nowe łożysko (o ile nie wylezie, że to jeszcze coś innego).

Przynajmniej będę miał co robić.


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 11-06-2010 09:19
Sprzęgło robi się w tych autach ze wszystkim jak pokazał mr Nemo,
po to aby do niego nie wracać inaczej mści się właśnie tak jak piszesz.
Ja też kompletuję powoli wszystko.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 11-06-2010 20:06
Owszem, zrobię sprzęgło kiedyś, jak pokazał Mr Nemo. Zrobię, jak skompletuję części, tak, żeby zrobić to od razu. Kompletowanie części zajmuje dużo czasu, a autem należy jeździć.

Poza tym, sprzęgło i tak miałem rozebrać raz jeszcze, żeby założyć tarczę na sprężynach oraz wymienić łożysko sprzęgłowe. Docisku i innych rzeczy, robionych przez Mr-Nemo nie wymieniam na razie.
Musiałem samochód zarejestrować, bo akurat było na to trochę czasu, więc poskładałem na szybko, wiedząc, że i tak czeka mnie rozkładanie ponowne smiley

Zastanawiam natomiast się nad dwoma nowymi serduchami... Zobaczymy, na razie musi przyjść wypłata smiley


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 20-06-2010 13:28
Update:
Sprzęgło gotowe, samochód jeździ. Dziękuję Mr-Nemo za udaną transakcję smiley
W tym tygodniu napełniam klimę, spróbuję też wyrobić się i zrobić geometrię.
Dostałem od Michała linkę prędkościomierza. Głupim jest, bo nie sprawdziłem, czy długość się zgadza z poprzednią linką... Niestety jest za krótka, nie dochodzi do prędkościomierza. Dziwne.

Wydaje mi się, że ktoś skopał sprawę przy poprzedniej wymianie rozrządu i przy zakładaniu paska przesunęło mu się któreś z kół o jeden ząbek. Mam za wczesny zapłon, przy odpalaniu czasem motor kopie do tyłu. Zobaczę, jak z kasą wyjdę w lipcu - zależnie od sytuacji - inny motor lub nowy rozrząd.

Spalanie - znów na oko (od rezerwy do rezerwy) - spadło na szczęście do poziomu już prawie akceptowalnego - 13l / 100 km. W tym lub przyszłym tygodniu będzie linka, będzie dokładny pomiar.

Ze spraw wkurzających zlikwidowałem dzwonienie w przednim prawym kole... Na każdym wyboju coś mi klekotało, jakby aluminium. Nie brzmiało na klocki hamulcowe, ale na wszelki wypadek sprawdziłem. Szpilki też nie... Zabrałem się więc za obstukiwanie wszystkiego dookoła. Po 15 minutach zrezygnowałem i chciałem już zakładać koło z powrotem. I zamiast je postawić, jak to zwykle robię, upuściłem... I wszystko stało się jasne - dekielek dzwonił. Człowiek durny, nie pomyśli...



Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
hades307
Użytkownik



Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 22-06-2010 09:43
to może na skwerze się spotkamy
p.s. wczoraj padło mi sprzęgło w 924 smiley


1978
1979
szukam rocznika '80 smiley
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side smiley
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 28-06-2010 22:12
Dobra, zaraz chcę zrobić geometrię, więc uwieczniłem dla potomnych to, co miałem... Marny ze mnie fotograf, więc dodałem paintowo kreski smiley


PRAWA STRONA


LEWA STRONA


Z PRZODU

Czyli, krótko mówiąc: ustawiona rozbieżność z przodu, gdzie powinno być 0. Dodatkowo, lewe koło odsunięte od kolumny maksymalnie, a prawe - odwrotnie, dodatkowo - duży negatyw prawego koła (czego na zdjęciach nie widać) . Prawa strona auta siedzi o około 1cm niżej niż lewa, zobaczę, jak wyjdzie po korekcji zbieżności.

Z plusów to niewiele mam, chyba tylko, że klima napełniona.

