| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Porsche 924S |
k-750
Użytkownik
Postów: 56
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.01.16 |
Dodane dnia 21-03-2017 19:54 |
|
|
Myślę, że decydujące znaczenie ma sposób jazdy. Ja jeżdżę raczej na trasie, do roboty mam 62km w tym większość po drogach szybkiego ruchu.
Ja lubię zabytki, traktuję to auto jak zabytek a nie auto sportowe. Nigdy nie przekraczam 4 tys obrotów na minutę i nie wciskam gazu do końca. Raczej nie przekraczam 100 km/h. Chciałem, żeby to auto dożyło u mnie spokojnej starości.
To, że kupiłem wersję 2,5 turbo to przypadek, akurat się trafił. Wystarczył by mi zwykły 2,0.
Rekordowo schodzę poniżej 10 l/100km, jak wolno i bardzo spokojnie jeżdżę.
Edytowane przez k-750 dnia 21-03-2017 19:57 |
|
Autor |
RE: Porsche 924S |
macieJP
Użytkownik
Postów: 274
Miejscowość: Warszawa/Piaseczno
Data rejestracji: 01.06.10 |
Dodane dnia 18-04-2018 13:27 |
|
|
Hej - i co słychać u tego auta? Sprzedałeś? Masz dalej? Coś w nim robiłeś?
1. było 924 2.0 - Brudas aka Zielony, chociaż po umyciu okazał się szary - na niechodzie - nie wiem gdzie teraz jest
2. było x2 924 2.0 1979 - Demon - spełniłem nim marzenie, bo jeździ - przechrzczony na Bumerang jak do mnie wrócił - finalnie trafił do Sławka
3. było 924s soft turbo 1987 - ochrzczone jako turbafka - mogłoby do mnie wrócić - nie wiem gdzie teraz jest |
|
|
|
|
|
| |