Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 25-06-2015 15:36 |
|
|
domi82 napisał/a:
Pytanko. Po odpaleniu silnika, wskaźnik ciśnienia oleju idze na maxa. Czy to walnięty jest czujnik?
Po rozgrzaniu nadal jest na maxa? U mnie też po odpaleniu idzie na maxa poza skalę i w trakcie jazdy też się chowa, ale na rozgrzanym silniku na biegu jałowym spada do 2-3.
|
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 25-06-2015 18:54 |
|
|
Czały czas jest na maxa i nawet jak zgaszę silnik to też jest na maxa. Wskazówka opada dopiero po stuknięciu w pulpit |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 25-06-2015 20:11 |
|
|
domi82 napisał/a:
Proszę o pomoc.
1.
Przy pewnym zakresie obrotów (3-3,5 tyś) drążek zmiany biegów wpada w nieprzyjemne, mocne drgania. Poniżej i powyżej tych obrotów jest ok.
2.
Raz na jakiś czas zapala mi się czerwona kontrolka oleju, tzn jak się pali i zgaszę auto, to po ponownym odpaleniu już zgaśnie, ale po jakimś czasie sytuacja się powtarza. Może to ma coś wspólnego z ciśnieniem oleju i dlatego wskaźnik ciśnienia idzie na maxa po odpaleniu?
3.
Założyłem nowe siłowniki klaposzyby i naprawiłem lewy zamek. Wszystko działa, ale jak auto postoi na słońcu to po wciśnięciu guzika klaposzyba się nie otwiera, bo się przykleja do uszczelek. Macie może jakiś patent na te uszczelki, może je czymś wysmarować?
Ad. 1) Trzeba by zdjąć mieszek drążka, osłonę gumową i odsłonić mechanizm lewarka i zamocowanego do niego pręta wybieraka. Podejrzewam, że brakuje Ci pierścienia segera i być może podkładek na bolec lewarka (na bolec nasuwa się tuleję pręta i zabezpiecza się segerem przed wysunięciem). Sam bolec też już może być 'jajowaty'.
Ad. 2) W warsztacie wykręcić czujnik ciśnienia i podłączyć w jego miejsce wężyk z manometrem. Wtedy upewnisz się, czy problem leży w silniku (zbyt niskie ciśnienie pracy) czy w uszkodzonym czujniku.
Ad. 3) Odtłuszczenie uszczelki i przetarcie jej silikonem powinno pomóc.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 26-06-2015 13:42 |
|
|
Dzięki simprez za pomocne odpowiedzi, będę działał.
|
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 09:35 |
|
|
944 & lex
domi82 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez domi82 dnia 25-08-2016 09:49 |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 25-08-2016 16:17 |
|
|
Pokaż proszę wnętrze.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 18:13 |
|
|
hey
jak nazywa sie ta felga ?17? jaka szerokosc przod i tył?szukam cos do s2 najlepiej 17
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Edytowane przez janotres dnia 25-08-2016 18:13 |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 25-08-2016 18:26 |
|
|
janotres napisał/a:
hey
jak nazywa sie ta felga ?17? jaka szerokosc przod i tył?szukam cos do s2 najlepiej 17 masz napisane w pierwszym poście
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 25-08-2016 21:50 |
|
|
dzieki musze wolniej czytac ,bo jestem na cisnieniu z ogladaniem jak bym nie jadł sniadania i o 14 dostał brizol z frytkami
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 24-10-2016 20:06 |
|
|
Jakiś mega pech mnie dopadł. Dupowóz w serwisie z awarią ogrzewania i nikt nie wie co się zepsuło, a 944 mocno kaprysi od wczoraj. Najpierw zaczął szarpać tak jakby sie kończyło paliwo, a dzisiaj szarpie mocniej i mam wrażenie, że sprzęgło sie ciągnie i napewno łapie wyżej niż do tej pory. Dodatkowo auto wpada w drgania przy ruszaniu z parkingu, najmocniej na wstecznym. Co za pech. |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 24-10-2016 21:34 |
|
|
To nie coś z pompą paliwa czy czymś takim ? Ktoś doświadczony nie zasugeruje czegoś koledze ?
Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3
Garaż:
982C - MY18 718 Cayman |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 27-07-2017 13:07 |
|
|
944 w SPA
domi82 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez domi82 dnia 27-07-2017 13:16 |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 27-07-2017 13:21 |
|
|
Dodatkowo wymieniony kompletny rozrząd i uszczelniony cały przód silnika ( dzięki Kuba za pomoc )
Regeneracja tylnych hamulców i wymiana kilku gumowych rurek odmy.
Teraz można śmigać
domi82 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez domi82 dnia 27-07-2017 13:22 |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
pokrzept
Użytkownik
Postów: 284
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.08.14 |
Dodane dnia 27-07-2017 14:18 |
|
|
Jednak zostaje w Twoich rękach ? |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 27-07-2017 15:02 |
|
|
Miałem na oku 944s, ale się zmyło, więc zostaje |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-07-2017 23:29 |
|
|
No ładne cacko
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 28-07-2017 14:51 |
|
|
A czemu kolega po zlotach nie jeździ ?
|
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 24-04-2018 14:46 |
|
|
Moje 944 w końcu dostanie nowy lakier
domi82 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 24-04-2018 14:53 |
|
|
Malujemy całą budę, bez komory silnika. Na szczęście karoseria okazała się zdrowa i bez większych przygód. Jedynie przedni, prawy błotnik wymagał drobnej ingerencji blacharza.
Będzie czarno, a lakier bezbarwny to GLASURIT 923-255, jeden z lepszych na rynku
domi82 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 944 - Kwidzyn |
domi82
Użytkownik
Postów: 168
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.03.15 |
Dodane dnia 24-04-2018 15:02 |
|
|
Zanim auto trafiło do lakierni, to zrobiliśmy mały remont mechaniki:
-wymiana kpl. rozrządu
-uszczelnienie przodu silnika
-wymiana tarczy sprzęgła
-wymiana łożyska oporowego
-regeneracja wahaczy (Auto-cel)
-regeneracja tylnych hamulców
-nowe płyn, oleje i wszystkie elementy eksploatacyjne
Ogólnie jest zrobione prawie wszystko co wymagała naprawy lub wymiany. Parę pierdół jeszcze trzeba zrobić, ale to już na spokojnie.
Przyczyną drgania drążka zmiany biegów okazała się rozwalona guma na tarczy sprzęgła.
Jak będzie finito to dam zdjęcia. |
|