Z spraw na lipiec pozostają:
Koniecznie: Pompa płynu do spryskiwaczy, uchwyty do targi (ktoś koniecznie chciał zdjąć dach... Ehh... Rodzina. )
Chciałoby się silnik zakupić, ale może wypadnie tylko zrobienie rozrządu i tych cholernych wycieków, bo mi nie dają spać po nocach...

Na tym zdjęciu z przodu widać, jak wygląda lakier na przednim zderzaku... Powiem tylko, że na tylnym jest gorzej. Dużo baboli lakierniczych skłania mnie ku lakierowaniu całości, ale nie wiem, czy mi motywacji starczy, żeby to robić we własnym garażu... Z kolei, jeżeli nie we własnym garażu, to trochę będzie czekać na finanse.

Maska przegięta na akumulatorze - prawie, że moja własna sprawka, przesunąłem trochę akumulator, a maskę zostawiłem otwartą. Siłowniki już nie pierwszej świeżości i macha opadła w końcu...

Prawa tylna felga wygląda jak siedem nieszczęść, nie wiem, co z nią zrobić, głupio dawać na toczenie...

Ponarzekałem. Ulżyło mi, do boju smiley



Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 08-07-2010 19:44
Czas na kolejny update, choćby ot tak, dla siebie.

Dostałem ostatnio kilka 'Porsche-prezentów':

Breloczek Porschowy do kluczy i... (w związku z moim 'DziwnieDziałającym' wskaźnikiem poziomu paliwa) takie coś (do tego pełne):







Strasznie mnie to ubawiło smiley

A co przy aucie? Właśnie zaczynam zakupy do zrobienia rozrządu i uszczelnienia dziadostwa. Dziś na przykład okazało się, że miałem źle połączoną instalację podciśnieniową do zaworu regulacji ciśnienia paliwa - stąd silnik dostawał go za dużo, a obroty miały tendencję do falowania. Teraz w końcu jest, jak należy.

Pytanie do Specjalistów: Jakie ciśnienie znamionowe ma regulator ciśnienia paliwa?

A co nas z Ojcem zaciekawiło, to to, że jak zsunął się wąż od odmy silnika, ten ledwo chodził... Te silniki na wolnych obrotach pracują na oparach oleju?


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 08-07-2010 20:11
Świetny ten kanister smiley Widać, że wiele pięknych chwil przed Tobą z tym autkiem, chyba jakbyś kupił auto tip-top to nie dało by Ci ono tyle radości, dobrze, że trafiło na kogoś z takim zapałem do pracy. Ja u siebie wywaliłem dywaniki ze środka, aby podłogę zobaczyć i ewentualnie ja zabezpieczyć, ale jak pomyślę ile pracy mnie czeka przy składaniu to zaczynam żałować, że go rozgrzebałem, ale jak widzę Twoją pracę przy autku to nabieram werwy.
Trzymam kciuki za Twojego Johnnego i mam nadzieję, że nie będziesz musiał go nigdy sprzedawać, bo miło jeśli takie autko zostanie z właścicielem, który wpakował w nie tyle serca.


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 08-07-2010 20:18
Bluebird, teraz mam lenia chwilowo, a to ze względu na, jakby to łagodnie ująć... duży nadmiar pracy.

Zaczynam się przymierzać też do lakierki, bo jak się nie pospieszę, będzie czekała do następnego roku, bo w garażu zimno, a jak zimno, to lakierowanie jest bez sensu (te tworzące się zacieki, źle rozpływający lakier)...
Strasznie denerwuje mnie ten stary lakier już... Byle kamyczek i odpryski, a że jeżdżę trochę, to takich malutkich ubytków przybywa i przybywa...


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-07-2010 20:51
Świetny ten kanister. Ktoś się musiał napracować, bo wydaje mi się że to ręcznie
robione smiley

Co do węża od odmy, to silnik został zaprojektowany tak i nie inaczej. Tak ma działać smiley
Odma jest wpięta w dolot, czyli auto miało zbyt dużo powietrza, proste smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 08-07-2010 21:19
Kanister tak, ręcznie malowany. Siostra twierdzi, że 4 godziny jej zajęło...

Co do silnika - proste, ale jeszcze takiego rozwiązania nie widziałem, troszkę nas zaskoczyło, kiedy nagle, nie wiedzieć, dlaczego, auto zaczęło ledwo chodzić... A to tylko przewód od odmy. Człek się całe życie uczy...


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 15-07-2010 20:52
Mały update, z rzeczy drażniących - do wyeliminowania...

Ostatnio, w Gdańsku na Słowackiego (takie serpentyny w górę - codzienna jazda do pracy) o mały włos nie wyprzedziłaby mnie stare Bravo 1.9 JTD... Z przyczepką... (W końcu już takiego młodzika puściłem, bo bałem się, że tą przyczepką szkód komuś lub sobie narobi - ale bądź, co bądź - bez problemu dotrzymywał tempa, i na prostych i na zakrętach) Przyczyny? Pewnie ta cholerna geometria, którą już dawno powinienem był dać do zrobienia, a ciągle nie dałem - auto trzyma jak głupie na tylnej osi (oponki o rozmiarze 225 wyglądają i pracują super), ale przód po prostu zaczyna w pewnym momencie uciekać... Pewnie też po części niezrobiony rozrząd, przez który mam za wczesny zapłon, a po części też regulator ciśnienia paliwa, który też wygląda na walnięty, wnioskuję po części z testu organoleptycznego, a po części z czarnego osadu na rurze wydechowej... A część zwaliłbym na czujnik temperatury silnika, który nawet przy ostrej jeździe w skwarze nie wskazuje więcej niż 1/2 podziałki (do kiedy silnik jest cały czas na ssaniu?... ).

Wraz z rozrządem zrobi się uszczelnienia silnika i w końcu dowiem się, ile to auto oleju pali i czy przypadkiem to nie stąd ten osad.

Lakier dostaje poważnie w dupę, po każdej jeździe można dostrzec nowe, malutkie odpryśnięcia - oczywiście najbardziej na nosku. W przyszłym miesiącu inwestuję w lakier i zamykam auto na miesiąc w garażu. Na wrzesień powinienem się wyrobić, z nowym lakierem przyjechać chciałbym na ostatnie Classic Auto, jak obiecałem Waldkowi i Michałowi.

Ot, tyle... Next update? Po rozrządzie, regulatorze ciśnienia paliwa, temperatury silnika i geometrii... O ile nie wylezie więcej...

EDIT/UPDATE: 20-07-2010

Dzień spojrzenia prawdzie w oczy. Pierścieni faktycznie prawdopodobnie już "nie ma" na tych cylindrach. Przepustnica wręcz zarzygana olejem, tak samo kolektor dolotowy. Oleju, przez około 500 kilometrów, wypalił/zgubił (głównie wypalił) prawie 3/4 miarki na bagnecie. Zbieram mamonę na Kuzikowy silnik...

Za to 'gubienie' oleju poprzez wycieki prawdopodobnie skończy się w ten weekend. Paski leżą już w garażu, zaraz dołączą zimmeringi...




Edytowane przez Pumba dnia 20-07-2010 19:50
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 11-08-2010 18:43
Podziękowania dla ElastiC'a za podarowany szyld klamki oraz naklejkę klubową w, jak sam to ujął, "promocji" do zestawu naklejek. Szyldzik upiększył już samochód, naklejki czekają na nowy lakier. Dziękuję raz jeszcze smiley

Za paczuszkę odwdzięczę się czteropakiem piwka, pewnego dnia przy jakowymś spotkaniu.


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 12-08-2010 17:23
Zastanow sie Robert czy Ci sie oplaca robic rozrzad do silnika ktory i tak bedziesz wymienial...czy nie lepiej poczekac na silnik kuzikowy i w nim zrobic ewentualnie rozrzad?(jesli bedzie taka potrzeba bo nie wiem kiedy byl robiony...).


