Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 06-09-2011 21:17 |
|
|
Auto masz doinwestowane wiec moze lepiej zalozyc LPG zamiast sie go pozbywac ?
Na sprzedazy w tej chwili na pewno stracisz i nie wiadomo kiedy i czy w ogole jeszcze kiedys kupisz Porsche .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 07-09-2011 08:14 |
|
|
No w sumie lepsza "gazownia" niz brak auta... Jak staniesz na nogi to ja wywalisz i tyle.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 07-09-2011 12:33 |
|
|
przemek84 napisał/a:
Zamiast sejczento polecam fiata cienko cienko , tanszego w eksploatacji auta chyba nie ma, a za np.2K zl kupisz igle . Odnosnie sprzedazy zycze odzyskania jak najwiekszej kasy i szybkiego podreperowania budzetu...
Tylko jak CC to najlepiej silnik 900 albo 1100 bo ja mam 700 i kultura pracy tego motoru jest bardzo słaba ze względu na konstrukcję a spalanie w zasadzie mają takie samo mój w mieście pali 5,5 litra przy dość dynamicznej jeździe
Auta sprzedawać się nie opłaca miałem tak robić z E30 ale później odkupienie w normalnych pieniądzach auta w podobnym stanie graniczy z cudem. |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-09-2011 09:27 |
|
|
Kontynuując.
Chwilowo w aucie zagości LPG ( ), choćby po to, żeby do Wyrazowa dojechać taniej...
Później będę analizował możliwości finansowe - zobaczymy.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 14-09-2011 13:52 |
|
|
nie sprzedawaj , bedziesz duzo w plecy , zauwaz ile przeplaciles i ile kasy wladowales w remont , dzieki temu masz w maire ogarniete auto , i co sprzedasz je za bezcen , byleby przytulic troche gotowki ?
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 09-10-2011 22:23 |
|
|
To i ja coś skrobnę
Na początek: nie sprzedaję. Wymusiłem podwyżkę, budżet zaczyna powoli wyglądać lepiej.
Wyrazów przeszedł najśmielsze oczekiwania - tylu świetnych ludzi, tyle pięknych aut i tak ciekawej rywalizacji nie mogłem się spodziewać - bo to się statystycznie w jednym miejscu nie zdarza
Auto jak zwykle spisało się dzielnie, gorzej kierowca.
Pojawiła się też koncepcja, do której od jakiegoś czasu dojrzewałem, a niemal konieczność sprzedaży sprawiła, że podjąłem decyzję. Będę go troszkę przerabiał.
Listy nie ujawnię, bo później pewnie się zawiodę jak niewiele się udało...
W każdym bądź razie - jak się jakiś punkt planu uda zrealizować - na pewno się pochwalę
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-10-2011 22:37 |
|
|
Może jednak coś napisz, może się okazać że coś będzie się z czymś innym gryźć
o czym mogłeś nie pomyśleć. Ja też czasem wszystkiego nie piszę, właśnie z tych
powodów, ale warto czasem na forum wzbudzać burzliwe dyskusje
Auto świetnie się prezentowało w Wyrazowie, kawał dobrej roboty w ciągu roku,
nie kojarzę takiego drugiego projektu w tak krótkim czasie! Super że nie będziesz
musiał sprzedawać
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-10-2011 08:21 |
|
|
Pumba napisał/a:
Na początek: nie sprzedaję. Wymusiłem podwyżkę, budżet zaczyna powoli wyglądać lepiej.
Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy )
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 10-10-2011 18:14 |
|
|
Szpera jedzie/zaraz będzie jechać. Żal było nie wziąć dyfra i flansz za 300 zł. Przerobienie flansz to nie będzie problem, zastanawiam się tylko, jak wstawię ten nowy dyfer, żeby zaraz wszystkiego szlag nie trafił...
W tym tygodniu wylatuje tapicerka, żeby przekonać się, którędy mi do auta jeszcze cieknie. Tylko część tapicerki wróci Wylatuje silnik otwierania klaposzyby, silnik tylnej wycieraczki, kanapa z tyłu.
Projektuję sobie światła a'la CGT - czy wykonam i założę - nie wiem. Myślę, jak zredukować masę zderzaków ( zachowując amerykańskość ) ale na razie nie mam absolutnie żadnej koncepcji.
Zawsze do autka leję 40 litrów benzyny, żeby sobie na bieżąco monitorować zużycie paliwa. Konkretnie - zadziwia mnie różnica w przyspieszeniu tego samochodu, kiedy ma te 40 litrów i kiedy już jeżdżę na rezerwie. Chcę sobie sprawdzić, co by było, gdyby masy ubyło.
Umówiłem się z Chipisem, że będziemy w kontakcie nt. semi-slicków. Jak założymy na przyszły sezon, to obaj. Rywalizacja musi trwać. To będzie pierwsze primo na przyszły rok, poza szperą nie planuję dużych wydatków, byle uzbierać na opony i felgi.
Jakby się jakimś cudem trochę jeszcze pieniędzy ostało - będą drążki skrętne i sprężyny oraz kubły i kierownica sportowa. Te fotele z elektryką ważą chyba więcej, niż ja...
