Autor |
RE: Porsche 951 conek |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 15-03-2014 23:09 |
|
|
Góra , zwykły dekiel ...............
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 15-03-2014 23:09 |
|
|
Tylko z góry.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 15-03-2014 23:30 |
|
|
no to pozostanę w taki razie przy tym co założyłem ale dzięki wit za info o tym bo nie wiedziałem o istnieniu tego dekla
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 21-03-2014 19:28 |
|
|
no i w końcu wyjechał, jeszcze trochę do porobienia rzeczy ale jakiś tam zarys jest
felgi finalnie 9,5 opona 225/40/18 i 10,5 255/35/18 na przód jeszcze pójdzie dystans i na tył może jakis minimalny. Można cisnąc
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 21-03-2014 19:32 |
|
|
Po prostu rewelacja. Auto wyglada jak 10 milionow. Jak wiesz szukam skrecanych o wzorze Cup ale po tym co tu prezentujesz mocno zastanawiam sie nad jakimis bbsowymi. Gratuluje.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 561
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 21-03-2014 19:56 |
|
|
Śliczny! Na tych felgach powala. Gratuluję dobrej roboty, jeździ jak najwięcej i ciesz się autem, bo daje dużo przyjemności. Coś o tym wiem.
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 21-03-2014 20:27 |
|
|
Noooo to jest to!
Wiedziałem, że będzie zarąbiście
P.S. Jakie kąty? Docelowe już?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 21-03-2014 20:42 |
|
|
ooo dzięki nie spodziewałem się że sie aż tak spodoba
ciachu szukaj szukaj co skecane do skręcane
Andrzej frajda z jazdy jest niesamowita
piterson dziś w sumie dopiero wyjechałem i zrobiłem z 30-40km kąty ustawiłem sam tył jest w sam raz dałem na najmniejszy jaki się dało jesli chodzi o belkę auto poszło w doł wiec zrobiłs ie taki delikatny, przód jest na równo ale będe to korygował zeby wyglądał jak tył, ile stopni nie wiem bo to garażowe robótki, niedługo się wybiorę na konkretną geometrię.
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
krzychuzzz
Użytkownik
Postów: 67
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 30.07.13 |
Dodane dnia 21-03-2014 20:54 |
|
|
Miazga!!!
500E |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Krokodyl
Użytkownik
Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 21-03-2014 22:05 |
|
|
E czy on nurkuje czy tylko złudzenie ?
944 88 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 21-03-2014 22:18 |
|
|
wygląda świetnie (wysoko felgoholom podniosłeś poprzeczkę :lol ale da się tym szybko pojechać czy to tylko do toczenia ?
928S 81 Hulk
Edytowane przez racestar dnia 21-03-2014 22:19 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 21-03-2014 23:33 |
|
|
Super.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 22-03-2014 15:12 |
|
|
No to zbieram na felgi,jak juz wyzej napisano miazga
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
falco
Użytkownik
Postów: 45
Miejscowość: Zielona Góra/Namyślin/Szczecin
Data rejestracji: 26.02.13 |
Dodane dnia 22-03-2014 15:43 |
|
|
Wygląda naprawdę fajnie. Ja jednak nie zbieram na inne felgi i pozostanę przy oryginalnych kutych CS-ach
951'88 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 22-03-2014 18:53 |
|
|
efekt przezajebiaszczy jesli wolno tak powiedziec..
jedne co dziwi, to wrazenie ze z tylu negatyw wiekszy niz z przodu.. jesli tak jest, lepiej przejechac sie jednak na geometrie, zeby byl przewidywalny w zakretach, bo mozliwe ze sporo tracisz z prowadzenia..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 22-03-2014 20:08 |
|
|
racestar napisał/a:
wygląda świetnie (wysoko felgoholom podniosłeś poprzeczkę :lol ale da się tym szybko pojechać czy to tylko do toczenia ? oj da, na pewno szybciej i pewniej niż przed położeniem go na ziemi, ciut z przodu jeszcze pewnie cupnie
"Jarzyna, zarówno przód i tył ustawiony jest na najmniejszy negatyw jaki sie da, zrobiłem to specjalnie żeby wiedzieć jakie mam pole manewru przy felgach i jakie min dystanse potrzebuję , wszystko będzie ustawione za jakiś czas
dzięki wszystkim za komenty, nie spodziewałem się, że aż tak sie spodoba ale nie spoczywam na laurach, działam dalej
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 22-03-2014 21:32 |
|
|
Na negatywie lepiej lata się bokami
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 22-03-2014 23:31 |
|
|
Ale piękny! Conek coś Ty nawyczynial. Nie lubię takich wydziwianych aut, bo jeszcze nie widziałem tak fajnie zrobionego jak Twoje. Nie spodziewałem się, że te felgi będą tak super wyglądać w prosiaku.
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 23-03-2014 18:13 |
|
|
darecki - negatywie z przodu, dla poszerzenia maksymalnego wychylenia i na praktycznie 0% z tylu dla zwiekszenia uslizgu o ile dobrze pamietam, ale ekspertem nie jestem..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 23-03-2014 23:53 |
|
|
Negatyw z przodu w driftowozach daje się dla poprawy sterowności auta przy dużych kątach skrętu kół.
Generalnie w autach wyścigowych ustawia się lekkie negatywy, żeby były stabilniejsze w zakręcie (opona przylega wówczas całą powierzchnią i lepiej pracuje). Widać to szczególnie w samochodach przygotowanych do wyścigów górskich, gdzie prostych jest bardzo mało i nie ma na nich wyprzedzań. W wyścigach płaskich negatywy są nieco mniejsze, bo ważna jest też bardzo stabilność auta na prostej.
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|