Autor |
RE: 928s 86.5 |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 17-10-2013 10:47 |
|
|
Po obserwowaniu wątku od początku postanowiłem wreszcie się odezwać :-)) Samochód bardzo fajny , sztuka była raczej dbana i rzeczywiście żeby spalić kapcia nie trzeba się wysilać ,strzelać sprzęgłem itp. sama moc i to że to jednostka V8 daje jej żywotność na długie lata.
No i został przeze MNIE sprzedany spowrotem Długiemu tylko dlatego że potrzebowałem kasę na budowę domu :-( ...już go pewnie za te pieniądze nie odkupię, jednak za 20k zł nie widziałem ani ładniejszej, ani mechanicznie lepiej zadbanej sztuki.
Łukasz. |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 17-10-2013 11:27 |
|
|
luke2001 napisał/a:
Po obserwowaniu wątku od początku postanowiłem wreszcie się odezwać :-)) Samochód bardzo fajny , sztuka była raczej dbana i rzeczywiście żeby spalić kapcia nie trzeba się wysilać ,strzelać sprzęgłem itp. sama moc i to że to jednostka V8 daje jej żywotność na długie lata.
No i został przeze MNIE sprzedany spowrotem Długiemu tylko dlatego że potrzebowałem kasę na budowę domu :-( ...już go pewnie za te pieniądze nie odkupię, jednak za 20k zł nie widziałem ani ładniejszej, ani mechanicznie lepiej zadbanej sztuki.
Łukasz.
chyba lepiej było się nie odzywać, "raczej dbana" ....no szczególnie czytając ten wątek od początku widać...
Porażka. |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 17-10-2013 12:15 |
|
|
O rany po obejrzeniu pierwszego filmu gdzie ex wlasciciel kreci baczki pod marketem no coz ....wies spiewa,wies tanczy nie obrazajac ludzi ze wsi - faktycznie dobrze ze trafil do Czerniego.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
Faster
Użytkownik
Postów: 28
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.11.12 |
Dodane dnia 17-10-2013 13:14 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
chyba lepiej było się nie odzywać
nie owijasz w bawełnę |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 17-10-2013 14:18 |
|
|
przez te dwadzieścia lat auto pewnie przeszło o wiele więcej od tego folkloru pod marketem ale to jest 928 a nie jakaś astra czy logan wyjęty z pod kapeluta .
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 17-10-2013 15:01 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
luke2001 napisał/a:
Po obserwowaniu wątku od początku postanowiłem wreszcie się odezwać :-)) Samochód bardzo fajny , sztuka była raczej dbana i rzeczywiście żeby spalić kapcia nie trzeba się wysilać ,strzelać sprzęgłem itp. sama moc i to że to jednostka V8 daje jej żywotność na długie lata.
No i został przeze MNIE sprzedany spowrotem Długiemu tylko dlatego że potrzebowałem kasę na budowę domu :-( ...już go pewnie za te pieniądze nie odkupię, jednak za 20k zł nie widziałem ani ładniejszej, ani mechanicznie lepiej zadbanej sztuki.
Łukasz.
chyba lepiej było się nie odzywać, "raczej dbana" ....no szczególnie czytając ten wątek od początku widać...
Porażka.
Chyba nie oczekiwałeś lśniącego silnika po samochodzie za 20k zl ? Kupiłem go za tyle za ile sprzedałem , i zapewniam Cię że oddałem go w lepszym stanie niż był wcześniej.
Nie wyobrażam sobie mieć samochód z mocą 300KM i jeździć nim 50km/h, dlatego samochody marki Porsche kosztują tak dużo bo są stworzone do WARIOWANIA, do zaspokojenia swoich SPORTOWYCH zapędów.
Do jazdy na co dzień mam samochód rodzinny, teraz mam C5 340KM i nie po to wydałem znowu forse żeby się z tym samochodem brandzlować. Gdy by mi koło odpadło to bym sobie naprawił, to tylko blacha.