To by było na tyle - taka lista marzeń
Chciałbym sobie zostawić otwartą furtkę do powrotu do oryginału, więc szaleństw wielkich nie będzie
Edytowane przez Pumba dnia 10-10-2011 18:15 |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-10-2011 19:04 |
|
|
zderzak US z tworzywa (tyle, że bez odbojów):
[img]http://www.944hybrids.com/Euro_rear_bumper02.jpg[/img]
gdzieś widziałem taką skorupę, która miała też odboje
(ale nie mogę się dokopać do fotki )
Powodzenia w pracach!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 13-10-2011 20:24 |
|
|
Problem wody w środku w większej części rozwiązany.
Większość dywanów była znów mokra, wyleciały na suszenie, kanapy z tyłu też nie ma
W końcu też wziąłem się na poważnie za szukanie dziury w 'całym'. Znalazłem dziurę taką, że palca się wsadzić dało i małe pęknięcie. Dziura wyglądała, jakby się w podłogę od zewnątrz wbił w podłogę pręt ( była pod wygłuszeniami, stąd wcześniej nie zauważyłem, nie szukając dokładnie )... Nic to - zaspawane i wstępnie zakonserwowane.
Jutro jeszcze wyleci cała podsufitka, żeby zobaczyć, gdzie cieknie spod targi ( odpływy drożne ).
A teraz ta lepsza część - podoba mi się brzmienie bez dywanów. I póki się nim nie zmęczę - pewnie nie wrócą To jest Sparta!
Simprez - dzięki za fotki, właśnie takie coś by mi pasowało...
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 13-10-2011 21:31 |
|
|
E, nie zapominaj o mnie - zamierzam się na poważnie włączyć w waszą rywalizację
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 13-10-2011 21:40 |
|
|
Nie zapominam, ale Ty chyba masz już semi-slicki, prawda?
Póki co miałeś handicap
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-10-2011 21:47 |
|
|
Bardzo mily ciag dalszy Twojej "walki" z samochodem. mam nadzieje,ze doprowadzisz do konca najambitniejsze plany...szkoda tylko, ze masz tak daleko na nasze spotkania.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 13-10-2011 21:51 |
|
|
Semislicki owszem, ale najtańsze jakie są. Poczekaj, aż popracuję nad zawieszeniem Na dziś chyba tylko Bluebirdowe 924 bardziej się kładzie od mojego
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-10-2011 12:03 |
|
|
Czekamy, Witek Im nas więcej, tym lepiej.
Ogłaszam koniec wycieków - z targi ciekło, bo spadła rurka z króćca odprowadzenia.
Do auta trafiła nowa sonda lambda.
Następny punkt to wydech. Trzeba kupić nowy tłumik końcowy - mój ma już przedmuchy. Muszę poszukać czegoś bardziej basowego.
Choć nie wiem, czy nie pójść w ekstremum i nie zrobić całości - razem z kolektorem - od nowa. Od razu byłyby wszystkie elementy ładnie polerowane od środka.
Tylko miałbym problem z doborem materiału - kwasówka zdaje się słabo znosi temperatury... Macie jakieś rady i doświadczenia w tej kwestii?
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-10-2011 13:54 |
|
|
Z kwasowki robi sie wydechy i nie slyszalem zeby nie wytrzymywaly... Jedynie pojawia sie fioletowy nalot ale to chyba nie jest problemem.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-10-2011 17:09 |
|
|
wiekszosc mocno doladowanych samochodow ma wydechy z kwasiaka, a tu tajemnica nie jest ze temperatura spalin moze miec nawet 700-800C.... i kwasiak wytrzymuje.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-10-2011 17:15 |
|
|
Ha, doczytałem się.
http://www.stalenierdzewne.pl/porady-ekperta/kolektor-dgo-ze-stali-nierdzewnej
http://www.stalenierdzewne.pl/porady-ekperta/kolektor-wydechowy-ii-cz
Wynika z tego, że kolektor powinien być z AISI: 316L - to jest stal kwasoodporna ( co ciekawe, tę samą stal wykorzystuje się do ściśle higienicznych połączeń rurowych - przemysł spożywczy, farmaceutyczny ), natomiast resztę mogę spawać z AISI: 304 - to jest już nierdzewka.
Przypadek sprawił - pracuję przy przemyśle spożywczym i mam taką rurę na wyciągnięcie ręki w ilościach sporych ( ostatnio projektowałem rurociągi, gdzie było wykorzystane 130 metrów rury z AISI: 304 i 130 metrów rur z AISI:316 ) I to akurat ładne 2,5 cala.
Z tekstu przytoczonego wynika też, że jedyny problem byłby z Turbo, gdzie temperatura gazów na wylocie z bloku sięga 1000*C.
Zobaczymy, co się uda zdziałać.
|
|
Autor |
RE: '87 924S US 'Johnny Walker' |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 17-10-2011 18:01 |
|
|
Przyszła zabawka
Teraz łatwiejsza część, czyli przerobienie do potrzeb naszych skrzyń i półosi, a później trudniejsza - umieszczenie w skrzyni i kasowanie luzów... Gorzej, że będę musiał autko unieruchomić na czas czynności pomiarowo-wykonawczych...
No i zaczynam studiować budowę układów wydechowych...
|
|