924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >
Autor RE: 944 turbo Łódź
PiotrekOptics
Użytkownik



Postów: 215
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 09.05.11
Dodane dnia 10-03-2012 12:54
Piękne auto. Odwiedzając rodzinę w łódzkiem miałem okazję widzieć na żywo. Nawet zaparkowane wygląda jakby szybko jechało :-). Lamerskie pytanie: co to są za felgi?

Pozdrawiam!
Autor RE: 944 turbo Łódź
Ogest
Użytkownik

Postów: 271
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 23.08.11
Dodane dnia 10-03-2012 21:46
Czesc
troche mnie nie bylo -tj ostatni tydzien
moje turbo nagrzewa sie dosyc szybko, ruch wskazowki temperatury widac po ok 2km, ale nie jedzilem jak bylo -20C
Co do spalanie to wychodzi w miescie ok 15l/100km oczywicie bez zadnych super popisowsmiley
Autor RE: 944 turbo Łódź
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 11-03-2012 03:02
Zaczęliśmy temat od rozwiązywania drobnych problemów, a trzeba też napisać że
jest to bardzo ciekawe auto (mechanika), bojowo wyglądające i pewnie Juras go
już nie sprzeda dalej, ale może jestem zboczony przez to że był to jeden z pierwszych
moich obiektów westchnień jeżeli chodzi o Porsche smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 11-03-2012 12:19
Felgi o ile się nie mylę są firmy Keskin.

Z niusów, geometria ustawiona, felgi wyprostowane smiley Rozrusznik i termostat w poniedziałek, i jeszcze przednia szyba do wymiany bo dostałem kamieniem.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 04-04-2012 10:50
Szyba przednia wymieniona. Termostatu mi się nie udało wymienić. Jak tu jest mało miejsca, palca nie ma gdzie wetknąć....

Za to wymieniłem zawór ogrzewania i... nadal mam całoroczne ogrzewanie. Zawór cały czas otwarty. Znaczy - nie działa sterowanie nim. Jakieś pomysły na sprawdzenie ? Może to to, że auto miało klimę i została zdjęta i coś teraz nie pasi ze sterowaniem ogrzewania ?



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 04-04-2012 13:18
Tam sa dwie klapki sterujace przeplywem powietrza .Obie powinny pracowac jednoczesnie . Moze sie ciegno od ktores zerwalo ...
U mnie nie ma wogole zadnego zaworu od ciepla . Jest tylko silniczek sterujacy tymi klapkami .

A jak ci nie pasuje to sobie wstaw jakis zawor kulowy na zasilaniu nagrzewnicy smiley


Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony
1714637
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 04-04-2012 13:35
Wydaje mi się, że nie chodzi o sterowanie nawiewem a zaworem przed nagrzewnicą właśnie, który wczoraj wymieniłem.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
porsz
Użytkownik

Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06
Dodane dnia 04-04-2012 17:50
sum zaworki podciśnieniowe,może wężyk który sparciał od zamykania zaworu ,przy nogach pasażera na obudowie są zaworki sterujące ,sprawdzić czy dają i odcinają podciśnienie


968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)

i teraz nie wiem w co wsiąść smiley smiley
Autor RE: 944 turbo Łódź
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 04-04-2012 19:03
Polecam sprawdzić mechanizm cięgien sterowania nawiewem w nogach kierowcy. Często pękają plastikowe zatrzaski (klipsy) cięgna. Cięgno idzie w dół i masz non stop nawiew ciepłego (VWejowskie zabezpieczenie w razie awarii ogrzewania zimą)
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htm
rozdział: Full Heat at All Temperature Settings (1985.5 and Newer 944s)





944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-04-2012 09:11
Znalazłem opis skomplikowanego systemu podciśnień w 44 turbo i będę wkrótce uskuteczniał bo coś na bank jest źle popodpinane. http://www.texasblake.com/porsche/tech/vacuum.html

A teraz. Dlaczego nie działa mi wskaźnik poziomu paliwa ? Wskazówka jest na zero cały czas. Rezerwa czasem miga. A czasem nie. Bez związku z rzeczywistym poziomem paliwa.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 13-04-2012 12:03
zwarcie? brak masy?
te konektory na zbiornikach są w kiepskim miejscu często brud rdza i prawie przejścia nie ma....
ja u siebie lutowałem - przejscie wskaznika poziomu paliwa i nie ma znacznego poziomu poprawy... więc szukałbym teraz na zbiorniku przyczyn.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 14-04-2012 00:02
Chyba się już nie będę tym wskaźnikiem paliwa przejmował. Ukręcona półoś smiley


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
Bluebird Tomek
Użytkownik



Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09
Dodane dnia 14-04-2012 17:29
Moc Twojego auta przez poprzedniego właściciela szacowana była chyba na ponad 300KM - dobrze pamiętam? Jeśli tak to półosie powinny być traktowane jako element eksploatacyjny smiley A co do wskaźnika paliwa, to mój z kolei ciągle pokazuje pełny bak (no troszkę wskazówka drgnęła w dół, ale zrobiłem nim już ponad 200km)...


Autor RE: 944 turbo Łódź
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 14-04-2012 18:14
Jak pamiętam Gertha ogłoszenie z forum PCP (3-4 lata temu?) to opisywał w nim chyba 3 etapy / poziomy modyfikacji. Najwyższy legitymował się zdaje się mocą 380KM smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 14-04-2012 19:22
Dobry nius jest, że odkręciły mi się oba przeguby na jednej półosi. Przy okazji zrobiłem patent z przekręceniem przegubu o 180st, wyczyszczenie, nowy smar itp. Chociaż temu przegubowi przy skrzyni nie wróżę już długiego życia...

Co do mocy to słyszałem, że zmierzone było 280 KM ale nie wiem przy jakim doładowaniu. A to 380 KM to był chyba szacowany potencjał przy jakimś chorym doładowaniu, co jest możliwe bo jest tu boost controller więc wystarczy przekręcić gałkę kilka obrotów w prawo... (z zastrzeżeniem, że wtryskiwacze by się nie wyrobiły).

Będę musiał kiedyś zmierzyć moc. Ale szczerze mówiąc boję się w codziennej jeździe przekraczać 1.2 bara. W razie pecha nie mam wystarczającej skarbonki...



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 15-04-2012 14:26
Jesli masz seryjny zawor upustowy to 'ulegnie ' prawdopodobnie tak jak moj juz przy 1.4 bara..jest to dobry 'bezpiecznik' dla goracych glow. Natomiast jesli ktos go wzmacnial to mozna dos latwo wpakowac sie w spore wydatki.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 11-05-2012 09:21
Zawór upustowy czyli "diverter valve" czyli ten zawór który jest w dolocie, tak ? Hmm nie planowałem przekraczania 1.4 bara ale z tego co wiem Ty na takim doładowaniu jeździsz. Respect...

Postęp: rozruszanie tłoczków (wszystkie 16, jest przy tym trochę roboty...) mimo że na niektórych były wżery, posmarowanie pastą przeciwko zapiekaniu się tłoczków oraz korektor 33 bar naprawdę zrobił różnicę. Chociaż ja na tym i tak bym dał więcej siły :]

Więc jakby co mam na zbyciu korektor 18 bar.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600

Edytowane przez juras dnia 11-05-2012 09:21
Autor RE: 944 turbo Łódź
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 11-05-2012 09:48
a 33 jest dydykowany do czego ?


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 turbo Łódź
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 11-05-2012 09:50
33 bar był stosowany w 928 i 911.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 944 turbo Łódź
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 11-05-2012 09:56
i co tyłu już nie blokuje ?


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >