Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 27-02-2013 21:30 |
|
|
Das Porsche!
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2013 22:03 |
|
|
Wykres wręcz bajeczny..troche strat w NM ale nic to..bedzie zyl. Zastanawiajacy jest fakt znacznego przesuniecia obrotow (mocy max) o 400 i (momentu) o 600. Ciekawe czy to wynik zlego nalozenia wykresu czy tak znacznego (rozbiegania) silnika po znacznym przebiegu...mnie sie podoba. Kurcze Michal na tej hamowni pewno bez bolu zrobiliby wiarygodny pomiar mocy turbo musze sie do Ciebie usmiechnac...
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Edytowane przez tona dnia 24-05-2013 23:26 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 28-02-2013 07:51 |
|
|
Dziękuję Michał.
Za to właśnie uwielbiam starsze Porsche. Pomimo 23 lat auto nie straciło nic z pierwotnej witalności.
Wkrótce jakiś zbiorczy update bo zmieniło się sporo w stosunku do zeszłego roku a kilka ważnych zmian wciąż przede mną
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 28-02-2013 08:27 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 19-03-2013 17:03 |
|
|
Choć wiosny ciągle nie widać Gulf miał prawdziwie pracowitą zimę.
Mechanicznie jest skończony i co ważniejsze prace szły nie w kierunku dalszych ekstremalnych przeróbek ale cała energia została skierowana na dopracowanie istniejącej konstrukcji.
Główną różnicą w stosunku do specyfikacji 2012 jest skrzynia S2 ze szperą płytkową z TurboS oraz zregenerowany transwał oraz nowe wzmocnione sprzęgło. Jednak nie zdecydowałem się na tarcze ceramiczną a jedynie wzmocnioną.
Nie będę się rozpisywał o szczegółach ale chciałem podzielić się tymi fajnymi rzeczami jak np. tylne amortyzatory.
Nabyłem drogą kupna taki oto zestaw i jeśli ktokolwiek powie, że ta firma robi kiepskie amortyzatory to chętnie będę polemizował na argumenty.
Jestem super zadowolony z obsługi, ceny, prędkości z jaką działają i podejscia do klienta. Wszystko na 5.
Ostatecznie sprężyn nie użyłem bo w połączeniu z drążkami które zostały byłaby texańska masakra a tak jak jest jest dobrze
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Lamer dnia 19-03-2013 17:19 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 19-03-2013 17:05 |
|
|
Ponieważ Paragon przechodził jakieś kosmiczne zmiany swojego systemu przez długi czas nie byłem w stanie złożyć normalnie zamówienia ale w końcu dotarł jeden z elementów które zaplanowałem w EVO 2
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 19-03-2013 17:10 |
|
|
Szyby już są, czekam jeszcze na drzwi z laminatu.
Jak tylko uda się spasować wszystkie elementy auto trafi do Łukasza na drobny update malowania który uczyni auto znacznie bardziej efektownym z profilu. Z przodu i z tyłu jestem zadowolony ale brakuje mi czegoś właśnie z boku i już wiem czego
Największa rewolucja zaszła w kołach. Rezygnuję z zestawu 17" CUP2 + Federal FZ-201 (225 + 255) na rzecz felg CUP z 968 oczywiście 16" + opony KUMHO Ecsta V70A (225 + 245)
Ponieważ opony te są w mieszankach K21, K60 i K90 (od supersoft do hard)
zdecydowałem K90 na przód i K60 na tył.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 19-03-2013 17:13 |
|
|
Po wymianie, szyb, drzwi, kół, wywaleniu halogenów oraz mam nadzieję klaposzyby celem jest osiągnięcie masy 1100kg.
Jeśli to się uda będę bardzo zadowolony i dalsze ewentualne inwestycje w samochód pójda w kierunku silnika + szkolenia łącznika a nie dalszych modyfikacji nadwozia
Na koniec podziękowania dla Kuby i Michała którzy dali radę i wszystkie punkty z listy ToDo zostały skreślone.
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 19-03-2013 17:16 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 10:39 |
|
|
Przedostatni z zaplanowanych elementów wreszcie dotarł.
Wreszczie można wywalić drążki skrętne i a co za tym idzie płynnie i szybko regulować zarówno twardość jak i wysokość zawieszenia p/t przy pomocy kluczy i pokręteł.
Pozostały już tylko opony i kosmetyka więc zaocznie można przyjąć, że jest EVO 2.
Pstryknę jeszcze kilka fotek na sam koniec "dla potomności" ale ten projekt podobnie jak Turek jest na tym etapie zakończony.
Nie mam dalszych planów związanych z tym autem i dlatego zrobi miejsce dla innego.
