Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 13-03-2016 10:49 |
|
|
A jak poradzić sobie z tą klamką???
da się ją zdemontować od zewnątrz i otworzyć drzwi??
Bo rodzina nie chce wsiadać od strony kierowcy Wiem wiem najtańsze konie są w masie ale jakoś robi się z tego auta nie tylko zabawka dla taty, ale też rodzinne auto weekendowe
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
Edytowane przez szczurek dnia 13-03-2016 10:49 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 19-03-2016 18:28 |
|
|
Walka z klamką zajęła 5 godzin.
Okazało się że jest lekko zużyta i potrzebowała reanimacji, po długiej walce, wielokrotnym montowaniu i wymontowywaniu, działa wszystko, można otwierać z zewnątrz i od wewnątrz .
Rozrząd jedzie z od Tomka.
Ale żeby za wesoło nie było to się znowu brzęczek w drzwiach od kierowcy włączył , rozbieranie boczków robię już z zamkniętymi oczami , zrobię to któregoś popołudnia w tygodniu.
Jutro "wyprawa" do trójmiasta z rodziną.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 31-03-2016 18:19 |
|
|
Rozrząd, oliwa, płyn chłodzący w trakcie wymiany,
Martwi mnie to nadciśnienie oleju wyrzucające miarkę i olej przez miarkę, olej czysty i nie przepalony więc raczej ciśnienie z cylindrów nie idzie do miski.
Prawdopodobnie będę potrzebował osłonę koła zamachowego, bo z mojej zostały tylko dwie małe blaszki.
Czy może mi ktoś wysłać zdjęcie mocowania pompy wspomagania, bo zdaje się że chyba jest też coś urwane i mocowania kolektora ssącego czy ma on jakąś "podpórkę"? Silnik M44.05
Jest trochę drobnych wycieków , ale tymi tematami to się zajmę po sezonie, wtedy planuję wyjęcie całego silnika.
No dalej do roboty...
BTW
Szukam felg 17" nie muszą być oryginalne z 944, ale takie które będą pasowały do szerokiego zawiasu, do malowania, bo ma fanaberie na złote
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
gta77
Użytkownik
Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09 |
Dodane dnia 31-03-2016 21:09 |
|
|
wyczyść odmę - najprawdopodobniej jest zapchana i dlatego wywala miarkę oleju, w skrzyni korbowej zawsze robi sie ciśnienie, nie musi mieć przedmuchu - mialem taką sytuację w 3 samochodach
Tomek |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-04-2016 00:42 |
|
|
Zrobiłbym to samo co sugeruje Gta77. Objawy są takie, że po przegazowaniu
auta wyskakuje bagnet? Na wolnych obrotach też tak jest?
Osłona koła zamachowego, na spokojnie poszukaj, wiele aut jeździ bez niej.
Tak wygląda przednia obudowa dolnego balansu.
http://i.ebayimg.com/images/i/272037086218-0-1/s-l1000.jpg
Do niej mocuje się pompę wspomagania. Napinacz pompy także mocuje się
do tej obudowy.
Tak wygląda podpórka kolektora ssącego.
http://www.rosepassion.com/media/photo/34229/web94411016501.jpg?w=600&h=600&e=0
Bez tego jest duża szansa że pęknie i się złamie. Powinien być zamocowany
po lewej (strona kierowcy) stronie kolektora na dole.
Drobne wycieki to nie problem
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 01-04-2016 21:01 |
|
|
Dzięki za info radę.
Kuba dzięki za zdjęcia, jutro sam będę mógł wejść pod auto (wymieniam olej) i wszystko sam obejrzeć.
Rozrząd wymieniony, auto pali, jeszcze tylko trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia.
No i jeszcze jeden temat, na ostatnim zdjęciu z komorą silnika, widać króciec wystający z lewej strony filtra powietrza (patrząc na zdjęcie), oglądałem zdjęcie innych silników i na ty króćcu jest założony wąż gumowy. A do czego on ma prowadzić lub skąd? Bo u mnie jak na zdjęciu pusto
Kuba dzieje się tak tyko powyżej 4000 albo wyżej
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
Edytowane przez szczurek dnia 01-04-2016 21:40 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 02-04-2016 10:02 |
|
|
Starsze rozwiązanie miało rurę prowadzącą od obudowy (osłony) rozrządu do filtra powietrza. Nowsze rozwiązania mają to zaślepione.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 04-04-2016 17:20 |
|
|
A taka jedna fotka z sobotniej przejażdżki.
Rozrząd wymieniony, olej wymieniony, płyn chłodzący wymieniony,
Bez przygód się nie obyło... ale nie ma o czym pisać.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
szczurek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez szczurek dnia 04-04-2016 17:27 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 04-04-2016 17:30 |
|
|
jeszcze raz spróbuję...
Niestety coś mi dziś nie wychodzi
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
szczurek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez szczurek dnia 04-04-2016 18:06 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-04-2016 18:03 |
|
|
W nazwie pliku nie może być polskich znaków lub/i spacji.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 04-04-2016 18:07 |
|
|
Qbak napisał/a:
W nazwie pliku nie może być polskich znaków lub/i spacji.
Dzięki, oczywiście były polskie znaki
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 16-04-2016 11:29 |
|
|
Proszę o napiszcie mi taką łopatologiczną instrukcję zdejmowania targi elektrycznej, bo nie chcę niczego popsuć, a ciepło się zrobiło
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
kosmo
Użytkownik
Postów: 139
Miejscowość: PSZ/PO
Data rejestracji: 17.08.15 |
Dodane dnia 16-04-2016 12:19 |
|
|
zamykasz do końca aż tył targi będzie luźny. odbezpieczasz rygle na podsufitce dwa koło daszków.
wysiadasz z auta jedną ręką od spodu unosisz targę, następnie przesuwasz w stronę tyłu samochodu i wyciągasz.
Szpachlex Porsche 944
Nowa praca, nowe wyzwania, teraz mogę pomóc w chęci zakupu klasycznego Merca
http://www.gieldaklasykow.pl/legends-duda-cars/
Edytowane przez kosmo dnia 16-04-2016 12:19 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2016 12:22 |
|
|
Musisz odblokować rygle targi. Robi się to na pozycji "Radio" - czyli pierwse kliknięcie bez kontrolek. Wtedy naciskasz guzik od Targi i odblokują się rygle. Odpinasz przednie rygle i najpierw uchylasz po góry dach z tyłu i wyciągasz z osłony przeciwwiatrowej z przodu.
Chyba tyle.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 16-04-2016 13:03 |
|
|
Dokładnie jak Browar i Kosmo napisali. Przyjemności! Tagra jest fajna.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 16-04-2016 14:03 |
|
|
no i właśnie zaczęło padać , ale może jutro wyjdzie słońce
Dzięki za informacje, jutro próba
BTW. wczoraj do lakierni dotarły felgi, może już na przyszły weekend...
Kuba przysłał haczyki do słoneczników i nic nie leży ma lusterku
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-04-2016 17:41 |
|
|
Tylko jak będziesz na pierwszej pozycji kluczyka cofał rygle, to nie trzymaj go zbyt
długo, bo jeżeli sprzęgło przy silniczku jest niewyregulowane (a pewnie przez lata
nikt go nie regulował) to bardzo łatwo zmielić zębatki.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 21-04-2016 21:41 |
|
|
Felgi jeszcze w lakierni, Poszedłem na żywioł, pomalowałem a nie wiem czy wejdą bez dystansu, felgi to 17" z Cayenne szerokość 7,5", na żywo ich jeszcze nie widziałem...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
szczurek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez szczurek dnia 21-04-2016 21:43 |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 09:48 |
|
|
Wymienione tarcze i klocki z przodu (dzięki Kubie i Tomkowi za szybkie załatwienie części)i, nie obyło się bez problemów, ale zrobione i jest auto na majówkę
Felgi założone na samochodzie, niesamowita różnica na plus oczywiście tylko cały czas walka z koleinami, ale cała reszta dużo lepiej.
Zdjąłem kierownice i już jej więcej prawdopodobnie nie założę , brak części z bieżnią, powyginana i poskręcana naba, dobrze że kolegi turbo stoi na podnośniku to miałem co pożyczyć choć to nie oryginał ale jeździć mogę. Jak by ktoś dysponował częściami to ja chętnie przygarnę.
Wywalony alarm z immobilajzerem co mnie zmykał po odpaleniu i nie wypuszczał dopóki nie wyłączyłem silnika
Założone dystanse do maski i znowu zrobiło się ciszej ciszej w aucie.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 944 '87 W końcu w Ustce |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 30-04-2016 15:47 |
|
|
Fot 1
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
szczurek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez szczurek dnia 30-04-2016 15:51 |
|