Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 09-03-2012 07:47 |
|
|
Adam zderzak z drugiej opcji (białe 944 nr979) wyglada bardziej torowo/bojowo niż ten a'la panda.
Rozumiem blotniki bede w 100% bez przeróbek z 944, planujesz tez zalozyc taki spojler z tyłu?
Jakie beda barwy auta?
Nosek w wlotem?
Jakie felgi?
Pozdrawiam Cichy
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-03-2012 09:47 |
|
|
Zderzaka jeszcze nie pociąłem ale mam zamiar go przerobić.
Może faktycznie macie racje, i zrobię chyba opcję nr. 2
Błotniki przednie z laminatu, tył fabryczne od 944 + Nakładki na przód i tył jak ze zdjęć poniżej z http://gt-racing.com/:
[img]http://fotosik.org/images/29185417438245939428_thumb.jpg[/img][img]http://fotosik.org/images/67395059351867050987_thumb.jpg[/img][img]http://fotosik.org/images/90694525965627431039_thumb.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/70455124670083095823_thumb.jpg[/img][img]http://fotosik.org/images/74703612409234774480_thumb.jpg[/img][img]http://fotosik.org/images/28088713128095934127_thumb.jpg[/img]
Spojler? Jeszcze nie wiem, na razie chce się skupić na silniku i klatce bezpieczeństwa, nad resztą, poza barwami jeszcze sie nie zastanawialem. Na pewno lampy jak w CGT GTR.
Auto bedzie maiło lakier z Mercedesa (diamentowy biały nr 799) + barwy Martini jak u Marcina
Nosek laminat, zamówiłem z wlotem. Musze jeszcze maskę z laminatu zamówić.
Felgi nie większe jak 15/16 cali, nad felgami zbytnio się nie zastanawiałęm jeszcze, ale myślałem nad taką opcją:
[img]http://fotosik.org/images/40271684818452274772_thumb.jpg[/img][img]http://fotosik.org/images/13166015107246089847_thumb.jpg[/img]
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 09-03-2012 09:48 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 09-03-2012 14:40 |
|
|
Chyba temat się zapchał od fotek... szkoda bo wyglądało coraz ciekawiej
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 09-03-2012 15:50 |
|
|
Felgi z fotek (turbo twisty) nie wychodziły w rozmiarze mniejszym niż 17 cali. Zresztą, zgodnie z trendem obowiązującym na rodzimym rynku, im felga większa tym tańsza
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-03-2012 20:35 |
|
|
Co do felg, jeszcze coś takiego ewentualnie 17 na pewno do sportu nie założe im mniejszy obwód tym lepiej
http://allegro.pl/porsche-felgi-style-german-cult-rarytas-5x130-8j-i2185539479.html
[img]http://fotosik.org/images/05503982183575448745_thumb.jpg[/img]
Dobra skrzynia i wahacze siedzą.
Niestety musiałem zdjąć zbiornik, bo opierał o skrzynie biegów, a zbiornik mam od wersji ze skrzynią Dogleg (z jedynką do tyłu).
Muszę zapakować inny zbiornik od zwykłego 944, albo coś takiego:
http://moto.allegro.pl/zbiornik-paliwa-40l-bak-aluminiowy-z-aluminium-i2167281567.html
Jutro Prosie stanie na kołach
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 09-03-2012 20:36 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-03-2012 17:59 |
|
|
No dobra, po wielu godzinach meczarni...
[img]http://fotosik.org/images/00178722643649467293.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/95730018883389136175.jpg[/img]
...auto stoi na kołach, ale przedni zawias jeszcze bedę musiał przerobić.
Felgi oczywiście tymczasowe, docelowo mam coś innego w planach i dużo szerszego
[img]http://fotosik.org/images/80870192333053560785.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/85248386125900106444.jpg[/img]
Trochę się ukurzył od listopada
[img]http://fotosik.org/images/05187704957509962810.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/03341036106800175925.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/51445238624078635906.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/56541976586065403601.jpg[/img]
Przymiarka błotników laminaowych.
[img]http://fotosik.org/images/43261854698334787882.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/63152563995106599244.jpg[/img]
W poniedziałek walczę dalej
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 11-03-2012 03:08 |
|
|
Zaczyna nabierać rumieńców
A jak sprawy silnikowe?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 11-03-2012 14:18 |
|
|
A może ten silniczek 931 co w wawie ktoś chciał sprzedać? Przy Twoich możliwościach nie powinno być problemów, żeby taki tam zaadaptować a przy okazji podrasować nieco o intercooler i jakieś EFI pewnie bez większych problemów miałby te 250KM, albo i lepiej...
PS. Ta dupka auta nie jest aby jakoś za wysoko?? Szkoda troszkę wnęki na koło zapasowe... ale skoro miałaby się nie przydać to czemu nie.
