Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 17-08-2021 06:56 |
|
|
Dobre pytanie Ciachu co do zamazywania tablic. To chyba już 20 letni automatyczny nawyk z początków internetowych doświadczeń, który jak o tym piszesz ... nie ma już sensu
To właśnie z uwagi na te drogi, i nirwanę podczas jazdy w tych regionach dzieli mnie z autem 820km Choć na tym etapie szukam projektu 968CS lub 944 Turbo co by tu mieć coś do pogrzebania a tam do jeżdżenia.
Gdyby w przyszłym roku zebrałaby się grupa, która miała by ochotę, na powiedzmy wiosnę pojeździć po tej okolicy (godzina jazdy od Nürburgringu) to ja chętnie podzielę się trasami, które znam
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 29-08-2021 11:46 |
|
|
bardzo fajny pomysł .. chętnie bym sie wybrał w taka trasę
albo w Twoich rejonach, albo Bayern albo Schwarzwald ... te miejscówki są extra ..
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 06-10-2021 19:44 |
|
|
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Edytowane przez Abelard dnia 06-10-2021 19:45 |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 06-10-2021 19:47 |
|
|
Niespodziewanie, kilka dni temu wyprawa do Luxemburga. Przyznać muszę, że ciekawe trasy w trochę innym miejscu niż zwykle jeżdżę. Postaram się coś pomyśleć o wyjeździe na wiosnę zimą
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 08-10-2021 06:41 |
|
|
Bardzo ładne "okoliczności przyrody"
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-11-2021 08:50 |
|
|
Znalazłem przypadkiem film z rajdu w którym braliśmy udział w tym roku. W 07:08 minucie moja "szybka" jazda
https://www.youtube.com/watch?v=JxRa62zxHBo
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-11-2021 12:12 |
|
|
Jest moc
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 25-11-2021 15:03 |
|
|
Widać opony kleiły
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 07-06-2022 19:12 |
|
|
Tym razem, pomimo mało zachęcających cen paliw wybrałem się na przełęcze w Szwajcarii. Polecam, choć praca dla auta trudna to warto doświadczyć na żywo tych fascynujących dróg. Służę radą jeśli ktoś by planował i miał pytania.
[img]https://i.ibb.co/9wFbz0j/IMG-7317.jpg[/img]
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 07-06-2022 19:18 |
|
|
Pytanie czy ktoś próbował tych tarcz nawiercanych Zimmermann w 944 N/A? Jakie doświadczenia i z jakimi klockami najlepiej je sparować? Korci mnie by zrobić mały upgrade hamulców ale nie wiem czy warto, jeżdżę mało ale bywa intensywnie i ciepło.
https://www.zimmermann-bremsentechnik.eu/zimmermann-sport-brake-disc-for-porsche-944-front.html
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 07-06-2022 20:35 |
|
|
Michał928 kiedyś jeździł na komplecie nawiercanych Zimmermannów w 931. Auto jeździło na trackday oraz raz w roku (jak to było w tradycji) Poznań. Nie narzekał. Było to max co dało się wsadzić bez modyfikacji, czyli innych zacisków które już zresztą czekały na półce, ale auto sprzedał.
Klocki chyba miał EBC czerwone, może będzie w Jego starym temacie. Ja bym zaczął od czerwonych lub żółtych. Ewentualnie jakieś Mintexy w opcji motosport. Tylko oczywiście zwracaj uwagę na to co ma homologację drogową. Może Ferodo DS2500?
Minusem tarcz nawiercanych jest to, że przy intensywnym użytkowaniu będą pękać przy otworach. Porsche zaleca żeby przy pęknięciu powyżej 5mm wymienić tarczę. Jak jeszcze planowałem zrobić auto stricte na tor to raczej myślałem o pełnych tarczach ale dobrym klocku - właśnie w uwagi na te pęknięcia które mogą się pojawiać i całkiem grubą tarczę poddać wymianie, ale lepsze oprowadzanie gazów spod klocka. Do sportu Porsche zaleca tarcze nacinane, a nie nawiercane, ale może przesadzam w tych dywagacjach
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 07-06-2022 20:43 |
|
|
Fajne przemyślenia, dokładnie tego potrzebuje by się zastanowić. Może zacznę zatem od klocków. Tylko Ferodo pisze że bez homologacji na drogę, a EBC że chyba zielone na początek. Ktoś coś testował więcej? Auto używam w normalnym ruchu więc zależy mi by były ciche i pracowały na niższych temperaturach też.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 07-06-2022 21:39 |
|
|
Powiem tak, jeździłem i na nawiercanych i na nacinanych i na nawiercanych i nacinanych i na gładkich. Najwięcej robi klocek i tak oraz to jak go ułożysz na tarczy. Takie EBC pokrywa klocki specjalną warstwą, którą musisz przypalić na początku, żeby część ścierniwa klocka wtopiło się w tarczę. Co do cichości - wszystkie są ciche jak odpowiednio mocno hamujesz
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 07-06-2022 22:44 |
|
|
U mnie w innym aucie zimmermanny sporty gryzły się z EBC żółtymi, po prostu zapychały dziury(ale tylko z przodu tarcza 345mm, z tyłu tarcze 330mm nadal jeżdżą i mają się dobrze, ale tam nie jest tak ciężko), dodatkowo nawiercane tarcze obecnie to tylko efekt wizualny, problem, który rozwiązywały czyli nagromadzenie gazów podobno już dawno nie istnieje, ale ludziom się podobają, bo takie sportowe.. a żaden wyścigowy team takich nie używa.
Kup gładkie bądź nacinane, od EBC Red i innych "ceramicznych" klocków najlepiej trzymaj się z daleka w szczególności z tarczami nacinanymi, mam uznaną reklamację w EBC na taki zestaw, tylko czekam nieskończoność na produkcję tarcz do S4, EBC Yellow i nacinane tarcze są bardzo spoko, ale REDy są odradzane w dobrych sklepach, są one ok tylko do niesportowej jazdy w wolnych i lekkich autach. Dodatkowo np. ATE w ogóle z tego co wiem nie zaleca łączenia nacinanych z ceramikami i gwarancja na tarcze w przypadku takiego połączenia jest wtedy nieważna.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 08-06-2022 00:42 |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-02-2023 20:03 |
|
|
Auto dziś sprzedaliśmy. Zobaczymy co dalej. 968CS czy 911SC wydają się poza zasięgiem ale może w ciągu kilku miesięcy coś się trafi w dobrej cenie. Trochę było trudno się rozstać ze sprzętem bo służyło genialnie i super frajdę miałem z jazdy 944 po alpejskich drogach...
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 944 N/A 1984 Abelard & Eva |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-02-2023 13:50 |
|
|
Ojej Abelard, jak mogłeś nie dać znać Takie auto sam bym chętnie przygarnął..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|