924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >
Autor RE: 944 S '88
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 17-09-2013 01:12
No to może i ja napiszę coś od siebie. Mój wkład w to auto to jedynie lakierowanie nadwozia. Żadnych napraw ja osobiście nie wykonywałem. Całą historię serwisową znałem głównie z opowiadań poprzedniego właściciela. Mechanik mówił mi i Adamowi również, co robił przy tym silniku. Nikt jednak nigdzie nie zapisał przy jakim przebiegu ten rozrząd był wymieniany ! Chociażby z tego powodu należałoby tam co jakiś czas zajrzeć. Krótko przed sprzedażą byłem u Zbyszka i przy mnie sprawdzał ten smutny rozrząd. Wtedy jeszcze wyglądał ok. Gdyby auto miało książkę serwisową byłoby wszystko jasne.


8962262
Autor RE: 944 S '88
pimi
Użytkownik



Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09
Dodane dnia 17-09-2013 08:42
ufaj i kontroluj, stara dobra zasada.
już nie raz słyszałem opowieści o tym, że to i owo jest zrobione, a potem okazuje się np. że było, ale np.3 lata temu, albo wcale ("tak, tak oczywiście rozrząd był robiony" - ale nikt nie mówi, że właśnie minął termin następnej wymianysmiley ). a nowy, szczęśliwy nabywca jest w siódmym niebie.
moje zdanie jest takie: po zakupie wymienić olej, filtry, pasek rozrządu. chyba, że masz dowód na ich wymianę.
i to by było na tyle.
howgh!

Edytowane przez pimi dnia 17-09-2013 08:42
Autor RE: 944 S '88
adam1201
Użytkownik

Postów: 39
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.09.12
Dodane dnia 18-09-2013 12:15
Ufaj i kontroluj zostanie moją zasadą!

Z zakładanych do wymiany 8 zaworów będzie trzeba wymienić wszystkie na nowe.

Nie chodzi o przepychanie się co miało być zrobione, a nie było. Samochód był określony w stanie idealnym technicznie przy zakupie przez Palucha i Zbyszka oraz w internecie, a okazuje się że przez 2 lata użytkowania Palucha zostało jedynie lakierowane nadwozie.

Zbyszek telefonicznie mnie dwa razy zapewniał o tym, że rozrząd na pewno był robiony i nie trzeba się tym martwić.

Jedźiłem porsche na codzień i szczerze powiedziawszy ciężko przyzwyczaić się do innego. Będę informował na bieżąco jak idą prace do przodu! smiley


Porsche 944 S '88

Edytowane przez adam1201 dnia 18-09-2013 12:15
Autor RE: 944 S '88
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 18-09-2013 12:51
Cóż szczerze współczuję obecnemu właścicielowi.
W wątku o tym samochodzie, który założył Paluch jest informacja o tym, że rozrząd robił poprzedni właściciel, ale kazał zajrzeć do łańcuszka i napinacza.... dla świętego spokoju należy to robić zawsze przy kupnie auta, nawet z rachunkami za naprawę !! zapobieganie jest zawsze tańsze od leczenia.

http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4773&rowstart=0

Ślizgi z łańcuszkiem można kupić w Sharkmotorsport z niemcowni
ja mam na sprzedaż tarczę sprzęgła jakby co i mogę dostarczyć do Michała.

czasami na ebay uk pojawiają się głowice do 16V w dobrych cenach, ale chyba chwilowo nie ma żadnej.
jedynie silnik z S2 jakiś jest.

a tu ciekawostka napinacz łańcucha
http://www.ebay.co.uk/itm/Porsche-944-S2-2-5-16V-Cam-chain-tensioner-Original-Porsche-Part-NEW-/171126696263?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3APorsche|Model%3A944&hash=item27d7f22947


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 18-09-2013 14:40
1290383
Autor RE: 944 S '88
zbynekserwis
Użytkownik

Postów: 1
Miejscowość:
Data rejestracji: 18.09.13
Dodane dnia 18-09-2013 14:19
Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników forum, mam na imię Zbyszek, prowadzę warsztat w Szczecinie, z widzenia pewnie znamy się z większością. Dotarły do mnie informacje odnośnie auta które kiedyś serwisowałem i w związku z tym postanowiłem się zarejestrować by móc wyjaśnić kilka szczegółów.\
W opisanym Porsche 944S wymiana rozrządu była robiona u mnie około 6 może 7 lat temu.
Przed sprzedażą auta przez Palucha skorygowałem luz pasków i stwierdziłem że dobrze byłoby wymienić rozrząd.
Nie byłem żadnym pośrednikiem w sprzedaży, więc proszę mi nie przypisywać, że kogokolwiek zapewniałem w kwestiach stanu technicznego auta, potwierdzałem jedynie to jw.
Dziękuję


