Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 17-04-2013 11:40 |
|
|
gta77 napisał/a:
u mnie to wygląda podobnie, moje nadwozie też jest dalekie od perfekcji (od S2-ki Lamera)
no właśnie liczę pocichutku że kol Lamer pstryknie ładną fotkę i pokaże wszem i wobec JAK to ma wyglądać
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 17-04-2013 12:06 |
|
|
1
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 17-04-2013 12:06 |
|
|
2
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 17-04-2013 12:19 |
|
|
Dzięki, uszczelka rzeczywiście ta sama ale drzwi elegancko wyrównane, i uszczelka przy zamkniętych jest jakby bardziej schowana, trzeba będzie drzwi podregulować myślę i powinno być ok.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
gta77
Użytkownik
Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09 |
Dodane dnia 17-04-2013 12:34 |
|
|
wit007 napisał/a:
A jaki był oryginalnie? Ja bym został przy fabryce...
tego nawet fabryka nie wie
nie mam nalepki w bagażniku i był cały malowany a że w dowodzie i tak mam "składak" więc i tak nie wyprowadzę wszystkiego do końca jak należy więc kolor myślę że mogę sobie wybrać wedle uznania z palety oryginalnej
Tomek |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 17-04-2013 12:55 |
|
|
To co innego. Riviera, Kobalt albo Maritim! Wszystko niebieskie A w komorze silnika jaki jest kolor?
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 17-04-2013 13:08 |
|
|
gta77 napisał/a:
tego nawet fabryka nie wie
Oczywiście, że wie.
Zadzwoń do dowolnego ASO lub poproś Browara o udostępnienie informacji z PPN.
Mając do dyspozycji nr VIN można zdziałać niemal cuda.
Pozdrowienia
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 17-04-2013 13:09 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 17-04-2013 13:19 |
|
|
składak może mieć usunięty VIN
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 26-04-2013 11:51 |
|
|
przyszły wahacze z auto-cel, solidna firma szybko i porządnie.
Ponieważ okazało się że któryś z poprzednich właścicieli już u nich robił te wahacze - dostałem 50zł zniżki. Co ciekawe - wahacze przyszły odmalowane
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-DacqgShX_GU/UXpMPhowKOI/AAAAAAAADEI/oPOKlGG3OlM/s912/2013-04-26-174.jpg[/img]
przy okazji wyszedł kolejny kwiatek.
jeden wahacz to 944-341-149-02 a drugi to 951-341-150-01
różnią się formą odlewu (rozstawy te same) i kształtem odlewu pod sworzeń stąd różny sposób zakucia:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-v2aZ8m3Pz3A/UXpMQ3Y51iI/AAAAAAAADEU/UHVU6Xc5YaA/s912/2013-04-26-177.jpg[/img]
Poziom rzeźby w tym aucie nie przestaje mnie zaskakiwać.
No ale jeszcze tylko idą tuleje z powerfleksa i zwrotnice/piasty od Nemo i zaczynamy to składać i może wreszcie zacznie jeździć.
Póki co dwa miesiące działań a auto ciągle na cegłach i permanentnie pod górkę...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 26-04-2013 12:01 |
|
|
hmmm nie widać tego zbyt dokładnie, ale wygląda na to że pomalowalo po całości...tak trochę, hmmm... oby tylko.
Na przyszłość proponuje demontować tuleje, dać je do czyszczenia chemicznego/szkiełkowania/galwanizacji (o ile są jeszcze ok), wówczas montować.
Sam wahacz też można było wpierw oczyszcić i proszkowo zrobić - zawsze to milej.
Niby detal, ale robi różnicę. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 26-04-2013 12:08 |
|
|
wahacze były piaskowane przeze mnie, tuleje idą do wywalenia, w to miejsce będą powerflexy a o malowanie nie prosiłem, sami to zrobili.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 26-04-2013 18:39 |
|
|
Przyszły zwrotnice z piastami od Nemo - wielkie dzięki masz u mnie dużo browarka za to!
Ale mam mały zonk, zwrotnice i piasty są od wersji bez abs a ja mam z...
O ile zwrotnice to mały problem bo sa tak odlane że mają stosowne wytłoczenie że wystarczy nawiercic dziurę na czujnik i dziurkę na śrubke mocującą o tyle pojawai się pytanie czy z piasty "wąskiej" da się przełożyć rotor absu na piastę "szeroką"? Błagam, powiedzcie że tak
Wiem że abs jast mi niepotrzebny ale tu chodzi o doprowadzenie auta do fabrycznej specyfikacji...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-04-2013 08:36 |
|
|
Piasty "szerokie" pasują na stare zwrotnice:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-S7sVPL9oDV0/UX4RwRaXbQI/AAAAAAAADFI/Qy43vWAmGdc/s912/2013-04-27-183.jpg[/img]
ale trzeba przełożyć ring od absu (stara piasta):
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-jI3rVVp4tYE/UX4RuJjEKXI/AAAAAAAADE0/UsYfCING6kU/s912/2013-04-27-179.jpg[/img]
co będzie wymagało podtoczenia nowych piast na na 74mm na głębokości 15mm, ale to powinno dać się zrobić:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-9duuJJaC7XE/UX4RuIcQxtI/AAAAAAAADE4/gka_E8PynhA/s912/2013-04-27-181.jpg[/img]
Swoją drogą może warto by było scalić wiedzę o zawieszeniach przodu w 944? Próbując przywrócić auto do fabrycznej specyfikacji wyszło że można strasznie tu pokombinować, samych wahaczy aluminiowych są dwa typy ale można je stosować zamiennie, dwa typy tulei wahacza (nie wiedząc o tym zamówiłem złe w powerflexie i musiałem korygować zamówienie), co najmniej cztery typy zwrotnic na którye padują różne piasty których też jest kiloka typów. Chociażby na zwrotnice które są u mnie pasują cztery typy piast; wąskie i szerokie z lub bez ringu od abs... Nie wspominając o różnych tarczach/zaciskach które też w różny sposób mogą być kombinowane...
