Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 09-07-2019 08:10 |
|
|
Piotr924 napisał/a:
.....
Gdzie mozna obejzec z bliska Twoj nowy nabytek?
.....
mam nadzieję że jutro u nas ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 09-07-2019 08:52 |
|
|
Piotrek, bede u Ola nowym nabytkiem, wpadaj.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 09-07-2019 14:59 |
|
|
Gratulacje Ciachu.
Fajne auto...
911 ma jedną ogromną przewagę nad Cayman/Boxster 2+2.
Chyba należy powoli uznawać je za tanie Porsche, bo 924 i 944 w stanie dobrym robią się szalenie drogie - większość wymaga dużych nakładów.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 09-07-2019 22:14 |
|
|
Gratulacje, fajna konfiguracja.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
macieJP
Użytkownik
Postów: 274
Miejscowość: Warszawa/Piaseczno
Data rejestracji: 01.06.10 |
Dodane dnia 10-07-2019 08:54 |
|
|
Gratulacje! Wygląda naprawdę zacnie. Fajnie, że to 4s. Parametry tego auta są super. Ja nie mogę się jedynie pogodzić z przednimi lampami... Chociaż to chyba obecnie najciekawszy model 911 w relacji cena - parametry.
A masz jakieś zdjęcia wnętrza?
1. było 924 2.0 - Brudas aka Zielony, chociaż po umyciu okazał się szary - na niechodzie - nie wiem gdzie teraz jest
2. było x2 924 2.0 1979 - Demon - spełniłem nim marzenie, bo jeździ - przechrzczony na Bumerang jak do mnie wrócił - finalnie trafił do Sławka
3. było 924s soft turbo 1987 - ochrzczone jako turbafka - mogłoby do mnie wrócić - nie wiem gdzie teraz jest
Edytowane przez macieJP dnia 10-07-2019 08:57 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-07-2019 09:16 |
|
|
Ciachu - tu też gratuluję!
Widzę że masz podobnie jak ja po przesiadce z S2 do 911 - pełna fascynacja. U mnie wprawdzie węższa buda, trochę kg więcej (bo cabrio) i słabsze hamulce ale na początku byłem zachwycony! Zwłaszcza silnikiem i jego elastycznością i osiągami. Zrobiłem w 2 lata chyba z 20 tys km bo nie chciało mi się z niego wysiadać. No ale teraz to już jest typowa summer-toy.
Jedna uwaga co do wydechu. Wiem, że to przeróbka ale na Twoim miejscu zdecydowanie podjechałbym do gości od wydechów i zrobił bypassy tłumika końcowego. Otrzymujesz PSE ale w pozycji zawsze włączonej. Miałem tak przez 6 lat i było genialnie - nie za głośno, nie za cicho. Teraz mam cały nowy wydech od Mg Motorsport i szczerze tamten dźwięk bardziej mi się podobał.
I na koniec jeden mały rprztyczekr1; żeby nie było. Jeżdżąc na codzień S Dieslem i od czasu do czasu 997TT jak wsiadam do 996 to wydaje się być strasznie mułowata i nieelastyczna. Nowe turbiny to jest kosmos w stosunku do starszego wolnossaka. Tam wystarczy po prostu wcisnąć gaz, tu musisz redukować i kręcić do odcinki żeby jakoś jechało...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
gonzacz
Użytkownik
Postów: 309
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09 |
Dodane dnia 10-07-2019 11:03 |
|
|
gratulacje, bardzo ladnie prezentuje sie na zdjeciach, szczegolnie na tym od przodu, gdzie wydaje sie ze dziewczyna w tle po lewej sciagnela spodnie
944 US '83
S4 '87 automat
E46 M54B30 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-07-2019 11:54 |
|
|
Piterson - właśnie takie było moje pierwsze wrażenie po przesiadce z turbodoładowanego auta i widzę, że nie jestem jedyny. Prawda jest taka, że jak ktoś choć raz zakosztuje turbinki, potem ciężko mu znaleźć tą "magię" w sprincie autem z silnikiem atmosferycznym. I to nawet w sytuacji, kiedy auto turbodoładowane na papierze ma słabsze osiągi. Tak miałem po przejażdżce M3 E46 z 343 konnym motorem w porównaniu do 300 konnego STI i tak mam z 911, nawet w porównaniu do pół sekundy wolniejszego 944 turbo. Myślę, że to właśnie moment obrotowy obronił downsizing silnikowy w nowych modelach 911.
Trzeba przyzwyczaić się do nowej charakterystyki. Silniki wolnossące lubią wysokie obroty i basta. Ma to też swoje plusy - zanim zdecydowałem się na wolnossące 3,6, zrobiłem sobie rachunek sumienia. I jest jedna rzecz, która kompletnie zmienia szale, tym razem na korzyść silników bez turbin - dzwięk! To ten konkretnie aspekt pozwolił mi na podjęcie decyzji bez wyrzutów sumienia. Przytkane turbinami silniki wypadają na tym tle zdecydowanie gorzej. Także nie ma tego złego. Jak to ktoś powiedział, Porsche 996 turbo z 420 konnym motorem jest wspaniałym Porsche, prawdopodobnie najlepszym z tej generacji 911, przyspieczającym w bajeczne 4 sek. coś tam ale właściwie po co ci to, 5 sekund w Carrerze wystarczy do normalnego poruszania się po miejskich ulicach z podobną frajdą.
Ale gdy wydechy będą już wymagały interwencji tłumikarza, naprawdę mocno się zastanowię, a właściwie już podjąłem decyzję za Twoją radą, że zrobię ten bypass na wzór PSE. Czy kiedy jest ten bypass "włączony" to tłumik jest odcięty, czy dalej spaliny trafiają częściowo do tłumika?
Gusta, to już absolutnie sprawa indywidualna.. ja wybrałem świadomie TO 996, mimo, że w tym samym przedziale cenowym były 997.1 Wolnossące 997 jest dla mnie tak poprawne, że aż stało się nudne ale dzięki temu, że każdemu podoba się trochę co innego, nie będziemy sobie za każdym razem podbierać aut, podobnie jak z kobietami
ps. W odbiciu maski jest budynek, ale podoba mi się Wasz tok myślenia
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 10-07-2019 15:36 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
gonzacz
Użytkownik
Postów: 309
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09 |
Dodane dnia 10-07-2019 17:38 |
|
|
w odbiciu maski owszem budynek, na drugim planie na chodniku już nie
944 US '83
S4 '87 automat
E46 M54B30 |
|
Autor |
RE: 996 Carrera 4S ciacha |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-07-2019 18:37 |
|
|
Aż sprawdziłem oryginalną kliszę Niestety ma spodnie
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 10-07-2019 18:37 |
|