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Lamer dnia 24-05-2013 10:51 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 11:48 |
|
|
Nastepny swietny projekt zakonczony, szkoda ze pewnie opusci Polske jesli planujesz robic miejsce pod kolejny.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 24-05-2013 16:15 |
|
|
No ale jak to?on chyba nie zamierza sprzedawac....moze poprostu rozbuduje garaz . Licze ze kilka sezonow nim sobie pojezdzisz i przynajmniej zejdziesz ponizej 2:00 takim sprzetem a moze i uda sie kiedys 1:55 zrobic...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-05-2013 19:05 |
|
|
Lamer, jak zwykle trzymam kciuki!
Mam nadzieje że kilka sezonów w Gulfie zaliczysz. Zaliczysz?
Przemek, przecież wiesz że wyznacznikiem dla S2 jest Cichy
Ja wiem, że On zakrzywia czasoprzestrzeń, ale jednak
2:00 to ja planuje w 924 no dobra, nie w tym sezonie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 24-05-2013 19:06 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 19:20 |
|
|
Qbak jednak nie.
Zwolnienie miejsca w garażu traktuje dosłownie.
Robię się za stary na ganianie z lawetą po nocach wzdłuż i w szerz Polski i zwyczajnie już mi się nie chce.
Poza tym urodzi mi się niedługo trzecie dziecko i obiecałem coś żonie.
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 24-05-2013 19:32 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 19:32 |
|
|
Ech, kupić takiego Gulfa... Tylko on kosztuje tyle w euro ile ja mogę (ze względu na ograniczenia budżetowe) zapłacić w złotych...
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 19:51 |
|
|
Lamer napisał/a:
Nabyłem drogą kupna taki oto zestaw i jeśli ktokolwiek powie, że ta firma robi kiepskie amortyzatory to chętnie będę polemizował na argumenty.
Ja miałem gazshocki we wszysktich Lotusach i jestem zadowolony, równiez zastanawiam się czy w soim Wieprzu nie zamontować na tył. W sumie to nawet nie mam co się zastanawiać bo i tak założę
A tak ogólnie to bardzo ciekawy projekt, jak załadujesz jeszcze drzwi z lamiantu to zyskasz sporo kg, ja właśnie spasowałem swoje laminatowe drzwiczki ale musiałem klamki wewnetrzne przerobić. Ten Gulf to niezły potwór musi być
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 19:52 |
|
|
Drzwi z laminatu i szyby z poliwęglanu są już dawno...
Po doświadczeniach z firmą GAZ jestem mega zadowolony z jakości produktów, wykonania, obsługi i podejścia do klienta czego nie mogę powiedzieć o Koni niestety
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 24-05-2013 19:53 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 24-05-2013 20:18 |
|
|
Chyba muszę Cię nawiedzić - w czerwcu powinienem być prawie w Twojej okolicy. Tyle, że można złapać jakiegoś wirusa Prawie takiego jak rozprzestrzenia 928.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 25-05-2013 07:58 |
|
|
Lamer napisał/a:
Drzwi z laminatu i szyby z poliwęglanu są już dawno...
Po doświadczeniach z firmą GAZ jestem mega zadowolony z jakości produktów, wykonania, obsługi i podejścia do klienta czego nie mogę powiedzieć o Koni niestety
Ja rozważałem jeszcze KW ale GAZ nawet cenowo wychodzi korzystniej.
Pytanie mam do Ciebie jak montowałeś poliweglany w drzwiach? Zastanawiam się czy je wklejać od wewnętrznej, czy może nitować po zewnętrzenej.
Czy mógłbym prosić fotkę Twojego rozwiązania? ...może być na pw.
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 25-05-2013 08:02 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 08-07-2013 14:40 |
|
|
Od początku tego roku nic nie szło mi z Gulfem zgodnie z założonym planem sporo zawirowań i zakrętów co zaowocowało bardziej ambiwalentnym stosunkiem do tego auta co nie zmienia faktu, że jak ktoś powiedział mężczyznę poznaje się po tym jak kończy a nie jak zaczyna dlatego projekt Gulf zbliża się do końca.
Najwięcej zmian jest zupełnie niewidocznych, jedna z tych bardziej wyeksponowanych w stosunku do roku ubiegłego to 16" koła, które wreszcie udało się poskładać.
Potrzeba jeszcze miesiąca na całkowite ukończenie auta, wtedy zaprezentuję efekt końcowy.
911 F
911 G
928 S
Lamer dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-07-2013 22:56 |
|
|
A co to za opony?
Nie powinny być te które są w tle?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 08-07-2013 23:11 |
|
|
Qbak napisał/a:
A co to za opony?
Dębica Frigo
Nie powinny być te które są w tle?
Te już były i dla kiepskiego kierowcy takiego jak ja to są bez rewelacji.
Wiem, że czołówka CA CUP się ze mną nie zgodzi ale trudno.
Poza tym występują tylko w za dużych lub za małych rozmiarach.
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 08-07-2013 23:12 |
|