To co, może wysmarujemy taki artykulik, bądź stosowny wątek ze zdjęciami i informacjami co z czym się powinno łączyć a czego się nie da itp. Służę bogatym materiałem zdjęciowym
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 29-04-2013 08:46 |
|
|
Zastanawia mnie z czego masz piasty, a z czego masz zwrotnice......
za to dziwi mnie, że nowe piasty nie mają pierścienia ABS nie sądziłem, że takie się pojawiały.
Ale to jest ciekawe, bo jak widzę, można by założyć ABS do wąskiego zawiasu.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-04-2013 09:06 |
|
|
piasty są alu zwrotnice chyba żeliwne, nie wiem jeszcze nie doczyściłem
no właśnie takich zagadek z zawiasem jest mnóstwo i przydałoby się zebrać wiedzę forumowiczów w jedno miejsce, bo nawet panowie w aso się w tym nie łapią
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 29-04-2013 09:23 |
|
|
W ASO poza Browarem to niewiele kto łapie się w 924....
a i On nie wiem czy znałby taki szczegół.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 16-05-2013 10:25 |
|
|
Zaczynam nabierać przekonania że nad tym samochodem ciąży jakieś fatum.
Cokolwiek może pójść źle to idzie tragicznie.
Miała być szybka regeneracja zawieszenia i hamulców żeby auto było bezpieczne zanim zrobię coś więcej a póki co stoi od lutego na cegłach, dlaczego?
Auto miało prawie-nowy komplet tarcz i klocków więc zamiarowałem tylko zregenerować zaciski i wymienić przewody oraz ewentualne gumi-tulejki zawiasu.
Po wstawieniu auta na podnośnik okazało się że jadąc z Bydgoszczy do Wro, zatarły się przednie zaciski i niestety tarcze przód do wymiany, ok, zdarza się, zamówione okazuje się że nie pasują, szybka konsultacja na forum - nie te piasty, trzeba zmienić - na szczęście jest nemo, poratuje ale dopiero jak wiosna przyjdzie, wiosna przyszła w kwietniu, demontujemy zawias, okazuje się że wahacze do regeneracji, poszły do Autocel a ja zamawiam powerflexy w autoracing i myślę sobie już musi być dobrze! Ale nie, piasty od nemo nie mają abs-u, trzeba przetoczyć i przekładać ringi, ringi przy zdejmowaniu pękają, trzeba będzie dorobić, na przesyłkę z powerfleksami czekam miesiąc, w końcu anuluję zlecenie i zamawiam bezpośrednio w uk, a dziś dostaję sms od banku że w trosce o moje finanse zablokowali moją kartę bo zanotowali transakcję w funtach... w międzyczasie części z aso i allegro zamawiane przychodzą nie takie bądź niekompletne... odmalowane przeze mnie serwo porysowało się przy montażu, błotnik który miał być zdrowy odpadł był rant po dotknięciu... nawet boję się pomyśleć co będzie jak to do blacharza zaprowadzę, o ile kiedyś stanie na kołach...
No nie idzie, nie idzie... a gdzie reszta prac... zaczynam się obawiać czy pierwszą przejażdżkę przed zimą zdążę uskutecznić
Ech... musiałem się wyżalić, według wstępnych założeń powinienem być już po mechanice, blacharce, lakierze i być na etapie regeneracji wnętrza...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 16-05-2013 10:52 |
|
|
Jest takie powiedzenie: "jak kupisz trupa, to wszystko d...."
A tak serio, co się odwlecze to nie uciecze. Grunt to przezwyciężyć chwilowe wątpliwości. Masz kilkadziesiąt lat żeby to auto wykończyć, bo przecież nie robisz na sprzedaż
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-05-2013 11:04 |
|
|
ała! Aż mi głupio teraz stękać na niedomagania moich wózków. Takiej 'kumulacji' nie jestem w stanie za nic przebić
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-05-2013 11:08 |
|
|
Taka ciekawostka, która może pomoże.
Jestem przekonany, że stare piasty (z tarczami przykręcanymi od tyłu na 5 śru mają inne łożyska niż piasty od zawieszenia po 87 roku tarcza przykręcana od przodu piasty.
Jak jest u Ciebie?
Siem
browar
eS |
|