Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 05-12-2010 20:02 |
|
|
Nie jest tragiczny ten luz, ale wyczuwalny. Ktoś przerabiał ten temat? Ile taka przyjemność?
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 05-12-2010 20:04 |
|
|
Ponieważ pogoda dopisała, pstryknąłem parę klatek
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-12-2010 23:41 |
|
|
Piękny Porszak i piękny śnieżek!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 08-01-2011 00:03 |
|
|
Prosiakowi szykują się "nowe" felgi 17x9" i 17x7" ET55. Oczywiście na lato.
Felgi z forum, niektórzy powinni je kojarzyć.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-01-2011 02:06 |
|
|
Obstawiam Pitersona
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Czezary
Użytkownik
Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08 |
Dodane dnia 08-01-2011 15:47 |
|
|
Auto śliczne, a na nowych felgach to już w ogóle kosmos będzie!
924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-01-2011 18:12 |
|
|
No rzeczywiście znajome te felgi... Tylko pamiętaj że z tyłu minimum to 245/40! |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 09-01-2011 23:19 |
|
|
Plan jest taki: Nokian Z G2 255/40R17 z tyłu i 205/50R17 przód
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2011 09:42 |
|
|
Za dużo z tyłu, za mało z przodu - to jest dobry zestaw ale do 911! To auto ma idealny rozkład masy, więc powinno dążyć się do założenia opon niewiele różniących się szerokością.
Ja dałbym przód 225/45 a tył 245/40... |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 10-01-2011 21:31 |
|
|
Dzięki Piterson za radę. Dostosuję się. A jaką markę polecasz?
Moje typy:
1. Nokian Z G2 (ale czytałem, że lubią się wyząbkować)
2. Conti Sport Contact 2 lub 3
3. Michelin Pilot Sport
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2011 21:39 |
|
|
Tylko 3!!! |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 24-03-2011 21:41 |
|
|
Pora na mały update.
Autko po poważnym remoncie silnika (zapobiegawczo, już tak lał olejem z uszczelki, i to akurat na kolektor wydechowy):
- wymiana uszczelki pod głowicą
- wymiana wszystkich uszczelniaczy - góra
- kontrola wału i panewek
- kontrola wyważenia koła zamachowego
- wymiana simeringa wału - strona sprzegła
- wymiana docisku i łożyska oporowego.
- wymiana poduszki silnika 1szt. - na 90% to była przyczyna wibracji przy 3000obr/min
W związku z tym olej, płyn chłodniczy
Silnik chodzi jak zegarek, nawet dostał charakterystycznego dla 944 jęczącego świstu
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 24-03-2011 21:49 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 24-03-2011 23:09 |
|
|
Co do oponek, to z mojego doswiadczenia wynika ze to auto ma troszke malo mocy na tylna oponke 245. Przymuli go to troche na starcie...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-03-2011 08:09 |
|
|
Mam tak samo szerokie fele u siebie i na przod poszlo 215/45 a na tyl 235/40. Sam zreszta miales okazje widziec na zywo...
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 29-08-2011 11:30 |
|
|
W zeszłym tygodniu odwiedziłem hamownię (zresztą niedawno otwartą niedaleko w Będzinie).
Wyniki dają trochę do zastanowienia.
Stwierdzona maksymalna moc 137KM przy 6262obr.
Moment 181 Nm
przy parametrach:
Vmax 186 km/h
Przełożenie 55,5 km/h
Temp. 27,8
Ciśnienie 986,5
Moc na silniku
Norma DIN 70020
Czy taka utrata mocy będzie związana z wiekiem? Czy jest możliwość sprawdzenia czegoś, żeby poszukać tych 30KM i 40Nm momentu?
Oczywiście trzeba będzie zweryfikować też sposób samego badania, czy wszystko było dobrze ustawione. Zastanawia nie np. parametr "przełożenia 55,5km/h" Czy jest dobry i skąd się wziął?
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-08-2011 19:53 |
|
|
Miałeś przy pomiarach wysoką temperaturę pow. (niedobrze) i niskie ciśnienie (niedobrze).
Natomiast wyniki teoretycznie chyba zostały znormowane z tego co napisałeś.
Co do przełożenia. Ustala się np. 2000obr./min. i osoba która robi pomiar patrzy jaka
jest prędkość na rolkach hamowni (nie na liczniku). Już dokładnie nie pamiętam dlaczego
się to robi, ale chodzi o to żeby program hamowni wiedział jak wykres wyrysować
w funkcji obrotów. Jak ktoś wie lepiej to proszę poprawcie mnie.
Może będę wypisywał banały, ale filtry (najważniejszy powietrza), świece, może
przewody. Troszkę ten wykres pofalowany, może przepływomierz powoli odmawia
posłuszeństwa? Może wtryski? To takie raczej strzały, niech może Piterson coś od
siebie napisze
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 29-08-2011 20:01 |
|
|
Wiecie gdzie znaleźć fabryczny przebieg dla silnika M44.11?
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 29-08-2011 22:06 |
|
|
Jak na 2.7 to wynik rzeczywiście nie bardzo
Mierzyłeś kompresję? Od tego bym zaczął. Potem cały osprzęt - głównie układ paliwowy. Zużywa olej? Masz katalizator?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 29-08-2011 22:22 |
|
|
Wątpię w ten wydruk. Hamownia dopiero co otwarta. Pomiar w bardzo upalny dzień. No i wynik z Poznania
Za miesiąc, dwa zajrzyj tam jeszcze raz i zobaczymy, co wtedy Ci wydrukują
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 29-08-2011 23:04 |
|
|
simprez napisał/a:
Wątpię w ten wydruk. Hamownia dopiero co otwarta. Pomiar w bardzo upalny dzień. No i wynik z Poznania
Za miesiąc, dwa zajrzyj tam jeszcze raz i zobaczymy, co wtedy Ci wydrukują
Ewentualnie zapraszamy do Krakowa. Mamy hamownię gdzie już było hamowanych kilka Porsche więc wyniki będą miarodajne!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|