Autor RE: 944 S '88
Cyryl
Użytkownik



Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10
Dodane dnia 23-09-2013 12:42
Witam,

jak postępy przy reanimacji silnika? Dzieje się coś?
Jestem ciekaw orientacyjnych kosztów ogarnięcia tego tematu.
Jestem też ciekaw kto nie dopełnił swojego obowiązku weryfikacji stanu auta. Na pewno nie był to adam1201 bo jako użytkownik samochodu nie ma obowiązku a i nie zna się na mechanice, a auto było u specjalistów. Interesuje mnie to, ponieważ czytając ten wątek ma się wrażenie, że samochód rozsypał się cały w oczach w przeciągu 4 miesięcy. Wszystko było ładne, sprawne, suche, bez luzów, a sprzegło było bez zarzutu. Osobiście widzę w tym wątku paniczną próbę odepchnięcia odpowiedzialności za weryfikację stanu technicznego tego auta przez osoby znające się na rzeczy. Ciekawi mnie, kto orzekł, że sprzęgło i rozrząd są ok, podczas kiedy były u kresu swych dni.

Planuję wymianę kompletnego rozrządu. Nie chciałbym by moje auto trafiło w ręce kogoś nieodpowiedzialnego, a tutaj klęska i wirtualne oględziny dziwnym sposobem nie mają winnego. Auto z super sztuki nagle zamieniło się denata w którym padnięty rozrząd tylko postawił kropkę nad i nad jego faktycznym stanem technicznym. Można stracić zaufanie do ekspertów, nie tylko forumowych.

Wątek w pigułce:


Po ok. 2 tygodniach znowu wybrałem się do Włocławka, odwiedziliśmy mechanika i wróciłem samochodem do Warszawy.


30-04-2013
Wizualnie samochód jest w idealnym stanie, co zawdzięcza nowy lakier.
Silnik jest suchy, nieduży przebieg, sprzęgło wygląda ok, rozrząd był robiony ok. 3 lat temu. Michał po majówce zajrzy sprawdzić rolki i naciąg paska.


16-09-2013
Sprzęgło jest do zrobienia, tarcza jest na gumie. Lista rzeczy rosła powiększając się o regeneracje wahaczy, drążki kierownicy, przewody hamulcowe.


16-09-2013
Sprzęgło jest na gumie a raczej można napisać, że kiedyś było bo z gumy nic nie zostało...


17-09-2013
Nikt jednak nigdzie nie zapisał przy jakim przebiegu ten rozrząd był wymieniany ! Chociażby z tego powodu należałoby tam co jakiś czas zajrzeć.



Zbyszek telefonicznie mnie dwa razy zapewniał o tym, że rozrząd na pewno był robiony i nie trzeba się tym martwić.


Nie byłem żadnym pośrednikiem w sprzedaży, więc proszę mi nie przypisywać, że kogokolwiek zapewniałem w kwestiach stanu technicznego auta

Autor RE: 944 S '88
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 23-09-2013 12:56
Cyryl jest takie powiedzenie... jak umiesz liczyć to licz na Siebie.
Winnego tej sytuacji nie znajdziesz, bo każdy będzie mówił co innego, a namacalnych dowodów - faktury potwierdzającej robotę, więc i odpowiedzialności nie ma.





SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 S '88
Cyryl
Użytkownik



Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10
Dodane dnia 23-09-2013 13:05
Cyryl jest takie powiedzenie... jak umiesz liczyć to licz na Siebie.
Winnego tej sytuacji nie znajdziesz, bo każdy będzie mówił co innego, a namacalnych dowodów - faktury potwierdzającej robotę, więc i odpowiedzialności nie ma.

Ośmielę się nie zgodzić.
Jeśli jem chleb nie znaczy, że go sam piekę.
Jaki sens ma kontrola stanu przed zakupem, skoro nie należy traktować jej poważnie?
Przed zakupem Adamowi wróżono z ręki, lano wosk czy może mechanik wpatrywał się w szklaną kulę i zobaczył w niej auto w świetnym stanie?
Też się nie znam na mechanice i ufam komuś, kto się zna, żeby na jego słowie polegać. Za to płacę. Za spokój i pewność.

A tu się okazuje, że skoro stwierdzono, że wszystko jest OK i nie było potrzeby wymiany, to nie ma faktury na robociznę, więc wszyscy mają czyste ręce bo nie ma dowodów smileysmiley To jest jakiś obłęd.

Edytowane przez Cyryl dnia 23-09-2013 13:07
Autor RE: 944 S '88
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 23-09-2013 14:36
S-ka ma chyba tą samą głowicę co S2, jak by co to mam parę elementów od samej głowicy zaczynając. Mam napinacz, zawory, pokrywę nawet wałki. Niestety na wałkach brakuje po jednym zębie, Michał zna szczegóły

Adam dobrze Cię rozumiem, mi też niestety rozsypał się rozrząd i to tuż po jego wymianie. Miałem jednak o tyle szczęścia, że nie doszło do kolizji, chociaż nie wiem co gorsze. U mnie pękł ślizgacz (był kontrolowany zaraz po zakupie, ale jak potem doczytałem na rennliście, nie ma co kontrolować, trzeba wymieniać), mimo, że nie był mocno wytarty, po prostu zmęczenie materiału.

Pretensje ma sam do siebie, planowałem robić szklanki i nie chciałem ruszać pokrywy przed imprezę, na którą ledwo wyrobiłem się z rozrządem... jak możesz się domyślić na imprezę i tak nie dojechałem smiley
Ale teraz mam w pełni zregenerowaną górę silnika, kompresja 16bar smiley

Edit: Co ciekawe, Porsche nie przewiduje wymiany ślizgaczy smiley


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest

Edytowane przez GaZiK dnia 23-09-2013 14:45
Autor RE: 944 S '88
seler2
Użytkownik

Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13
Dodane dnia 23-09-2013 14:47
GaZiK napisał/a:

Ale teraz mam w pełni zregenerowaną górę silnika, kompresja 16bar smiley


a przy okazji ile powinno być fabrycznie?


było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Autor RE: 944 S '88
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 23-09-2013 15:03
Głowica nie jest chyba taka sama, bo w 944S jest 2,5 16V, a w S2 jest 3,0.

Cyryl, wydaje mi się, że Adam określił już w wątku kto go zapewniał o rozrządzie, były właściciel też, a i były mechanik się wypowiedział. Dasz radę poskładać to w całość ?


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 23-09-2013 15:03
1290383
Autor RE: 944 S '88
Cyryl
Użytkownik



Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10
Dodane dnia 23-09-2013 15:26
Nie, nie dam rady.

Samochód został na oględzinach uznany za zupełnie w porządku, ze sprawnym sprzęgłem i 3 letnim rozrządem.
Po 4 miesiącach okazało się, że wszystko jest w proszku, a silnik umarł ze względu na zaniechanie. Jaki sens ma polecanie auta na forum, jakieś oględziny przedzakupowe, jeśli finalnie trzeba 'liczyć tylko na siebie"?

Ktoś tu jest mechanikiem, i po prostu skłamał w sprawie stanu auta.
Czemu mnie to obchodzi? Bo forum powinno służyć do dzielenia się informacjami także w sprawach wszelkiej nieuczciwości, a z taką mamy tutaj do czynienia. Kłamstwo powinno być napiętnowane, żeby nikt inny nie naciął się na to samo, i nie trafił ze swoim autem do kogoś, kto mówi jedno, a w praktyce jest drugie, dochodzi do nieszczęścia, i wszystkie konsekwencje ponosi Bogu ducha winny właściciel.
Interesuje mnie kto ocenił sprzęgło jako dobre, kto nie zająknął się o stanie wahaczy, drążków, przewodów. Kto po prostu skłamał.
Dasz radę to ogarnąć?
Autor RE: 944 S '88
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 23-09-2013 15:34
Cyryl, zarowno tarcza, jak i drazki czy wahacze sa elementami eksploatacyjnymi.

Adam sam wspomnial, ze autem porusza sie na codzien.

Jak, nie rozbierajac polowy auta sptawdzic stan gumy na sprzegle? Da sie sprawdzic mniej wiecej ile zostalo okladziny.

Adam, ogladal jakis mechanik na Twoje polecenie rozrzad, robil przeglad ogolny? Bo tego w tekscie nie widze.


Autor RE: 944 S '88
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 23-09-2013 16:08
Wiecie, po części rozumiem każdą ze stron tej sytuacji, ale ja nie o tym. udzielam się też na forum innych autek które posiadam i jedno jest szczególnie mądre. Pod każdym ogłoszeniem o sprzedaży auta, admin wkleja "wlepę" o treści:
Ogloszenie zamieszczone jedynie w celu informacyjnym.
Żadne ze sprzedawanych na forum aut nie ma obligatoryjnie statusu okazji czy "perełki" lub zwrotu lubianego przez handlujących "auta klubowicza".
Każde auto należy sprawdzać, kierować się wiedzą i zdrowym rozsądkiem.