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 13-08-2010 01:26
to jeszcze silnik jest do wymiany smiley

nie ma co, auta z forum to "pewniaki" smiley


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 16-08-2010 08:47
Pumba czy masz szczelny układ dolotowy ? ze swoich doświadczeń wiem, że w dolocie pojawiają się duże ilości oleju jeśli masz jakąś nieszczelność.
raz w gumie między przepustnicą a przepływką zrobiła mi się mała dziura od spodu. Efektem tego auto zaczęło ssać olej do układu dolotowego, a on spływał w dół przez przepływkę do obudowy filtra.
Od wymiany gumy w dolocie jest już sucho, a spożycie oleju spadło.
Teraz wiem, że jeszcze obejma na separatorze jest za słaba lub rurka już do kitu i się mocno poci dookoła.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 14-09-2010 19:58
A, taki mały update, jako że auto zaczyna się dopominać o opiekę, której chwilowo, choćbym chciał (a chcę) nie mogę mu zaoferować... Pewnego pięknego dnia - wracając z pracy, kobietę swoją cudowną wysławszy do nazwijmy niechlubnym terminem "niedoszłej jeszcze teściowej" ( smiley ) myślałem tylko o tym, że pojadę w końcu do garażu, rozmontuję dolot, wyczyszczę krokowiec, pogrzebię przy kablach w okolicach stacyjki i komputera... Auto można by rzec... zareagowało na tę piękną alternatywę natychmiastowo i dało mi powód, żeby się pojawić w garażu... Sprzęgło wpadło w podłogę i wyleźć nie chciało.

Przejechałem 500 metrów ze sprzęgłem działającym na skoku 1mm i zjechałem na prowizoryczny parking. Byłem może ze 3 km od garażu, więc nie daleko. Pierwsza myśl to wysprzęglik, ale jak wyciągnąłem pedał z podłogi, to się okazało, że sprzęgło działa, choć zbyt lekko. Do domu się dotoczyłem, wlazłem pod samochód, sprawdziłem wysprzęglik - sucho. Pompa sprzęgła - sucho...

Żeby nie przedłużać, bo ze sprawy banalnej robię teraz referat - padła jednak pompa sprzęgła (czyli ten siłownik przy pedale) - teraz już się poci. A działa teraz tak, że pedał, dopóki się szybko za/wysprzęgla - działa okej, a kiedy zrobi się to trochę za wolno to już się nie cofa (pewnie uszczelka już padła i trzyma ciśnienie tylko chwilę - może się zsunęła trochę, któż to teraz wie)

Jako, że nie mam chwilowo możliwości, żeby auto postawić i czekać na części (praca, praca... ) - części zamówiłem (zestaw naprawczy do pompy sprzęgła) , a wysprzęglik i tak kupiłem, żeby mieć z głowy.

W każdym razie... Teraz mam sprzęgło hydrauliczne ze wspomaganiem mechanicznym w postaci ukazanej na zdjęciu (robionym komórką, widać na nim też rzeczone już kable, które domagają się uporządkowania oraz moje buty robocze...

[img]http://images49.fotosik.pl/341/b066bb60771fcf69med.jpg[/img]

Oby zestaw naprawczy od Tomka przyszedł ekspresem, bo nie wiem, jak długo to jeszcze podziała... Najważniejsze, że jeszcze sprzęgło wysprzęgla i nie ślizga się...


Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 14-09-2010 20:21
niezly patent smiley,szkoda dobijac sprzeglo na takim wysprzeglaniu wiec dzialaj jak najszybciej z ta pompa.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 14-09-2010 21:21
Chcesz powiedzieć, że tak poruszasz się po ulicach?

przemek84 napisał/a:
niezly patent smiley


Śmiem twierdzić, że myślałbyś inaczej jakby najechał na Ciebie facet, który w swoim aucie miałby sprzęgło na sznurku.

Nie mam pytań


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: '87 924S US 'Johnny Walker'
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 14-09-2010 21:29
no wtedy to pewnie nie odpowiadalbym za siebie i swoje czyny smiley. Ok koniec juz tego zbednego OT.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 14-09-2010 21:29
2457922
Strona 6 z 22 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>