Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 30-04-2024 13:16 |
|
|
kondzi napisał/a:
To trzeba na koniec jeszcze bezbarwnym zabezpieczyc?
Oficjalnie bez zabezpieczenia bezbarwnym kalkomanie są uznawane za "semi-permament", jako ze zapalniczka jest rzadko używana i pacana, a lakier strukturalny wygląda perfekcyjnie (malowałem rok temu, kalkomanię kładłem wczoraj) zaryzykowałem bez zabezpieczenia, w razie czego mam kolejną ikonę na poprawkę i wtedy już położę bezbarwny.
Z kolei jak się wezmę za przyciski targi, szyb itp. to będę dawał cienką warstwę bezbarwnej satyny. Mam bardzo dobry lakier satynowy do tego. https://allegro.pl/oferta/lakier-akryl-bezbarwny-satynowy-spray-400-ml-mtn-9916304131
Robiłem już próby jak wygląda strukturalny lakier pokryty tym lakierem satynowym i aby to wyglądało dobrze trzeba dać 4 szybkie "przeloty" sprayem nad przyciskiem, więcej powoduje zbyt duży połysk.
Tu masz wyniki, struktura jest akurat gruba bo zza dużej odległości psikałem. Oczywiście strukturalny idzie tylko na zapalniczkę, na przyciski będzie tylko bezbarwny, jak się za to wezmę, bo teraz nie mam na to siły.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 30-04-2024 13:26 |
|
Autor |
RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 09-05-2024 13:53 |
|
|
Jako że koła "nowe", opony nowe to i geometria do zrobienia.
Wydaje mi się, że jest to jedna z tych rzeczy, które ludzie bardzo zaniedbują.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 09-05-2024 13:53 |
|
Autor |
RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 03-10-2024 11:48 |
|
|
Z autem się trochę działo od ostatniego wpisu, niestety za grube $. Zostały naprawione 3 usterki.
1.
W lipcu pojechaliśmy nim w góry, niestety na zakuciu zaczął przeciekać płyn wspomagania przy manewrach parkingowych, cały czas pilnowałem poziomu. Po powrocie został na nowo zakuty przewód gumowy przez firmę DPRS(na nowym wężu), niestety nie został przełożony tłumik znajdujący się w przewodzie gumowym(tego dowiedziałem się później) i zaczęły się problemy z układem kierowniczym. Pompa zaczęła wyć, na kierownicy pojawiły się wibracje przy obracaniu(coś jakby telefon wibrował), na dodatek pojawił się opór w jednym miejscu przy skręcie w lewo, który trzeba było przełamać.
Wymieniłem pod domem zbiorniczek płynu wspomagania myśląc że może filtr jest zapchany, odessałem płyn z przewodów pod zbiorniczkiem, przepłukałem dodatkowo układ wspomagania, z 2L ATFa użyłem zanim płyn zrobił się bardzo przejrzysty, a potem jeszcze dolałem tego cudaka myśląc, że może przy wymianie przewodu pompa się przytarła: https://allegro.pl/oferta/forte-power-steering-treatment-uklad-wspomagania-wycisa-uszczelnia-naprawia-14250429787 ten dodatek do wspomagania trochę uspokoił wibracje, że dało się jeździć, ale cały czas było źle.
Nie miałem pojęcia co dalej zrobić, koniec końców zakupiłem drugi oryginalny przewód, układ kierowniczy znowu działa jak kiedyś, to jest chodzi gładko jak masełko, pompa ucichła, opór przy skręcie zniknął, szkoda czasu i pieniędzy, ale cieszę się, że znowu układ działa tak jak powinien.
2.
Klepały szklanki, byłem co najmniej niemądry i dolałem dodatek Liqui Moly 8345 do szklanek, zaciął mi je i w 90km zniszczył wałki rozrządu, oczywiście LM ma wywalone na reklamację, stawiało coraz to kolejne warunki niemożliwe do spełnienia przy reklamacji. Zostały wymienione wałki, szklanki, olej, czujnik HALL, wyregulowany rozrząd i różne drobnostki. No i kupiłem sobie silnik i maglownicę na zapas
3.
Mam/miałem problem z zapachem paliwa po jeździe o poranku w kabinie(gdy auto stało całą noc). Wystarczyło otworzyć drzwi na 15 sekund i zapach znikał zupełnie, ale oczywiście nie mogłem tego tak zostawić. Został przejrzany cały układ paliwowy, wymieniona została rura wlewu paliwa, bo stara wyglądała jakby się rozklejała oraz jeden przewód pod autem, który był nieszczelny. Teraz testuję.
Jestem strasznie wdzięczny mechanikowi, że tak dokładnie przejrzał auto, bo to jeden z tych tematów co nie jest oczywisty.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 03-10-2024 12:31 |
|
|
|
|