Edytowane przez luke2001 dnia 17-10-2013 15:56 |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 17-10-2013 20:24 |
|
|
luke to wrzuć jakieś filmy z pod marketu tej C5
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-10-2013 21:04 |
|
|
simprez napisał/a:
A to już któryś raz z kolei słyszę, że pompy zregenrowane w Bolesławcu "nie są do końca OK". U pitersona też coś było nie tak
Wygląda, że Bolesławiec ma jednak problem z technologią regeneracji - takich przypadków jest więcej!!!
Co do 928 - jaranie lacza pod marketem uważam za bezsensowne
Ale żeby nie było - niedługo po zakupie 944 latałem bokami po mokrym placu aż miło O przeciąganiu do odcinki nie wspominając...
Zresztą co ja tam wiem o przekręcaniu silnika... Tylko Pilatus-San posiadł tę tajemną wiedzę
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 17-10-2013 22:27 |
|
|
ja tam uważam, że jaranie laka jest bardzo ok, bo niby po co sie produkuje 300 konne V8 jak nie po to by jarać laka i jeździć 200? Sceptycznie nastawionym do jarania laka swoim samochodem proponuję spróbować tej sztuki, w momencie gdy zadymienie wynosi 100% a do środka wdziera sie eteryczny zapach palonego kauczuku, krew płynie szybciej , mózg wariuje itp. Ludzie, te auta jarały laka przez ostatnie 20 lat! I co niby teraz od tego mają się popsuć? I niby na co to tak źle wpływa? ok przeguby trochę dostaną i dyfer może, a dla silnika to normalna praca pod obciażeniem, jeżeli jarajac laka wykręca sie na czerwone, to znaczy ze ma mniejsze obciażenie niż na autostradzie jadąc 250 bo wtedy juz na czerwone nie ma siły.
|
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 17-10-2013 23:32 |
|
|
Qrde...chyba spróbuje...
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 17-10-2013 23:53 |
|
|
Marchewa dobrze gada z tym obciążeniem. Na parkingu bączki lekka wiocha, ale już bokiem na długim łuku przykopcić
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 18-10-2013 21:17 |
|
|
Chłopy , gdyby był jakiś plac inny do polatania sobie 10 min. bokiem to chętnie bym nie robił tego pod CH...ale nie ma. Do poznania nie będę leciał specjalnie bo trzeba brać cały dzien wolny , a tak wieczorkiem mozna bylo wyskoczyc na myjnie i sie 10 min zabawic na placu.
Natomiast jesli chodzi o palenia kapcia to jestem duzym przeciwnikiem wciskania gazu do dechy na odcinke, widzialem nie jeden taki samochod ktorego kolektory po 3-4 min takiego palenia swiecily i mogl zjarac sie caly samochod.
928 ma tyle mocy ze mozna sobie bokiem pojezdzic trzymajac 3.000 obr, :-) |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 18-10-2013 21:26 |
|
|
no zgadzam się to totalnie bezmyśle - nie wiem jak tak można...
że sam siebie zacytuję z wątka bestii:
- i jeszcze... chyba 928 robi coś z psychiką... nigdy wcześniej nie paliłem gumy a na waritatów któzy to robią patrzyłem jak na frustratów.. a jak zacząłem rozgrzwać opony to nie mogłem już przestać smiley - przepraszam oglądających moje szczeniackie zabawy smiley (a kto nie widział polecam 04:40 z jak zwykle rewelacyjnego filmu ciacha z imprezy: http://www.youtube.com/watch?v=IC5Trj7lC2E
kto nie próbował 928 tego robić to raczej tego nie zrozumie - nie będę nawet próbował tego tłumaczyć
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 18-10-2013 21:27 |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 18-10-2013 21:59 |
|
|
fajnie sie gume pali, pod warunkiem że jak wytrzeźwiejesz to nie przypominasz sobie że miałeś prawie nowe opony.... ja raz sobie przypomniałem..... ciut bolało, takie nowiutkie bridgestony wtarte w asfalt chlip chlip od tej pory jaram na trzeźwo
|
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 18-10-2013 23:38 |
|
|
Marchewo przepraszam, że znowu się nie zgadzam (nie miej tego za złe), ale zauważ, jak różnią się temperatury oleju przy jeździe 250km/h, a przy paleniu gumy. Chłodnica oleju nie ma swojego wentylatorka jak stoisz w miejscu to nie ma podmuchu powietrza. Przy paleniu gumy temperatura oleju osiąga wartości najwyższe jakie może osiągnąć podczas użytkowania auta, więc myślę, że silnikowi "milej" jest jechać 250 pod obciążeniem, niż palić gumę obrotami na czerwonym polu.