Ogólnie prezentuje się coraz bardziej super...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 12-03-2012 00:20 |
|
|
oj misiek - czepiasz się - Adam przygotowuje prosiaka na Dakar ;D a tak zupełnie poważnie, zawieszka o ile mi wiadomo będzie dopiero wyregulowana.. Byłem, autko widziałem, plany na przyszłość na adamowym kompie też widziałem, i jeśli wszystko pójdzie dobrze, to szykuje się cudo..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 09:01 |
|
|
Widze lecisz z tematem do przodu, napewno wyjdzie z tego bardzo ciekawa konstrukcja choc szkoda ze narazie odpusciles kopie gtra, moim zdaniem jesli projekt ma wygladac jak na tych ostatnich zdjeciach 944 to poszedles chyba najbardziej okrezna droga, dalej planujesz ladowac tam 2.0 na gaznikach?Dla mnie to auto sie prosi o TURBO!
Pzdr.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 09:04 |
|
|
Qbak napisał/a:
Zaczyna nabierać rumieńców
A jak sprawy silnikowe?
Zawias dopiero będę regulował. Na razie nie mogę, muszę poszerzyć nadwozie, bo koła i opony opierają o błotniki tył.
Za silnik biorę się na dniach.
Zostaje fabryczny, ale:
-Robię mu generalkę
-Dłubię głowicę
-Pakuję wałek Swiątka
-Wyważam elektronicznie układ korbowo tłokowy
-Odchudzam i wyważam koło zamachowe
-Dorabiam kolektor i pakuję gaźniki Kawasaki
W tym tygodniu chcę wydłubać silnik. Myślę, że to mi na Track Day'e w zupełności wystarczy... a jak będzie mało sprzedaje auto i szykuję inną zabawkę na tor
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-03-2012 09:43 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 12-03-2012 10:05 |
|
|
Gwarantuje Ci ze bedzie malo...
Ciekaw jestem czy listą prac jaką planujesz wyjdziesz poza 130 HP...
Do podniesienia mocy nie wystarczy remont, walek i regeneracja glowicy oraz gazniki
Z nimi to sądze ze bedziesz mial wiecej klopotu niz to warte...
Zeby mialo to rece i nogi trzeba by zrobic Strokera, poszerzyc kanaly w glowicy i zalozyc wieksze zawory, zrobic wydech policzony pod silnik, do tego komputer sterujacy paliwem i zaplonem...
Wywazenie ukladu korbowego daje praktycznie bardzo niewiele... Robie to prawie zawsze przy okazji jakiegos remontu.
Odchudzenie kola zamachowego spowoduje fajne wkrecanie sie silnika i moze troszke lepsze przyspieszenie ale prawdopodobnie pogorszy moment obrotowy i spowoduje wieksze drgania przenoszone przez caly uklad napedowy od walu po polosie...
Ja tez poszedlbym w silnik turbo...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 12-03-2012 10:20 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 10:41 |
|
|
michal928 napisał/a:
Mam jeszcze prostsze rozwiązanie.
Można kupić od razu 944 S2, i zrobić wydmuszkę... ale nie takie plany miałem
Tuningiem motorów zajmujemy się nie od dziś tylko od 87 roku
Myślę, że przekroczy 130 HP, ale cudów wielkich nie będzie z tego silnika. Głowica nie będzie tylko regenerowana. Wydech będzie obliczany przez Hieronima Kochańskiego.
Do sterowania zapłonem mam Megajolta.
Już nie jeden motor robiliśmy na Kawasaki m.in w naszych Lotusach, i nigdy nie maiłem z nimi problemów:
[img]http://img856.imageshack.us/img856/8784/wms27.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-03-2012 10:42 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 12-03-2012 12:32 |
|
|
Adam - popatrz tutaj
http://924board.org/viewtopic.php?t=21735&sid=84a97829dce1d6f34114292d4882c1db
Uturbiony silnik wolnossący podobno bez jakichkolwiek przeróbek głowicy i tłoków.
Przy twoich możliwościach wpakowałbym tam silnik z 924 Turbo z EFI i komputerem do zapłonu, bo szkoda przerabiać tak auto tylko po to żeby zostawić wolnossaka z jakimiś gaźnikami, gdzie mocy pewnie żadnej nie uzyskasz ponad serię. Wygląd itp na tor będzie to miało ale toczyć się będzie jak taczka
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 13:32 |
|
|
Jak by mi ktoś przysponsorował taki silnik z osprzętem to bym się zastanowił ale problem w tym, że ja nie lubię turbo.
100x lepszym rozwiązaniem na Trak Day'e było by zastosowanie kompresora.
