Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-11-2008 11:36 |
|
|
Sliwka napisał/a:
IMHO spawane słupki nigdy nie będą sztywniejsze od oryginalnego dachu , nawet z dziurą ...
Co do targi zawsze można zapakować manualną , na klipsy i tak nie ma mechanizmu, do tego zrobić ją z jakiegoś lżejszego materiału ... Troszke inaczej podszedłbym do tematu , zwłaszcza wydając taką kasę .
Niemniej projekt fajny.
A kto tu mówi o spawaniu słupków?
W Porsche NIGDY bym tego nie zrobił! Można przespawać samą połać dachu (po zgrzewach) zostawiając nienaruszone słupki i wzmocnienia - i tak zostało to u mnie zrobione!!!
Taka metoda jest o wiele bardziej "elegancka" wg mnie niż zakładanie jakichś lekkich zamienników targi - a to problemy z uszczelnieniem albo z zamocowaniem (Jurek w 968 ma targę z carbonu ale jakoś specjalnie nie jest z niej zadowolony).
W dodatku zyskuje sie o wiele więcej miejsca na głowę (u mnie akurat to ważne bo w S2 praktycznie sie nie mieszczę w kasku).
Śliwka - tak z ciekawości - co zrobiłbyś inaczej? |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4160
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-11-2008 12:00 |
|
|
A nie mówiłem. Piterson - przeczytaj mój post!
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-11-2008 22:48 |
|
|
Wreszcie mogłem dziś znów pojeździć i kilka spostrzeżeń:
Za twardo jak na polskie drogi - przejechałem dwa OS-y z ostatniego rajdu Żubrów i już wiem że z takim zawieszeniem nie mam co tam szukać. Jechałem w miarę spokojnie, bez szaleństw a cały czas walczyłem żeby utrzymać się na drodze. Cały czas taniec na nierównościach, dohamowania na wybojach to masakra, na garbach auto fruwa w powietrzu... A bałem się że wybrałem zbyt zachowawczy setup.
Natomiast na dobrej nawierzchni auto jest super. Normalnie banan nie schodzi z ust. Tylko mocy brakuje - ech silnik z S2 w tej budzie to by było to...
Na koniec kilka zdjęć z dzisiejszej przejażdżki.
[img]http://img230.imageshack.us/img230/7615/sesja0fz6.jpg[/img]
[img]http://img221.imageshack.us/img221/9384/sesja1dm2.jpg[/img]
[img]http://img123.imageshack.us/img123/449/sesja2nw0.jpg[/img]
[img]http://img125.imageshack.us/img125/9850/sesja3lk0.jpg[/img]
[img]http://img369.imageshack.us/img369/1636/lanckoronaxd9.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
madmat76
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość: gdansk
Data rejestracji: 15.04.08 |
Dodane dnia 15-11-2008 23:08 |
|
|
gratuluje projektu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co do wygladu zewnetrznego nie myslales o zlikwidowaniu gumy z tylnego zderzaka przy przodzie od s2 gladkim guma na zderzaku wyglada jak ,guma do zucia na chodniku, ogladajac fotki mam wrazenie ze przydaly by sie moze dystanse na tyl co do kostek przy reflektorach pogrzeb na szrocie duzo identycznych elementow znajdziesz w instalce od merca 124 kostki ikoncowki wszelakie sa identyczne pozdrawiam madmat |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
madmat76
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość: gdansk
Data rejestracji: 15.04.08 |
Dodane dnia 15-11-2008 23:14 |
|
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa zapomnialem dodac zapraszam do gdanska przyjedz i zostaw auto na pare minut bardzo podobaja mi sie twoje alu zgromadzilem zapas cegiel moze bys sie zamienil cegly sa czerwone wiec prosiaczek moze fajnie by wygladal stojac na ceglach.............. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-11-2008 00:52 |
|
|
To chyba będzie jeden z najbardziej wyczekiwanych debiutów w następnym sezonie
Masz tylko jeden fotel! O ludzie jaka szkoda. (waga, waga, waga ) W takim razie,
może chociaż kamerę daj do środka
Cud, miód.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-11-2008 10:11 |
|
|
Projekt jest jeszcze nie skończony!
Jak widać spasowanie przodu jest tragiczne, niestety laminat nie pozwala na jakieś większe poprawki.
Klapki reflektorów są od 2.5 i nie pasują do noska. Okazało się że klapki do S2 które kupiłem zupełnie nie pasują do plastikowej obudowy świateł! (w S2 ma trochę inny kształt niż w zwykłym 2.5). Ale tym się nie przejmuję bo na wiosnę już ich nie będzie
Zderzak - hmmm pewnie ostatecznie też będzie z tyłu laminat...
Co do alu to udało mi się je kupić na alledrogo(tanio) za śmieszne pieniądze (nie chcę Was denerwować, powiem tylko że sporo poniżej 1000 PLN z kapslami!) Oryginalne Porsche, komplet 7 i 8 cali, niestety problem w tym że ta 8-calowa ma ET 65 (oryginalnie montowana w 993 z przodu) i wymaga dystansu 25-30 mm żeby było ok. Ale tak jak wspominałem jeszcze nie wiem na jakich kołach będę jeździł w przyszłym sezonie - jeśli te zostaną na dojazdówki to pewnie obejdzie się bez dystansu...
Drugi fotel czeka w garażu - szyny już są zamontowane (co widać na zdjęciu poniżej). Na pewno w przyszłym sezonie będzie na stałe!
[img]http://img370.imageshack.us/img370/356/sesja4cp8.jpg[/img]
Edytowane przez piterson dnia 16-11-2008 10:12 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 16-11-2008 10:14 |
|
|
auto prezentuje sie super i pewnie tak tez jezdzi,ale jak juz tak odchudziles na maxa to moze warto by bylo wywalic rowniez mechanizm wycieraczek jak i same wycieraczki jak juz bedziesz na torze i nie bedzie padac ?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-11-2008 10:15 |
|
|
Qbak napisał/a:
Cud, miód.
... i orzeszki!
Wow - z każdym zdjęciem autko wygląda coraz apetyczniej
Co, jak co - ale pogoda w Małopolsce była wymarzona na taką przejażdżkę!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
madmat76
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość: gdansk
Data rejestracji: 15.04.08 |
Dodane dnia 16-11-2008 10:30 |
|
|
odnosnie kublow zamawiales w bimarco juz z wyhaftowanym logo? jakie pieniadze trza dac za taka przyjamnosc? |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-11-2008 11:56 |
|
|
W cenie Bimarco było już logo (Jurek jakiś czas temu musiał zapłacić za zrobienie wzoru, teraz już się nie płaci). 550 zł bez homologacji, z homologacją 800 - różnią się TYLKO naklejką (ale to ceny sprzed 2 lat). Dodatkowo komplet mocowań po 100 zł sztuka.
Niestety z tego co wiem nie można chyba już kupić bez homologacji (taka przyjemność kosztuje producenta kilkanaście tys więc w sumie nie ma się co dziwić...)
Co do wycieraczki to jedną zostawiłem Nawet spryskiwacz będzie tylko zastanawiam się czy ordynarny worek od Fiata 126P nie będzie przesadą (w miejscu akumulatora).
Jeszcze tak dla przestrogi dla potencjalnych pasażerów - okno od strony pasażera jest zamknięte na stałe więc współczuję w upalne dni
Simprez - zakładaj natychmiast NOWY wątek w tym dziale i dawaj foty!!! |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-11-2008 13:48 |
|
|
piterson - pytanko: kubły idą na oryginalnych szynach, czy musiałeś wiecić (jak ciachu)?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-11-2008 15:40 |
|
|
Igor, ja miałem się pytać gdzie można takie kupić, ale doczytałem że już nie sprzedają
bez homologacji, także chyba jednak trzeba innych szukać...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Apa13
Użytkownik
Postów: 397
Miejscowość: Warszawa/Ciechanów
Data rejestracji: 20.01.08 |
Dodane dnia 16-11-2008 16:48 |
|
|
Qbak możesz kupić np używane , w których wygasła homologacja
Artur 944 '83 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-11-2008 00:19 |
|
|
nie no - jak Ci dziś mówiłem, ja mam już fajne kubły na oku tylko pytam się o ogólną możliwość wstawienia kubłów na oryginalnych szynach (żeby nie być zmuszonym rozwiercać dziury w podłodze).
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 17-11-2008 13:00 |
|
|
piterson napisał/a:
Simprez - zakładaj natychmiast NOWY wątek w tym dziale i dawaj foty!!!
hehe - jak tylko znajdę chwilę czasu i ... odzyskam kluczyki to machnę trochę fotek, ale chwilowo żyję w peramanentnym niedoczasie więc to może trochę potrwać...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 24-11-2008 00:36 |
|
|
[img]http://img.auctiva.com/imgdata/0/8/5/2/5/5/webimg/193183539_o.jpg[/img]
Szkoda, że turbo, ale skojarzenia same się nasuwają
opis + foto (podesłane przez mojego tatę )
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 24-11-2008 00:40 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 26-11-2008 14:47 |
|
|
mam pytanie do ciebie..ile dales za klatke do swojego porsche..czy moze robiles ja gdzies na zamowienie... |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 26-11-2008 16:58 |
|
|
Półklatka była robiona na zamówienie przez Ł. Siekierkę w Dobczycach. Nie pamiętam już dokładnie ile kosztowała. Pełna klatka zgodnie z załącznikiem miała kosztować ok. 2-2,5 tys. Wtedy się nie zdecydowałem, teraz żałuję. Ale w sumie w każdej chwili można takową dospawać, trzeba by było tylko pomalować ponownie środek i jeszcze bardziej odchudzić deskę
Z drugiej strony nie wiadomo co mi przyjdzie do głowy w te długie zimowe wieczory... |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 26-11-2008 17:13 |
|
|
dzieki za odpowiedz ,ja jestem z trojmiasta wiec dla mnie to troche daleko..heheh ale skoro robiles na zamowienie to znaczy u mnie tez sie ktos taki znajdzie...czy jezeli chcialbym naprzyklad przygotowac sobie porsche do jazdy na torze to musze miec ta klatke homologowana czy mie..pytam sie Ciebie bo napewno juz to wszystko juz wiesz...pozdrawiam |
|