Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-03-2012 22:16 |
|
|
marchewa napisał/a:
kurcze... chciałem podzielić sie wiedzą a rozpętałem burzę. Czytajac forum mam czasem wrażenie że dyskusje stają sie bardzo ciśnieniowe. Ilekroć ktoś sie zabierze za jakiś projekt, wykaże inwencje i zacznie coś robić a nie gadać dostaje wiadro zimnej wody na łeb. Myślę że nie chodzi w tym wszystkim o to aby zniechęcać ludzi do "projektów" ale wręcz odwrotnie. Róbcie! Wymyślajcie! Tnijcie! Spawajcie i dzielcie sie doświadczeniami. Wiem ze sam zacząłem krytykować, ale pomimo wszystko "projekt" Adama cenię, bo coś robi, a nie gada jak robić. Wiem że powyższe opinie pochodzą od ludzi którzy też mają doświadczenie,ale pamietajmy że robota tego typu to ogromny nakład czasu, pracy i pieniędzy, uszanujmy to, a nie mieszajmy z błotem pracy kolegi. Starajmy sie pomóc a nie zniechęcać.
Gdybym miał przejmować się forumowymi teoretykami to już dawno bym zwariował
Jak składałem repliki Lotusów Super Seven to ludzie również dziwne pytania zadawali, że ręce opadały
Albo doradzali, żebym np. dospawał orurowanie nad szyba, albo V8 od razu pakował, gdzie Seven waży z Zeteckiem Focusa 570 kg, dłubnięty lekko na 200 KM ma 3,5 s do 100 km/h, i rozłożenie masy 50/50.
...Jak bym tak wszystkich słuchał, to zamiast repliki Lotusa Seven, miałbym replikę czołgu Pantery V
[img]http://walenda-motorsport.pl/images/foto/img_100.jpg[/img]
[img]http://img502.imageshack.us/img502/4681/foto1it.jpg[/img]
Klip z toru:
http://www.youtube.com/watch?v=g4lX9SLnKJ4&feature=player_embedded
Fajne to co budujesz Kiedyś kupiłem dokumentacje Piranhi pod silnik motocyklowy, ale wciąż nie mam czasu pozaginac i pospawać konstrukcji ramowej
Zapraszam na http://kitcarforum.pl tam jest kilku chłopaków, którzy cos podobnego składaja.
Ten taki Dune Buggy, który montujesz przypomina mi trochę to:
http://www.youtube.com/watch?v=GzXVLbs41Ew&feature=player_embedded
i to:
http://www.youtube.com/watch?v=w_F7QrR4Ur8&feature=player_embedded
Wracając do mojego "Paździerza" co bedzie wyglądał, a nie jechał i ważył 2 tony... i będę musiał go na żyletki pociąć i kupić 911, żeby być fajnym...
[img]http://fotosik.org/images/63543296065509791067.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/09238881873830139437.jpg[/img]
Jutro pałąki boczne kończę i przebijam sie przez kokpit z klatką do komory silnika, do mocowań McPherson'ów
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 28-03-2012 22:25 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Martini Race
Użytkownik
Postów: 70
Miejscowość: Londyn
Data rejestracji: 11.03.12 |
Dodane dnia 28-03-2012 23:15 |
|
|
Adam masz jaja. Pozdrawiam
Andrzej |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 28-03-2012 23:16 |
|
|
na razie rysuję, do budowy jeszcze troche czasu i pieniędzy, a plan polega na tym zeby stworzyć takiego off-road kitcara 4x4 na bazie jeepa (bo są tanie i mają buta) Takie klocki lego dla błotniaków Co do lotusa to zdaje sobie sprawę że jego fenomen tkwi nie w potężnej mocy, a w niskiej masie, dlatego jedzie, miła zabawka. Powodzenia w rurowaniu "galarety", ale tak naprawdę czekam na silnik, bo sam tez sie zastanawiałem co zrobić w 924 żeby bardziej jechał, a tu może sie okazac ze nie będę musiał "ameryki odkrywać"
|
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 29-03-2012 10:04 |
|
|
znam kogoś kto buduje takie 4x4 do zabaw w bagnie, ale zazwyczaj robią to na bazie suzuki samurai/jimny z motorem suzuki 2,0, mosty z jakiejś toyoty itp.... nie korzystają z Jeepów, bo to zazwyczaj duże ciężkie podzespoły, znacząco zwiększające masę i spalanie.... a i potrafią się zepsuć czasem.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 29-03-2012 13:17 |
|
|
z terenówkami mam do czynienia od paru lat, miałem klika aut (roznych) i jeepa nie zamienie na żaden inny. Jeep na najleprszy stosunek mocy do masy (185KM/1500 kg) podczas gdy samuraj ma ok80KM/ok 1000 kg, patrol 115KM/ok1800kg itd) ponadto jeep 4.0 ma bardzo wytrzymaly silnik (45 KM/1dm3 pojemności skokowej) nie jest wysilony (kumpel raz kończyl rajd na 5 banaikach z dziurą w silniku bo mu korbe wywaliło), ale faktem jest ze pali duzo i trzeba umieć nim jeździć, bo amator operującu gazem w systemie 0/1 faktycznie szybko poukręca mosty i powie ze jeep jest chu....owy i będzie jeździł samurajem bo sie nie psuje, ale prawdą jest ze każde ostrzejsze potraktowanie samuraja skutkuje tym że w silniku zalęga sie "grzechotnik panewkowy" i puszcza niebieskie bąki w tłumik.
