Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 23-04-2016 11:22 |
|
|
Dziękuje, przewód odnalazłem, u mnie w aucie jest takie coś, to chyba jakiś patent/samoróbka?
http://screenshooter.net/102697000/xfiowik < pojawia się tutaj prąd tylko i wyłącznie przy próbie rozruchu samochodu. Nie mam pojęcia skąd to jest, nie pamiętam gdzie było podłączone. Może to być pozostałość po auto alarmie?
A i jeśli można i ktoś ma takie zdjęcia, prosiłbym o foto zamka drzwi od strony wewnętrznej.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Edytowane przez Kris dnia 23-04-2016 11:24 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-04-2016 11:44 |
|
|
Jeżeli chodzi o tabliczkę. 477012 to jest numer typu nadwozia. Często nazywany
z angielskiego order type lub sales type. Teoretycznie można po nim odróżnić nadwozie
turbo od n/a i roczniki gdzie się coś zmieniało, ale niestety nie dysponuje taką
rozpiską.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 23-04-2016 13:22 |
|
|
Dzięki również Qbak. Te przewody idą wprost na cewkę zapłonową, może takie głupie pytanie zadam, ale gdzie powinienem podłączyć drugi koniec przewodów, żeby w końcu auto zaczęło odpalać? |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 23-04-2016 16:27 |
|
|
1. Czyli ten numer to jakby "model nadwozia" ? Poszukałem sobie w zbiorach własnych i dla 924 znalazłem coś takiego:
---924---
477012 924
477032 924 S
477033 924 S (M249)
477332 924 S (USA)
477333 924 S (USA) (M249)
931042 924 TURBO
2. Co do maniany w przewodach - patent na patencie. Zwykły przewód sieciowy z przedłużacza posmarkany z jakimiś czarnymi . Nie pomogę bo ta instalacja wymaga bezpośredniego pochylenia się nad nią ze schematem w ręku .
|
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-04-2016 16:44 |
|
|
Madmax, dokładnie tak
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 23-04-2016 18:29 |
|
|
Jestem niemal pewny, że to przewód z dorobionego alarmu, Ze schematu wynika, że przewód z cewki powinien biec do przekaźnika pompy paliwa.
Tak z innej beczki: w tym roku modelowym pewnie nie da się znaleźć w żaden sposób z jakimi opcjami samochód wyjechał?
|
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 23-04-2016 19:17 |
|
|
1. No to kolejny numerek z tabliczki przestał być dla mnie tajemniczy - dzięki za rozjaśnienie Dalej wiem o co chodzi.
2. @ up Umiesz czytać schematy ? Jak tak - to wyślę Ci na maila stosowny z Workshop Manuala (czarno-biały po angielsku). Ze schematem w ręku łatwiej pochylić się bezpośrednio nad pacjentem niż rozpoczynać i ciągnąć nie wiadomo ile serial z serii "Na nieznanych wodach".
P.S. Co do rozkminienia opcji - MY1980 jeszcze chyba mieści się w zakresie dostępnym. O takie rzeczy pytaj kolegę @Qubaka.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 23-04-2016 19:20 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 23-04-2016 19:28 |
|
|
Zdaje mi się, że jeszcze się nie mieści, nr VIN (92A...) jest przechodni i nie ma naklejki z opcjami. |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 23-04-2016 20:23 |
|
|
Zapytać na pewno nie zaszkodzi. Jak jednak "się nie mieści" - to pozostaje wybulić sporawą sumę za certyfikat autentyczności (przez ASO).
|
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 30-04-2016 12:39 |
|
|
Zrobiłem porządek z kablami, wyrzuciłem wszystko niefabryczne, a stare kable połączyłem, tak jak były.
A taki okrągły element na karoserii z którego wychodzą dwa kable do czego służy? jest przykręcony pod deską, mniej więcej za obrotomierzem. Podpisany jest "Beru"
Edytowane przez Kris dnia 02-05-2016 14:01 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 13:03 |
|
|
A skąd Masz schemat DE ? Jak masz ja wszystkie (części i rocznikni) to podziel się. Jak Masz wszystkie części Poradnika DE to też chętnie przyjmę.
P.S. Okrągłe ustrojstwo pod deską - rezystor wentylatora chłodnicy. Odpowiada za jego pracę na wolnych obrotach.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 30-04-2016 13:15 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 30-04-2016 13:13 |
|
|
Był pewnie na forum, kiedyś pobrałem i znalazłem niedawno na komputerze. Z tym, że ten jest dla 82 roku.
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-1
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-2
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-3
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-4
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-5
http://www.filedropper.com/924-82-electric-diagram-flow-schemat-6
Daj znać czy się da pobrać.
Mam jeszcze tą książeczke co się dostawało do samochodu przy zakupie (gdzieś tu jest zdjęcie), schematy k jetronica, typy uszczelek, kody opcji, haynessa i to chyba na tyle, jak coś chcesz to pisz.
U mnie to dodatkowo służyło za zasilanie alarmu;p
Edytowane przez Kris dnia 30-04-2016 13:32 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 13:50 |
|
|
Przynajmniej przed chwilą pobrałem bez problemów (dzięki). Nie przeszkadza mi że to dla MY1982.
Książeczka auta, schematy K-jetronica, typy uszczelek, kody opcji - może być. Haynesa mam w wersji papierowej (książka).
|
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 30-04-2016 13:55 |
|
|
http://www.filedropper.com/interjectkjetronic
http://www.filedropper.com/porsche-uszczelkivictorreinz
http://www.filedropper.com/porscheoptioncodes
a tą ksiązkę bym musiał zeskanować, ale nie wiem czy gdzieś nie ma w sieci tego już. |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 14:59 |
|
|
Okazało się że wszystko to już mam - ale dzięki. Jak potrzebujesz wszelakiej maści Workshop Manuali Porsche (ENG) to pisz. Jakby co - to szukam dla 924 ale DE (części 1-4).
Edytowane przez konto_usuniete dnia 30-04-2016 18:25 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 30-04-2016 22:20 |
|
|
Tak, jeśli możesz coś na maila podesłać, byłoby super - zawsze się przyda.
Tego okablowania zbędnego to dobre 4 metry się uzbierało (alarm, centralny).
Oprócz tego przestały działać głośniki jakiś czas temu, ale to szczegół.
Jakie radio było montowane do rocznika 80, z 3 głośnikami i regulacją balansu głośników? Mam to wszystko, ale przewody z głośnika przedniego (jeszcze oryginalny tam siedzi) i balansu są poucinane.
Edytowane przez Kris dnia 02-05-2016 14:00 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 23:01 |
|
|
1. Zestaw 3 głośników + radio + fader od n-ru 92A04 15903
radio:
- BAMBERG DIGITAL SUPERARIMAT (lub BAMBERG DIGITAL RW)
- COBURG STEREO CR (lub STEREO CR SUPERARIMAT)
2. Można prosić w miarę możliwosci wyraźne foto przód/tył "oryginalnego" głośnika ?
Edytowane przez konto_usuniete dnia 30-04-2016 23:07 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 02-11-2016 18:00 |
|
|
Samochód jest do sprzedania, więcej informacji priv, lub numer 791-145-706, proszę nie dzwonić przed 16 |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 03-11-2016 09:52 |
|
|
oh! ileż wspomnień!
szkoda że tak szybko i jeszcze nie dorobiłem się na tyle żeby postawić sobie mega garaż gdzie to auto honorowe miejsce by miało.
wrzuć proszę jakieś ładne aktualne foty
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: KRIS 924 '80 (dawne auto VIP3R) |
Kris
Użytkownik
Postów: 181
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 03-11-2016 16:08 |
|
|
Ładnych to chyba nie będzie, ale jak znajdę trochę czasu to wrzucę ogłoszenie z aktualnymi zdjęciami i stanem samochodu. |
|