Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 09-02-2016 02:24 |
|
|
To na razie tyle. Glowica silnika jest w warsztacie i zaczely sie nad nia prace. Mialem dodatkow,ktora zgubila gniazdo zaworowe,chcemy ja pociac,zeby zobaczy co da sie zrobic z kanalami. Glowica i walek to podstawa,tu kryje sie moc silnika-poza doladowaniem oczywiscie. Plan jest taki, zeby zbudowac sporo mocy z wysokiej dosc kompresji i potem dodac troche doladowania z turbosprezarki. na torze najwiekszym problemem jest temperatura,mysle wiec,ze nizsze cisnienie lepiej da sie schlodzic. nawet oryginalne GTR mialy z tym ogromny problem. zobaczymy co z tego wyjdzie |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-02-2016 08:23 |
|
|
Grubo uwielbiam takie kompleksowe projekty i wiem ile wymaga to pracy, szacun.
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-02-2016 08:31 |
|
|
A możesz bardziej konkretnie napisać, co to znaczy w tym wypadku "wysoka kompresja"? Dla niektórych 8:1 to już wysoka Jak mocno w te cylindry nie dmuchniesz, to może być ciężko z tą wysoką mocą... Takie soft-turbo wyjdzie, a nie powinno.
|
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 09-02-2016 14:08 |
|
|
Mega fajny projekt, zazdroszczę miejsca
Kilka osób z chęcią przygarnelaby kilka gratów
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 09-02-2016 14:51 |
|
|
Carrera GT miala fabrycznie 8.5 : 1 , mysle,ze przynajmniej tyle,moj Datsun mial 14 :1 ale bez turbo na podwojnych Weberach. Te silniki nie lubia sie wysoko krecic i uwazam ,ze nie ma potrzeby przekraczc 7500. Im wyzej go krecisz tym wiecej zaczyna sie problemow.
Wie,ze trzeba dmuchnac,ale podniesienie kompresji pomoze z uzyskanie mocy w srednim zakresie obrotow. ja postaiwe tylko na dolodowanie to bede mial przelocznik on-off a tym sie ciezko po torze jezdzi.Tak mialem w 951,wiecej bokiem latal niz do przodu,jest to widowiskowe ale wolne na torze. Na USA 931 mial tylko 7.5 : 1 wiec malo. Podnoszac kompresje zostaje mi paliwo 110 oktanow ale to nie problem ( w stanach jest inny wspolczynnik okreslania oktanow niz w Europie). Chce wiec zaczac od silnika z wyzsza kompresja a pozniej jak numerki sie nie zgodza to bede krecic cisnienie- to latwo tak dlugo jak nie bedzie spalania stukowego. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 10-02-2016 03:49 |
|
|
Takie beda kola.Trzeba je doprowadzic do porzadku ale nie jest zle. 3 czesciowe odkowki
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i377/btracing/2016-02-09%2010.40.50_zps55fndhj1.jpg[/img]
[img]http://i1090.photobucket.com/albums/i377/btracing/2016-02-09%2010.41.04_zpsmfvwkpqd.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 10-02-2016 13:50 |
|
|
Fajnie, że się do nas odezwałeś. Lubimy kibicować i czekamy na dalsze historie .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-02-2016 23:55 |
|
|
Zobaczyłem, że jest temat na forum. Myślę sobie Bart wyszedł z ukrycia, zobaczę
jak będę miał czas. Wchodzę po kilku dniach a tu połowa auta już przebudowana
Jestem za! Mam nadzieje że będzie to świetny projekt i że silnik wytrzyma to podnoszenie
stopnia sprężania. One niezbyt to lubią, jak będziesz go sterował? Jakiś stand alone?
Głowicy nie trzeba kroić, zrobili to już dawno i zdjęcia są na boardzie. Choć jak
wiadomo - najlepiej dotknąć samemu Jak będziesz miał jakieś przemyślenia na
ten temat to chętnie posłuchamy, choć my tutaj zwykle nad tymi od n/a rozprawiamy.
Skrzynia zostaje? Czy zamiana na AOR?
Czekam na dalsze wieści
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 11-02-2016 01:50 |
|
|
Wielki szacun za wszystko - rozmach, podejście, wiedzę i tempo w jakim to wszystko się dzieje. Powodzenia!
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
Przemo924S
Użytkownik
Postów: 101
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 06.12.14 |
Dodane dnia 11-02-2016 08:23 |
|
|
Super sie na to patrzy, tempo ekspresowe. Wszystko przemyślane i zaplanowane wszyscy kibicujemy
Porsche 924 S |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2016 08:37 |
|
|
Niezle, niezle... Czekam az dojdziesz do lamp od Deutschnine... a wlasciwie na moment kiedy dojdziesz do wniosku, ze wyrzuciles pieniadze... i to nie male :-/
Ale mimo wszystko powodzenia! |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 11-02-2016 14:32 |
|
|
Prace nie posuwaja sie bardzo szybko,to co jest na zdjecizch to efekt okolo roku dlubania. Prowadzac warsztat mam malo czasu na swoje auto a przy okazji dlubie przy VW T2.
Skrzynia zostaje dogleg, udalo mi sie znalezc auto s fabtucznym LSD czyli szpera. mozna do nich znalezc czesci,wiec przebuduje i zostawiam.
Co do sterowania to musze sprawdzic dokladnie ,jak dobrze pamietam to musze sterowac z dystrybutaora, nie pozwola mi zalozyc kolka na wal z czujninkiem,musi bys tak jak w oryginale,wiec troche to komplikuje sprawe. Mittlemotor ma dystrybutor,ktory powinien dzialac.
Lampy wiem ,ze drogie,ale znow, najlepsze jakie znalazlem. po tej stronie kaluzy jest tak,ze zazwyczaj taniej i bardziej efektywnie jest mi kupic czesci niz robic wszystko od zera. Jak mam siedziec 2 tygodnie nad czyms i nie zarabiac pieniedzy to wole kupic-inaczej to ja strace. Tak to juz jest. W Polsce czas jest tani-tutaj nie.
Wszyscy robia bledy,ja tez,wiem,ze auto bedzie odbiegac od oryginalu ale nie mam czasu a przede wszystkim budzetu zeby na przyklad uzyc zaciskow od 930 albo piast i kol z centerlana nakretka. Mozna to znalezc ale duza kasa. Nie chce siedziec nad tym projektem przez lata wiec niektore tematy musze odpuscic. Wole byc na torze i scigac sie !!! |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-02-2016 16:23 |
|
|
Trzymam kciuki za prodżekt! Potencjał jest to i efekt pewno będzie
BTW podzielę się kilkoma uwago/spostrzeżeniami:
- od kilku znajomych słyszałem, że światła z Deutschnine to niestety bubel i źle wydane pieniądze. Wychodzi na to, że nie pasują, trzeba je przerabiać a efekt końcowy i tak zazwyczaj niestatysfkcjonujacy;
- a zaciski z 930 to chyba bardzo podobne do tych z 951/944s2/968? Bo klocki te same są chyba. Zresztą, w pogoni za dobrymi heblami o wiele łatwiej/taniej jest teraz zaadaptować zestaw zaciski+tarcze 330mm z 996tt/997s
- "W Polsce czas jest tani-tutaj nie" - Oj długo cię już w kraju nie było
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 11-02-2016 16:45 |
|
|
Cena zaciskow od 930-sa najblizsze oryginalu to okolo $1000 za sztuke-sorki ale nie zaplace tyle. 996T to bardzo dobry zacisk ale nie wyglada na oryginal,jest to kompletnie nowy wzor wiec bedzie sie rzucal w oczy.ja musze zostac blisko oryginalu wiec pozostaje opcja 951.
Przy wadze nieco ponad 1000kg to bedzie na pewno wystarczajaco chamowac z dobrymi klockami,nie widze potrzeby wiekszych. Wroce znow do Datsuna-mial z przodu jedno tloczkowe zaciski i aluminiowe bebny z tylu,auto ma wage okolo 800kg i nigdy nie skonczyly mi sie chamulce nawet na torze Road America gdzie dluga prosta ma 1.5 kilkometra i predkosc na koncu dochodzi do 210 kilometrow na godzine w tym aucie. 951 to czterotloczkowe Brembo z dosc duzymi klockami-wystarczy w zupelnosci.
tu jest link do zacisku od 930,bylyby idealne ale nie za ta cene
http://www.ebay.com/itm/Porsche-930-Turbo-Caliper-Left-Rear-93035209103-/391323710375?hash=item5b1cb5f3a7:g:-p4AAOSw6dNWTPtF&vxp=mtr
Lamy te juz mam wiec zostaja,to auto na tor a nie do muzeum,kupilem je ponad rok temu ,nie da sie zwrocic-takie wlasnie beda.
Tak nie ma mieszkam w Polsce od 16tu lat wiec troche odpadlem od dziwnych reali tamtego swiata to prawda. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2016 20:06 |
|
|
Ale piękne "parapety" - co to za felgi i jakie mają parametry? Jakie tam opony wejdą?
Zaciski z 944 idealne do projektu - możesz ew wrzucić te z TurboS (tarcza 304mm).
Nasze 'polskie' lampy (made by Gazik) o niebo lepsze...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 11-02-2016 22:06 |
|
|
Super projekt !!! Trzymam kciuki
P.S. Lampy z deutschnine tej kasy nie warte ale tragedii nie ma, chyba jako pierwszy w PL je zamontowalem i po grubym dopasowaniu do torowego projektu są jak znalazł u mnie już z piąty sezon
P.S. 2 Gazika produkcja to już jednak liga wyżej
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
BTRacing
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość: Evanston IL
Data rejestracji: 08.02.16 |
Dodane dnia 12-02-2016 01:05 |
|
|
Szkoda,ze nie wiedzialem o tych lampach ale juz pozamiatae,takze zakonczmy ten temat.
Kola sa to 3 czesciowe odkowki ,przod 8X16 tyl 10X16, takze dosc konkretne. |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 01-06-2016 20:10 |
|
|
any news ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 02-06-2016 09:50 |
|
|
coś w temacie???? bo fajnie się czyta...dużo konkretnych informacji
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Edytowane przez janotres dnia 02-06-2016 09:51 |
|
Autor |
RE: 1979 projekt GTR ,czyli dluga droga do spelnienia marzen |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-06-2016 14:30 |
|
|
Fajny projekt, chciałem coś takiego zrobić ale poniosła mnie fantazja i poszedłem za grubo i kończę 924 3,0 Turbo ~ 1000 kg
Powodzenia
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|