Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-09-2010 07:02 |
|
|
Mammoth napisał/a:
Chcesz powiedzieć, że tak poruszasz się po ulicach?
przemek84 napisał/a:
niezly patent
Śmiem twierdzić, że myślałbyś inaczej jakby najechał na Ciebie facet, który w swoim aucie miałby sprzęgło na sznurku.
Nie mam pytań
Cóż, jakbym miał możliwość, to bym sie nie poruszał. Poza tym, jak już wspomniałem - pedał zostaje w podłodze (a i to też ma trochę tam luzu jeszcze), kiedy się za długo trzyma sprzęgło - stanie 'na biegu' odpada. A jak się normalnie w miarę jedzie, to sznurek pełni funkcję zapobiegawczą - jak jakaś 'baba' (czyt. słaby kierowca, a nie kobieta) przede mną wymusi częste używanie sprzęgła to nie muszę stawać na poboczu, żeby je wyciągnąć...
Mnie też się fakt poruszania autem w takim stanie po ulicach nie podoba.
Części wysłane, zdaje się, że nie będę musiał nim w tym stanie zrobić więcej niż 35 km jeszcze. Oby.
Zły czas wypadł autku na rozwalanie się, akurat większość starych Volvo w rodzinie też czeka na różne części.
EDIT:
Gwoli zakończenia sprawy: Sprzęgło doprowadzone do pełnej sprawności, wymieniony zarówno wysprzęglik, jak i uszczelnienia pompy sprzęgła.
Edytowane przez Pumba dnia 17-09-2010 19:50 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 10-10-2010 18:00 |
|
|
Żesz kur... Kończy mi się cierpliwość do tej kupy złomu.
Mam cały czas za wczesny zapłon, może mi ktoś poda pomocną dłoń, bo Wisła niedaleko jest i kusi mnie...
Symptom to kopanie silnika do tyłu. Zanim zapali kręci normalnie, czasem normalnie odpali nawet. Generalnie jednak potrafi się nagle zatrzymać, po czym kręcić dalej, a czasem potrafi tak sobie kaszlnąć parę razy z rzędu. Dodatkowo mam spalanie na poziomie 18-20 litrów na setkę, co mi psuje wszystkie plany poprawienia czegokolwiek w tym aucie...
Kopułka, palec, przewody, świece - ok. Dziś walczyłem (znów), sprawdzając ustawienie czujników położenia wału - czyli ustawiałem ponownie - jest 0.8 mm od koła zamachowego. Menda wredna, odpalałem go potem z 6 razy i ładnie zapalał, a jak wsiadałem, zeby ruszyć z garażu do domu... To samo.
Z rzeczy, które mogą się jeszcze liczyć to chyba tylko to, że wtryskiwacz na jednym z garów był ostatnio trochę jakby brązowy (olej? brak kompresji?),a reszta żółta. Wycieki oleju do dolotu skorygowałem - w odmie nie było tej cholernej metalowej siatki, która ma wyłapywać drobinki oleju...
Dochodzę do wniosku, że chyba jednak bez Kuzikowego silnika się nie obejdzie, a chciałem zachować swój...
Edytowane przez Pumba dnia 10-10-2010 18:01 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 10-10-2010 20:18 |
|
|
jak takie kosmos spalanie to ja bym kupil uzywany zestaw wtryskiwaczy - oddal do regeneracji i podmienil komplet z tymi co masz obecnie.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 10-10-2010 20:31 |
|
|
Wtryski też już sprawdziłem - są ok.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 11-10-2010 10:25 |
|
|
Masz tam katalizator?? i sondę lambda??
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-10-2010 13:06 |
|
|
Pumba może podmień kompa i zobacz czy coś się zmieni ?
Nie wiem co Ci powiedzieć, bo w S to zapłon jest raczej bezobsługowy....
Nie powinno tam się wiele dziać.... rozumiem, że ciśnienie paliwa itp. wszystko jest ok i jesteś pewien, że to wina zapłonu? jest tak od początku jak kupiłeś furę czy zrobiło się po czasie jak coś grzebałeś ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 11-10-2010 17:04 |
|
|
W zapłonie do 924S/944 za zapłon odpowiadają czujniki położenia wału i komputer. Katalizatora już dawno nie ma, sonda jest.
Miałem (na 90%) tak od początku (już na stacji, jak lałem paliwo pod Łodzią, (na 90% pamiętam ) kopnął w tył).
Nic to, jakbym chciał być absolutnie pewien, to bym musiał grubą kasę wyłożyć na wszystko, co ma związek z zapłonem, więc kończę diagnostykę i chyba pojadę po silnik od Kuzika. No, zobaczymy.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-10-2010 17:23 |
|
|
co jak wsadzisz silnik Kuzika i będzie kopać w tył bo to nie to ?
oczywiście chodzi mi o to, że problem może zwyczajnie nie w silniku jest.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 11-10-2010 18:05 |
|
|
Silnik Kuzika z całym komputrem, nową całą instalacją elektryczną (z wywaleniem wszystkich domontowanych immobilajzerów, alarmów), każdym nowym kablem, powrotem instalacji do konfiguracji fabrycznej? No nie wiem, co jeszcze wtedy może być nie tak Niestety autko trochę postoi, ale za to nigdy pewnie więcej nie będę miał problemów z elektryką.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 26-10-2010 18:45 |
|
|
I w końcu pojawił się kolejny powód do update'u. Transplantacja pikawy.
Ale zacznijmy może od podziękowań.
Pierwsze, ogromne - dla Kuzika - za silnik. Zdrowo wyglądające M44/09
Drugie, nie mniejsze - dla Michała928 za poświęcenie czasu w sobotę, za pomoc we wtarganiu nowego serducha do środka transportu i za gościnę.
BTW - Mammoth miał rację co do naszych 'spotów' - u Michała w garażu i pod nim stoi więcej Porsche, niż u nas się zbierze na spocie
A teraz do tego, co się dzieje w garażu. Silniczek stoi na palecie, został umyty dla większej przyjemności w dłubaniu. Jutro będzie kilka pierdółek typu uszczelki do odmy, to się ostrzej zabierze do roboty.
Jutro silnik z czerwonego zostanie prawdopodobnie wyjęty i postawiony obok nowego, poprzekładam to, czego mi brakuje i... no, chyba do końca weekendu uda się wszystko do kupy poskładać. Potem pewnie poczekam kilka dni, aż dojdzie komputr i... I pojadę zobaczyć, co się zmieniło
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 06-11-2010 23:48 |
|
|
Update, coś sobie skrobnę (bo zarzuciłem robienie dokumentacji zdjęciowej), żebym mógł później pomnieć, jak to wymiana silnika poszła całkiem niezgodnie z harmonogramem...
Uparte są te Prosiaki. Mało miejsca, łapki ciężko gdziekolwiek wsadzić, nie mówiąc już o przykręcaniu/odkręcaniu.
A teraz - co zostało zrobione:
- wyciągnięty autoalarm i immobilizer made in Poland (walczę ze sobą - nie wiem, czy wywalić centralny zamek made in Poland)... Wszystkie kable poklejone 'nieśmiertelną' taśmą, powiązane na opaskach, dyndające, klejące...
- poprawiona reszta Patentów Polskich - typu "źle podłączone przeciwmgłowe" i tym podobne. O dziwo, elektryka foteli była nawet zgodna ze schematem, ino te kable jakieś takie nijakie - na razie zostały).
A silnik? Wyciągany był niezgodnie z Haynes'owymi wskazówkami (wyciąglim górą, po zdjęciu maski). 3 wyciągarki, odkręcenie belki od strony kierowcy - żeby micha olejowa przeszła nad przekładnią kierowniczą - i wyszło. M44/09 wsadzane tą samą drogą... A potem były jeszcze ze 3 godziny szarpania się, żeby silnik zechciał wejść na wał (a dokładniej - żeby łożysko koła zamachowego weszło na wał). Nie powiem, ile tam niecenzuralnych słów padło, a tym bardziej, jakie.
Przy okazji powyłaziły babole typu - niedokręcony MacPherson (przy kielichu), walnięty krzyżak przy przekładni kierowniczej... I kilka innych, które przemilczę, bo i tak przy wymianie silnika trzeba było poprawić. Ogólnie - czego się nie dotknąłem - było nie tak, jak być powinno...
Stan na dziś: M44/09 w aucie, zalany nowy olej do wspomagania, świeżutki glikol. Pozostało jeszcze tylko złożyć dolot i... poustalać, gdzie powinny być wszystkie obejmy do kabli, które pozdejmowałem - już tak długo to trwa, że nie pamiętam...
Szkoda tylko, że jeszcze DME nie przyszło, bo można by się cieszyć skończoną robotą już jutro, a tak to - nie będę się spieszył
I to by było na tyle.
Edytowane przez Pumba dnia 06-11-2010 23:48 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 08-11-2010 21:09 |
|
|
Robiłem up dwa dni temu, ale dziś zrobię też - bo i jest okazja.
Dokładnie pół roku temu kupiłem Prosiaka, więc małe święto - a dodatkowo dziś nowa pikawa się pierwszy raz odezwała. Mam M44/09 (jeszcze bez komputera z M44/09). Chodzi ładnie, równo i, jako że musi być łyżka (a w zasadzie chochla) dziegciu.... cieknie glikol spod osłony termostatu
Cytując ElastiC'a: 'Osrałem se z wysiłku zbroję', a tu pół przodu trzeba teraz rozebrać...
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 08-11-2010 21:42 |
|
|
Hmmm. Dziwne ze cieknie... Kuzik jezdzil autem bez problemow, przyjechal do mnie z poznania przed wyjeciem silnika. Skad cieknie? Spod grubego przewodu idacego do dolu chlodnicy, spod krocca wychodzacego z przodu pompy, spod pompy wody przy bloku bo to ona jest obudowa termostatu? Dziwne...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 08-11-2010 22:05 |
|
|
Zapewne pompa wody fabryczna wiec i uszczelnienie stare...w kazdej chwili praktycznie moglo pasc a ze padlo teraz no coz - jak pech to pech .
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-11-2010 22:29 |
|
|
Na razie sprawdzam jeszcze jedną rzecz, wymiana uszczelnienia pompy to dwa dni roboty, a przy okazji pewnie założę nowe paski rozrządu i balansu, bo mam już dawno kupione...
Cieknie między pompą, a silnikiem.
A tak nawiasem mówiąc:
Dziś wyjechałem 5 litrów glikolu wożę w bagażniku, zrobiłem dziś testowo ze 30km, moja dziewczyna cyknęła nawet zdjęcie na Westerplatte, ale na możliwości mojego aparatu to już za ciemno było
Mam M44/09, awizo na komputer było już wczoraj, ale nie zauważyłem. Dziś biegłem prawie na pocztę, byle zdążyć. Potem zajarany jak świeczka wracałem do domu z 'bananem' na ustach dzierżąc w łapskach dużą kopertę bąbelkową (mówię Wam, przy tym aucie staję się jak dziecko - jak Pani na poczcie przeglądała swoją skrzynkę z poleconymi, a nie widziałem dużej koperty, w myślach chodziło mi tylko po głowie: "niech to nie będzie ten &%#$****$ wyciąg z PKO".
Wrażenia: jest lepiej. Nadspodziewanie dobrze na niskich obrotach, gdzie ewidentnie mój silnik nie trzymał już ciśnienia sprężania. Dopiero na wysokich miał jako-takie, bo nie zdążyło 'spitolić'. Na wysokich obrotach też jest lepszy kopniak, ale na razie robiłem tylko takie nieśmiałe testy. Coś, kurna, stuka. Stojąc pod autem słychać. Na razie - chcę pojeździć i ocenić po - powiedzmy - tygodniu, może po prostu musi się ładnie nasmarować...
A podczas całej zabawy co udało mi się zepsuć? No, na razie nie działa podświetlanie obrotomierza i całej konsoli środkowej. W chwili wolnego czasu - do sprawdzenia, bo wydaje mi się, że byłem dość skrupulatny...
I jak fajnie jest teraz, kiedy wciskając głowę w okolicę pedałów, nie widać taśmy, dyndających przewodów (choć trochę jeszcze chcę nad tym popracować - kiedyś, jak kupię drugie Porsche ).
Generalnie. Na razie temat ucichnie chyba, bo nie mam zamiaru, oprócz uszczelnienia pompy wody, robić z autem prawie nic (zaprawki lakiernicze na zimę to wyjątek). Jestem z siebie zadowolony, z efektu pracy ( 2 tygodnie nie robiłem nic, oprócz pracowania, jedzenia, spania i dłubania w aucie ) również. Mogę w końcu domyć ręce...
Dobranoc.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 10-11-2010 09:13 |
|
|
No to jeszcze troche a zrównasz sie roboczogodzinami ze mna hehe .
PS: fajnie ze wszystko gra,pomierz spalanie bo ciekawi mnie czy wkoncu zejdziesz do ok.10.5-11l/100 w cyklu mieszanym.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-11-2010 20:14 |
|
|
Poniżej 12 litrów na 100, cykl mieszany ze sporą domieszką stania w korkach. Piknie.
Chłodziwo już nie cieknie - o dziwo, ale to moja wina - po prostu zalałem za dużo... Kiedy odpaliłem maszynę, ciśnienie wzrosło i stąd wyciek. Pojeździłem z odkręconym korkiem, trochę uciekło, dolałem na 3/4 poziomu i lata.
Wszystkie lampki świecą w środku, jak nigdy - choć teraz pewnie znów wszystkie żarówki wymienię na diody - żeby mieć spokój.