Ale w obecnej sytuacji nadal stawiam na koncepcje Colina Chapmana
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-03-2012 13:38 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-03-2012 17:48 |
|
|
Komplecik na przód kupiony ...i pękło kolejne 970 zł :/
[img]http://fotosik.org/images/08722100294332328008.jpg[/img]
Zglebiłem go na regulacji, dupa jest na maxa opuszczona, wiec muszę jeszcze raz belkę wyciągnąc aby przestawić na drążkach, ale to później, teraz klatka, błotniki tył, zerwanie noska i wydłubanie motoru mnie czeka
[img]http://fotosik.org/images/23493008421241207014.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 12-03-2012 21:18 |
|
|
Nie wiem czy masz zamiar, ale dobrze by było podjechać nim na hamownię przed
modami silnika Fajnie byłoby wiedzieć ile jest i ile przybyło
Wałek standardowy do 924 od Świątka?
Mam nadzieje że uda Ci się dojechać do tych 130KM
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 14-03-2012 21:53 |
|
|
Rzucę go na hamownie jak już będzie gotowy Musze udowodnić , że uda mi się 130 przekroczyć
A ile koni było?
-Nie wiem? ...część padła ze starości, częśc z pragnienia, kilka uciekło jak się dorwałem do silnika, a pozostałe stwierdziły, że maja wy...ne na K-jeta i poszły spać
Odnośnie wałka i modyfikacji silnika - wszystko krok po kroku opiszę i udokumentuje fotkami
...A na koniec, gdy auto bedzie gotowe, wrzuce tu szczegółowy kosztorys. Na chwile obecną pękło juz 11.000 zł nie licząc kosztów zakupu, ubezpieczenia i przerejestrowania auta
...A pęknie chyba jeszcze 3x tyle :/ bo w planach, modyfikacja motoru, klatka, lakierowanie auta, maska laminatowa, amorki na tył z regulacją, gładkie reflektory, inne felgi, nowe opony, szyby z polweglanu, pasy 5-punktowe, nakładki na błotniki z GT-Racing, carbonowa deska rodzielcza + elektorniczne nowe zegary... i wiele innych... ale się nie poddaję
...1,5 godziny szarpania i udało się oskalpować drania
[img]http://fotosik.org/images/21335165889302328437.jpg[/img]
Czekam na laminatowy nosek.
Jutro postaram się wydłubać motor i przed weekendem kupic sztangi bezszwowej na klatkę.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 14-03-2012 21:59 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 14-03-2012 23:27 |
|
|
3x11000=33000 najdroższe 924 w PL Przy takich wydatkach chyba nie potrzebowałbyś "Sponsora" na zakup silniczka do podrasowania. Zaczyna to troszkę przypominać to Martini z UK co się na forum pojawiło. Zewnętrznie i wewnętrznie niemalże rasowa wyścigówka a pod maską wielka bida... 125KM to niby nie tak mało, ale takie autko prosi się o znacznie lepsze "flaczki".
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 15-03-2012 11:07 |
|
|
Misiek napisał/a:
3x11000=33000 najdroższe 924 w PL Przy takich wydatkach chyba nie potrzebowałbyś "Sponsora" na zakup silniczka do podrasowania. Zaczyna to troszkę przypominać to Martini z UK co się na forum pojawiło. Zewnętrznie i wewnętrznie niemalże rasowa wyścigówka a pod maską wielka bida... 125KM to niby nie tak mało, ale takie autko prosi się o znacznie lepsze "flaczki".
Ja o tym doskonale wiem, ale:
1. Jeśli zmienię motor, auto straci ducha 924ki
2. Obecny motor jest niedrogi w eksploatacji i modyfikacji w porównaniu z innymi motorami z 944
3. Na imprezach Classicauto Track Day duże Fiaty 125 p, z dużo słabszymi motorami kręciły podobne czasy jak 944 i nasze Lotusy, wiec bardziej stawiam tu na wagę auta i technikę jazdy.
4. Całkiem możliwe, że jeśli spodoba mi się jazda moim 924, to go sobie zostawie, i możliwe, że w przyszłości zmienię na inny motor ale w tej chwili mam jeszcze inne wydatki gdyż mam swój ślub i wesele we wrześniu, oprócz tego stawiam budynek i myjnię samochodową i kończę montować replike torowego Lotusa Seven, wiec mam nieco ograniczony budżet na ten rok i na to auto
W tym roku chcę doprowadzić auto do kultury i jazdy, aby nim wystartować choć w jednej edycji CA.
Jeśli mi się spodoba to na przyszły seznon może zmienie motor, jak się nie spodoba to sprzedam i zbuduję innego Prosiaka, chodzi mi po głowie replika 904ki
http://www.beck904.com/
http://www.904gts.co.uk/
Na oryginał mnie nie stać
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=156925831&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&lang=pl&pageNumber=2
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 15-03-2012 11:11 |
|