Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 18-08-2011 14:53 |
|
|
A mnie się akurat bardziej podoba własna twórczość.
Szukanie części do GTR/GTP to większość czasu byłoby siedzenie na ebay'u, albo czekanie na bardzo drogie paczki z całego świata.
A tak, dzieje się szybko i wiele. No i można podpatrzyć i dyskutować o tym, co kto wymyślił. Trzeba zauważyć, że nie ma tu druciarstwa na 'aby dojechało', ( może oprócz tych fikuśnych amortyzatorów ) - tylko zaplanowane działania.
W kibicowaniu przeszkadza mi tylko zazdrość Trzymam kciuki.
|
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-09-2011 21:42 |
|
|
Kilka nowych drobiazgów do małej regeneracji
[img]http://img13.imageshack.us/img13/7171/37287595.jpg[/img]
[img]http://img683.imageshack.us/img683/6952/43511689.jpg[/img]
[img]http://img196.imageshack.us/img196/7316/70458945.jpg[/img]
...ale to jeszcze nie wszystko... jutro napisze wiecej
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-09-2011 15:49 |
|
|
Oczywiście telefony nie bedą docelowymi felgami, bede musial kupić jednak coś szerszego ...ale na razie go na nich postawie na czase budowy auta.
Właśnie kupiłem takie cos 40 mm
[img]http://img825.imageshack.us/img825/4922/63e0e41aca733cde.jpg[/img]
[img]http://img833.imageshack.us/img833/401/efcb16edef471836.jpg[/img]
[img]http://img28.imageshack.us/img28/8468/d50d00f853ef1361.jpg[/img]
Paczka w drodze
Mam nadzieje, że zdadzą egzamin
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 29-09-2011 15:50 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 29-09-2011 20:13 |
|
|
w koncu nowe aktualizacje Ciekaw jestem jak takie lekkie 924 bedzie hamowac na sprzecie od S2
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 30-09-2011 10:09 |
|
|
fajne te dystanse, drogie ? jaka grubość ?
Adam czekamy na więcej fotek, szczególnie z przeróbek blacharskich nadwozia itp.
924 na hamulcach S2 będzie bardzo wydajnie się zatrzymywać...
jedyne co to moim zdaniem przydałby się sterowany zawór regulujący ciśnienie jakie idzie na tylne zaciski... w 924S zastosowanie standardowego zaworu z 944 niestety potrafi doprowadzić do blokowania się kół z tyłu, co bywa niebezpieczne.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 30-09-2011 11:27 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
fajne te dystanse, drogie ? jaka grubość ?
Adam czekamy na więcej fotek, szczególnie z przeróbek blacharskich nadwozia itp...
Dystanse 40 mm
koszt 400 zł za komplet + przesyłka.
Bedzie wiecej fotek Na razie skupiam sie na zawieszeniu, pospawaniu i zabezpieczeniu podłogi przy mocowaniach belki tył, oraz na hamulcach. W październiku chcę zrobić klatkę na gotowo.
Co do nadwozia - laminaty zostawiam na koniec. Najpierw mechanika.
Co do hamulcy tył, założę pewnie jakis zawór lub regulator siły hamowania - Wyjdzie w praniu.
Narazie musze to wszystko rozebrać odświerzyć i zregenerować przed montażem.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-10-2011 20:20 |
|
|
Człowiek od dystanów, które zamieściłem powyżej, oddzwonil i powiedzial, że pracownik, który je wykonuje jest na 3 miesiecznym urlopie i anulował transakcje.
Musialem kupic inne ...i kupiłem HRy 36mm.
[img]http://img51.imageshack.us/img51/4594/72929587.jpg[/img]
...i kilka kolejnych drobiazgów do renowacji
[img]http://img13.imageshack.us/img13/1534/36584063.jpg[/img]
[img]http://img585.imageshack.us/img585/5886/45034200.jpg[/img]
[img]http://img818.imageshack.us/img818/3130/70354319.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-10-2011 20:34 |
|
|
Ładny zestaw fantów.
Tylko skrzynia nie pasuje - na zdjeciach jest od wczesnego 944 (inne mocowania, brak czujnika prędościomierza). Ale najgorsze że może być za słaba do S2 (już zwykły 2.5 potrafi zmielić skrzynkę a co dopiero mocne 3.0).
Masz już koncepcję zawieszenia?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-10-2011 21:06 |
|
|
Na sezon 2012 szykuję ten motor, który aktualnie w nim siedzi 2.0.
Robię w nim generalkę, Wyważam el. układ korbowo tłokowy, wyważam elektronicznie koło zamachowe i odchudzam, doprężam, zmieniam wałek na sportowy od światka, zakładam gaźniki Kawasaki i dorabiam po swojemu układ wydechowy.
..dlatego ta skrzynia
Jak bedzie za słabo na classicauto, to albo sprzedam mojego Prosiaka i kupie S2, albo może 911 torową zrobię ...ale to plany na 2012
Na razie waleczę dalej z 924ka
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-10-2011 21:42 |
|
|
2.0 z LT'ka - ambitny projekt!!! Tylko pamietaj że możesz mieć problem ze zmieszczeniem sie do klasy w CA bo założenie gaźników przenosi w górę. Będę czekał z niecierpliwością aż poskładasz, zestroisz i pojedziesz na hamownię.
Ta skrzynia na zdjeciach to od czego jest? Ma szperę?