Mankamenty dotychczas zauważone - znów cieknie skrzynia. Dopiero co wymieniłem zimmeringi, a tu znów problem - prawdopodobnie jeden się wziął i przekrzywił, 'bo kryzę', na której był "wciśnięty" już dawno ktoś rozwalił (no chyba skrzyni z tego powodu to nie będę wymieniał, chyba, że na taką ze szperą )
Przegrzewa się - wystarczy w korku stanąć na 15 minut (a ostatnio jakoś tak muszę jeździć, że godziny szczytu+Gdańskie remonty = "spowolnienia w ruchu" ), a mam wskazówkę pod czerownym polem (dziś już chciałem na pobocze spitalać i gasić dziada)... Na szczęście się ruszyło i za chwilę wskazówka znów była pod 2-gą krechą. Wydaje mi się, że wentylatory mogą nie wchodzić na wyższe obroty. Trza sprawdzić.
I, jak to mówią - jak nie urok, to przemarsz wojsk. Never Ending Story, ale co tam - niech hobby trwa
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-11-2010 20:19 |
|
|
Jedno z drogich hobby, poczekaj aż zaczniesz jeździć na imprezy, zmaieni
się w jedno z najdroższych hobby Choć nadal w końcu na amatorskim poziomie.
Co do tych wentylatorów, upewnij się że wszystko jest dobrze podłączone,
było kilka tematów na forum odnośnie tych właśnie problemów. Zwykle
wychodziło coś dziwnego z elektryką (a nie na przykład sam włącznik).
Dobrze by było zobaczyć co przed przegrzaniem silnika. Tym bardziej takiego.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 20-11-2010 22:26 |
|
|
W ramach akcji 'choinka' zabrałem się w końcu za robienie porządków ze świeceniem wszystkich nieświecących jak powinny elementów...
Na dzień dobry wywaliłem dorobione, niedziałające pozycyjne z głównych kloszy. Kiedyś nie można było mieć obrysówek (więc moje zostały przerobione na dodatkowe kierunkowskazy), może nie można było mieć też pomarańczowych pozycyjnych (a tak było w wersjach US - dwuwłóknowa żarówka kierunkowskazów). Oprócz przeciwmgłowych (których wersje US nie posiadały) wszystkie lampy wróciły do konfiguracji fabrycznej.
Efekt: Auto mi się świeci z każdej strony...
Jakość zdjęcia niestety taka sobie (jak nie wprost tragiczna) , ale już nie miałem dziś siły, żeby dłużej stać na zimnie i próbować różnych ustawień aparatu...
Dodatkowo - moje światła mijania świeciły tragicznie wręcz słabo. Przy użyciu pędzla, szmaty, popychacza w postaci paluchów oraz nowych żarówek doprowadziłem je do stanu takiego, że odkładam myśl o oddawaniu kloszy do regeneracji odbłyśników.
Generalnie - jak będzie Wam się wydawało, że to już ciężarówki Coca-Coli jadą, to pewnie będę tylko ja
EDIT:
Ostatnio do dłubania w elektryce (przy okazji wymieniania silnika) zdejmowałem dechę rozdzielczą - potrafi mi ktoś powiedzieć, jak ją założyć, żeby nie trzeszczała?
Edytowane przez Pumba dnia 21-11-2010 00:01 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-12-2010 21:30 |
|
|
Update. Bo jakoś tak mam dziś ochotę naskrobać jeszcze troszkę.
Nowy silnik nie sprawia absolutnie żadnych problemów. Problemem jest przekaźnik od wentylatorów dla wersji z klimą (i fakt, że teraz mam roboty po uszy, więc jestem w garażu rzadziej, niż bym chciał, a i rozejrzeć się za nowym... Jakaś stagnacja mnie dopadła... ) .
Felgi są czarne, wszystkie 6 calowe C2 - malowane proszkowo, na felgach zimóweczki.
Szkoda, że już ciemno - cyknąłbym zdjęcie dwóch Prosiaków na jednym malutkim osiedlu w Gdańsku - Można je dosłownie z jednego kadru zrobić.
O aucie - oprócz lakieru, którego nie będę kładł zimą - pozostało utwardzić i odświeżyć zawieszenie - to trochę kosztuje, a przypływ gotówki będzie, ale pod koniec stycznia. Mam nadzieję, że auto nie obrazi się do tego czasu na mnie i będzie dalej mogło służyć jako pomoc drogowa
EDIT:
Cośtam zrobiłem - mam w końcu prędkościomierz.
Edytowane przez Pumba dnia 18-12-2010 19:02 |
|