Palenie gumy jest fajne ale przez 30 sekund, a potem chwilowa jazda na niskich obrotach i schłodzenie oleju. Albo dłuższe palenie gumy na niższych obrotach, przecież nie trzeba na maxa ;P. Pół biedy jeśli masz porządny olej, ale znajdą się tacy na świecie, którzy palą gumę na mineralnym o zgrozo.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 20-10-2013 20:58 |
|
|
w 928 chlodnica oleju jest na środku chłodnicy wody, kiedy wisko pracuje to i woda i olej sie chłodzą.
|
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 30-10-2013 15:35 |
|
|
gdybyś Czerni miałjakieś pytania to chętnie Ci naświetlę jakieś przygody itd... wspominałeś też o jakimś piszczeniu trudnym do zlokalizowania. . . przypomniało mi się że wymieniałem pompę paliwa ( z tyłu przy zbiorniku paliwa) bo stara miała za małe ciśnienie, natomiast nowa strasznie głośno działała ( w porównaniu ze starą ).
Jest to na tyle głośny dziwięk że słyszałem go stojąc z tyłu samochodu... |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
czerni
Użytkownik
Postów: 476
Miejscowość: Okolice Krakowa
Data rejestracji: 31.12.09 |
Dodane dnia 12-11-2013 20:50 |
|
|
Podsumowując historię pompy wody. Wróciła naprawiona dwa dni po wysyłce. Wszystko w ramach przedłużonej gwarancji, co było miłym gestem. Jak będzie tym razem ... zobaczymy. Oczywiście nie obyło się bez wtopy - nie zamarkowałem położenia wałków i nie byłem pewien ich prawidłowego ustawienia. Więc jeszcze raz odkręciłem pokrywy zaworów i ustawiłem na czujnik zegarowy ... kolejny trening.
Co do pompy paliwa to faktycznie strasznie syczy. Tak z ciekawości to zbieram się do pomiaru ciśnienia na listwie no i sprawdzenia jak długo trzyma ciśnienie, bo może trzeba wymienić zawór zwrotny. Muszę tylko nabyć manometr. Coś takiego jak na fotce pod poniższym linkiem
http://jenniskens.livedsl.nl/Technical/Tips/0/MyTip026.htm
_________
https://www.facebook.com/workshopczerni |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 13-11-2013 07:50 |
|
|
Zmierzyc cisnienie mozesz zwyklym manometrem z wezykiem i odpowiednia koncowka .
Ja taki jak na foto wywalilem ze wzgledu na czeste nieszczelnosci w tym miejscu i grozbe pozaru .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: 928s 86.5 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-11-2013 12:12 |
|
|
czerni napisał/a:
Co do pompy paliwa to faktycznie strasznie syczy. Tak z ciekawości to zbieram się do pomiaru ciśnienia na listwie no i sprawdzenia jak długo trzyma ciśnienie, bo może trzeba wymienić zawór zwrotny. Muszę tylko nabyć manometr. Coś takiego jak na fotce pod poniższym linkiem
http://jenniskens.livedsl.nl/Technical/Tips/0/MyTip026.htm
Jest jeszcze taka opcja jak podgląd ciśnienia paliwa na zegarze w kabinie: http://fmic.pl/wskazniki/135-egt.html
chociaż pewnie do tego zastosowania o którym piszesz wystarczy zwykły manometr pod maską.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 17-11-2013 12:14 |
|