Wg mnie te czterotłoczkowe Brembo do tej masy i mocy to jednak przesada (ale wygląd - rewelacja). Ja w sumie aktualnie trochę żałuję że je mam w swojej wydmuszce (do lekkiego 2.5 są za mocne) ale były zakładane z myślą o mocniejszym silniku i tej docelowej koncepcji się trzymam
P.S. Czy wszyscy mają ten sam problem co ja z długim otwieraniem tego tematu? Imageshack niestety gryzie się z tym forum...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-10-2011 22:07 |
|
|
Niestety Imageshack niespecjalnie się z forum dogaduje,
natomiast projekt bardzo ambitny!! Mam nadzieje że wszystko się uda złożyć
i zestroić na wiosnę i będziemy się mogli w CA pościgać
Co do gaźników to luzik, Juha się pytał w zeszłym sezonie i mu zezwolili starty
w gr. II klasa 2000, nigdzie Go nie przenosili.
Fajnie by było jakbyś teraz podjechał (ale chyba już się nie da) na hamownię
i zobaczył z czego startujesz
Co do skrzyni to myślałem że to z 944S2 ale od Mr-Nemo, bo tam musiały być
założone boczne poduszki a nie jedna górna (tak jak u Kuzika) z powodu braku
górnego mocowania w karoserii
PS: Piterson za każde kolejne przyzywanie poczciwego LT'ka będziesz miał
na jakiejś imprezie karniaka
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 09-10-2011 22:09 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-10-2011 21:19 |
|
|
piterson napisał/a:
Tak, robię 2'kę z LT'ka
Mam jeszcze 2 inne torowe auta na głowie, wiec z silnikiem S-ki się nie wyrobię finansowo, dlatego na sezon 2012 tchnę nowe życie w ten motor.
Jak będzie za słabo dla mnie, to na przyszły sezon albo sprzedam to auto i kupie inne, albo wpakuje coś konkretnego
Klasami w CA się nie przejmuje. Nawet jak mnie "znów" wrzucą do gr. "open" to trudno, i tak największa frajda jest z samej jazdy na czas
Po przeróbkach, ważenie auta i hamownia obowiązkowo
Co do hamulcy - zobaczymy, w każdym razie te "seryjne", które właśnie wyrzuciłem z auta, ledwo dawały radę przy ostrzejszej jeździe.
Pzdr,
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-10-2011 21:22 |
|
|
Qbak napisał/a:
Fajnie by było jakbyś teraz podjechał (ale chyba już się nie da) na hamownię
i zobaczył z czego startujesz
Z tych 100 paru koni, zostało pewnie z 90, reszta padła ze starości
No dobra, czas wymontowac belkę
[img]http://img502.imageshack.us/img502/8840/22465883.jpg[/img]
Belka wyrwana "dosłownie"...
[img]http://img525.imageshack.us/img525/1693/32858496.jpg[/img]
[img]http://img502.imageshack.us/img502/504/59125894.jpg[/img]
...odpadła wraz z mocowaniami
Dobrze, że nie zgubiłem tylnego zawiasu jeżdząc po mieście
Teraz czeka mnie troche spawania
Mocowanie belki, strona prawa (tam gdzie czerwone - pękło po całości)
[img]http://img818.imageshack.us/img818/8745/31858227.jpg[/img]
Mocowanie belki, strona lewa (całe odpadło, muszę to teraz zreanimować)
[img]http://img220.imageshack.us/img220/6492/83855597.jpg[/img]
[img]http://img197.imageshack.us/img197/5363/33764633.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-10-2011 21:49 |
|
|
Ja pierniczę...
Zgnitek na całego! Chociaż widząc wcześniejsze zdjęcia można się było tego spodziewać.
A najgorsze że auto z zewnątrz wyglądało 100x lepiej (niektórzy nawet żałowali że pójdzie pod ten projekt). Jednak nawet pancerne i ocynkowane Porsche przegrywają walkę z korozją (inna sprawa ze dopiero po 25 latach)...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 12-10-2011 21:53 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-10-2011 23:07 |
|
|
piterson napisał/a:
W przypadku mojego auta to ponad 30 lat
...ale spokojnie, pacjent bedzie żył
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 12-10-2011 23:09 |
|
|
Hmmm, faktycznie nieciekawa sprawa
Moim zdaniem najważniejszą sprawą jest miejsce postoju auta - garaż, ewentualnie
jakiś wybetonowany parking, nigdy trawa, ziemia a już na pewno nie teren podmokły.
No i ważną sprawą jest też to ile lat auto jest w Polsce... na sza sól potrafi cuda.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-10-2011 12:11 |
|
|
Niestety, jeżeli nie zdajecie sobie sprawy, to odpowiadam - połowa naszych aut wygląda jak nie tak, to nie wiele lepiej. Czas robi swoje, ja już to przerabiałem.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-10-2011 12:49 |
|
|
U mnie lecą poszycia zewnętrzne progów i podłoga w narożnikach przy punktach podnoszenia...ale to Adam już przerabiał
Niestety dość typowe miejsca dla 924/44 często wychodzą spod zabezpieczenia antykorozyjnego.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 18-10-2011 20:45 |
|
|
Tutaj masz fajną zabawkę do takiego projektu:
http://www.magicsix.de/bbsrsre.php
pewnie niejeden by chciał takie mieć w aucie.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Porsche Carrera 924 GTR by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 19-10-2011 00:21 |
|
|
Eee, na ebayu takie były. Poszły chyba za 1500 euro. Można by powiedzieć, że nikt ich nie chciał i chyba wiem dlaczego - jest zarąbisty problem z piastami pod takie kółka. Żeby trafić używane trzeba by mieć niezłe szczęście. A nowe są do kupienia ale za kilka tys euro.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|