I w tym zawiera się wszystko odnośnie wiary kupujących i dobrej wiary sprzedających.
occlassic.com
Autor RE: 944 S '88
pimi
Użytkownik



Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09
Dodane dnia 23-09-2013 16:24
moim zdaniem maczał w tym paluchy chyba sam słynny Miro smiley "samochód igła
- lać paliwo i jeździć"

p.s. adam1201 z góry Cię przepraszam, bo zdaję sobie sprawę, że nie jest to dla Ciebie powód do żartów

wszystko przez Mira smiley

Edytowane przez pimi dnia 23-09-2013 17:10
Autor RE: 944 S '88
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 23-09-2013 16:30
Ja nie jestem mechanikiem, ale z tego co wiem, to ~14


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest
Autor RE: 944 S '88
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 23-09-2013 16:32
Vito - ależ nie masz za co..chyba że nie mnie. Pokrzywdzeni mają inne niki.
occlassic.com
Autor RE: 944 S '88
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 23-09-2013 17:04
Przed zakupem Adam wybrał warsztat gdzie stan auta ocenił mechanik którego ja widziałem pierwszy raz na oczy. Modliłem się wtedy , żeby zniechęcił jakoś Adama bo zwyczajnie szkoda mi było rozstawać się z tym samochodem.
Jeśli chodzi o sprzęgło nie ślizgało się na żadnym biegu - kiedy ruszałem ostro, dym leciał z 18-nasto letnich opon, więc chyba uszkodzone sprzęgło tak nie robi ? Po co miałbym wtedy zmieniać na nowe ?
Wałków rozrządu od tego auta nie widziałem na oczy. Silnik pracował cicho, nie kopcił, miał naprawdę dużą moc.
Zawieszenie było sprawdzane w zimę jak robiłem przegląd techniczny. Luzów wtedy jeszcze nie było żadnych, diagnosta pokazał mi jedynie że jeden z wahaczy był regenerowany. Zauważył to też mechanik który robił oględziny jak go sprzedawałem więc nie były to jakieś niespodzianki.
Skorodowane przewody oglądaliśmy także u tego samego mechanika.
Im bliżej sprzedaży tym mniej zależało mi , żeby sprzedać auto. Nie ukrywałem , żadnych wad i nie prosiłem Zbyszka, żeby coś cukrował w tym temacie. Podałem Adamowi namiar do niego, żeby mógł zapytać o sprawy techniczne, na których ja się nie znam. Stawiam, że Adam coś źle zrozumiał bo jeszcze wtedy słabo ogarniał techniczne pojęcia.
Gdyby te wszystkie eksploatacyjne rzeczy były powymieniane przeze mnie na nowe, miałbym na to jakieś rachunki i na pewno nie sprzedałbym samochodu za taką kwotę.
Nie obwiniajcie nikogo za to że w aucie z 88roku kończy się sprzęgło, czy też trzeba po pół roku po zakupie zajrzeć do zawieszenia. W każdej chwili może nadejść czas na wymianę, a ja wszystkiego nie przewidzę bo nie miałem tego samochodu od nowości.


8962262
Autor RE: 944 S '88
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 23-09-2013 17:21
Cyryl jaja Sobie robisz czy jak ???
Sprzeglo, zawieszenie jak i rozrzad są elementami eksploatacyjnym.
Nie widziałem jeszcze sytuacji by nawet najlepszy mechanik organoleptycznie mógł stwierdzić czy pasek wytrzyma jeszcze tyle a tyle.
Zapytaj sie czy ktorykolwiek da Ci gwarancje na to ???
(Ba nie wiem kto da gwarancje nawet na swiezo założony....)
Rozrzad mial mieć 3-4lata, bez potwierdzenia przebiegu i to juz w 100% kwalifikowalo go jeśli nie do wymiany to do oczywistego ryzyka ponoszonego przez obecnego wlaściciela....


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: 944 S '88
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 23-09-2013 17:30
To ja jeszcze dodam od siebie, że nie ma żadnego problemu, aby rozrusznik ściągną zęby nawet z nowego paska. Jak góra stanie na amen to nie ma szans, aby pasek to wytrzymał. Mam niestety na to dowody.


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >