924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 2 z 6 < 1 2 3 4 5 > >>
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 05-12-2010 20:02
Nie jest tragiczny ten luz, ale wyczuwalny. Ktoś przerabiał ten temat? Ile taka przyjemność?


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 05-12-2010 20:04
Ponieważ pogoda dopisała, pstryknąłem parę klatek smiley


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Andrew dodał/a następującą grafikę:

1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 05-12-2010 23:41
Piękny Porszak i piękny śnieżek! smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 08-01-2011 00:03
Prosiakowi szykują się "nowe" felgi 17x9" i 17x7" ET55. Oczywiście na lato.
Felgi z forum, niektórzy powinni je kojarzyć.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Andrew dodał/a następującą grafikę:

1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-01-2011 02:06
Obstawiam Pitersona smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Czezary
Użytkownik



Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08
Dodane dnia 08-01-2011 15:47
Auto śliczne, a na nowych felgach to już w ogóle kosmos będzie!


924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 08-01-2011 18:12
No rzeczywiście znajome te felgi... Tylko pamiętaj że z tyłu minimum to 245/40!
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 09-01-2011 23:19
Plan jest taki: Nokian Z G2 255/40R17 z tyłu i 205/50R17 przód


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 10-01-2011 09:42
Za dużo z tyłu, za mało z przodu - to jest dobry zestaw ale do 911! To auto ma idealny rozkład masy, więc powinno dążyć się do założenia opon niewiele różniących się szerokością.
Ja dałbym przód 225/45 a tył 245/40...
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 10-01-2011 21:31
Dzięki Piterson za radę. Dostosuję się. A jaką markę polecasz?
Moje typy:
1. Nokian Z G2 (ale czytałem, że lubią się wyząbkować)
2. Conti Sport Contact 2 lub 3
3. Michelin Pilot Sport


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 10-01-2011 21:39
Tylko 3!!!
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 24-03-2011 21:41
Pora na mały update.

Autko po poważnym remoncie silnika (zapobiegawczo, już tak lał olejem z uszczelki, i to akurat na kolektor wydechowy):
- wymiana uszczelki pod głowicą
- wymiana wszystkich uszczelniaczy - góra
- kontrola wału i panewek
- kontrola wyważenia koła zamachowego
- wymiana simeringa wału - strona sprzegła
- wymiana docisku i łożyska oporowego.
- wymiana poduszki silnika 1szt. - na 90% to była przyczyna wibracji przy 3000obr/min

W związku z tym olej, płyn chłodniczy

Silnik chodzi jak zegarek, nawet dostał charakterystycznego dla 944 jęczącego świstu


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Edytowane przez Andrew dnia 24-03-2011 21:49
1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 24-03-2011 23:09
Co do oponek, to z mojego doswiadczenia wynika ze to auto ma troszke malo mocy na tylna oponke 245. Przymuli go to troche na starcie...


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 25-03-2011 08:09
Mam tak samo szerokie fele u siebie i na przod poszlo 215/45 a na tyl 235/40. Sam zreszta miales okazje widziec na zywo...

elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 29-08-2011 11:30
W zeszłym tygodniu odwiedziłem hamownię (zresztą niedawno otwartą niedaleko w Będzinie).

Wyniki dają trochę do zastanowienia.

Stwierdzona maksymalna moc 137KM przy 6262obr.
Moment 181 Nm

przy parametrach:
Vmax 186 km/h
Przełożenie 55,5 km/h
Temp. 27,8
Ciśnienie 986,5
Moc na silniku
Norma DIN 70020

Czy taka utrata mocy będzie związana z wiekiem? Czy jest możliwość sprawdzenia czegoś, żeby poszukać tych 30KM i 40Nm momentu?

Oczywiście trzeba będzie zweryfikować też sposób samego badania, czy wszystko było dobrze ustawione. Zastanawia nie np. parametr "przełożenia 55,5km/h" Czy jest dobry i skąd się wziął?


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Andrew dodał/a następującą grafikę:

1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 29-08-2011 19:53
Miałeś przy pomiarach wysoką temperaturę pow. (niedobrze) i niskie ciśnienie (niedobrze).
Natomiast wyniki teoretycznie chyba zostały znormowane z tego co napisałeś.

Co do przełożenia. Ustala się np. 2000obr./min. i osoba która robi pomiar patrzy jaka
jest prędkość na rolkach hamowni (nie na liczniku). Już dokładnie nie pamiętam dlaczego
się to robi, ale chodzi o to żeby program hamowni wiedział jak wykres wyrysować
w funkcji obrotów. Jak ktoś wie lepiej to proszę poprawcie mnie.

Może będę wypisywał banały, ale filtry (najważniejszy powietrza), świece, może
przewody. Troszkę ten wykres pofalowany, może przepływomierz powoli odmawia
posłuszeństwa? Może wtryski? To takie raczej strzały, niech może Piterson coś od
siebie napisze smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 29-08-2011 20:01
Wiecie gdzie znaleźć fabryczny przebieg dla silnika M44.11?


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 29-08-2011 22:06
Jak na 2.7 to wynik rzeczywiście nie bardzo smiley
Mierzyłeś kompresję? Od tego bym zaczął. Potem cały osprzęt - głównie układ paliwowy. Zużywa olej? Masz katalizator?


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 29-08-2011 22:22
Wątpię w ten wydruk. Hamownia dopiero co otwarta. Pomiar w bardzo upalny dzień. No i wynik z Poznania smiley
Za miesiąc, dwa zajrzyj tam jeszcze raz i zobaczymy, co wtedy Ci wydrukują smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 29-08-2011 23:04
simprez napisał/a:
Wątpię w ten wydruk. Hamownia dopiero co otwarta. Pomiar w bardzo upalny dzień. No i wynik z Poznania smiley
Za miesiąc, dwa zajrzyj tam jeszcze raz i zobaczymy, co wtedy Ci wydrukują smiley


Ewentualnie zapraszamy do Krakowa. Mamy hamownię gdzie już było hamowanych kilka Porsche więc wyniki będą miarodajne!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Strona 2 z 6 < 1 2 3 4 5 > >>