poniżej próbka możliwości mojego jeepa (seryjnego -mosty silnik itd, na łysych oponach)
marchewa dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez marchewa dnia 29-03-2012 13:22 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 29-03-2012 14:14 |
|
|
Marchewa nie róbmy off topa reszte możemy kontynuować na priv.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Martini Race
Użytkownik
Postów: 70
Miejscowość: Londyn
Data rejestracji: 11.03.12 |
Dodane dnia 29-03-2012 22:00 |
|
|
http://porsche-scene.de/szene-live/event-features/detailansicht/article/nur-fuer-experten-der-geheime-loesungslink-deckungsgleich-mit-unseren-tech-specs.html
Andrzej |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 29-03-2012 22:28 |
|
|
Marchewa- pozdrawiam fana blota ,tez latam w terenie ja z kolei stawiam na solidnosc ramy, po 2x cherokee,hondzie passport,hiluxie 2,samuraiu i vitarze 1,patrolu gr ,latam MB 250gd 87'' po swpaie i troche porobionym i juz niezminie ale tak to w blocie jest ze trzeba trafic na swoje.Co do samuraya jego zalta jest to ze poprzez swoja niska wage jest go bardzo trudno zatopic tam gdzie ciezsze auta grzezna po klamki.
Sory za pociagniecie off topa.
Pzdr.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 30-03-2012 08:22 |
|
|
pozostając przy błocie, ale wracając do porsche, ostatnio nawiedził mnie koszmar senny pod tytułem 928 4x4. Mam bude i silnik z 928 gt i nie ma co z tym zrobić a zezłomować szkoda. Pewnego dnia chory umysł zaczął tworzyć plan szatański, coby w 928 wspawać pare rurek tu i tam, do pieca przypiąć skrzynie z reduktorem (od jeepa oczywiscie) dorzucić jakieś sensowne mosty i zrobić rajdówke do cross-country. Wiem że to troche sztuka dla sztuki, ale oryginalnie by było. Takim stworem, jakby sie sponsor znalazł to i dakar mozna objechać
Wiem wiem dale troche poza tematem ale już nie będę
|
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 31-03-2012 10:27 |
|
|
Dawno temu w necie widzilem zdjecia takiego projekt chyba na budzie 928 S4 ale nie mam pojecia jakie zespoly napedowe tam siedzialy.
Adam- jak bedziesz tak obsmarowywal tego swojego prosiaczka w necie to sie obrazie i wogle do przodu nie ruszy
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 01-04-2012 22:28 |
|
|
Adam.. i jak idą prace? Zaczyna się robić ciekawie a tu cisza z Twojej strony.
ps.
Panowie. Usuńcie te pierdoły o pseudo terenowych autach, których szczytem możliwości jest wjazd z rozpędu do kałuży.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-04-2012 11:04 |
|
|
Spoko na dniach wrzucę mały update
Na razie skupiam się na replice Lotusa Seven, którą muszę w przyszłym tygodniu odpalić i zarejestrować
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 04-04-2012 19:01 |
|
|
Kolejny "drobiazg" do Prosiaka z http://fmic.pl/
[img]http://fotosik.org/images/99091074528851381764.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-04-2012 19:49 |
|
|
Motorek wyciągniety
[img]http://fotosik.org/images/81626028081352047708.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/55795469296776268206.jpg[/img]
[img]http://fotosik.org/images/70557150526367358811.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-04-2012 18:17 |
|
|
Kółko wydłubane 8,70 kg, ciekawe ile uda sie zdjąć
[img]http://fotosik.org/images/83974399915053558681.jpg[/img]
Przez trzy miesiące na takiej tarczy smigałem i nawet jeździł
[img]http://fotosik.org/images/02817868219363813779.jpg[/img]
Głowiczka zdjęta
[img]http://fotosik.org/images/17142822465529227434.jpg[/img]
Tak patrze na te zawory i chyba jednak większych ssących nie ma co wstawiać...
[img]http://fotosik.org/images/23235823983382642819.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-04-2012 20:09 |
|
|
Generalnie wstawia się większe zawory. Wymiary mniej więcej takie jak w 924 turbo.
Właściwie ledwo się mieszczą, zdjęcia możesz znaleźć na 924board.
Może jakieś doprężenie silnika? 1mm z bloku?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 11-04-2012 08:38 |
|
|
Czytalem twojego posta na temat cześci do sprzedania. Więc jednak będą gaźniki! Z jakiej kawy? Masz już pomysł jak zamocować gaźniki do głowicy???? Jeżeli nie to z pomocą moze przyjść ci Marchewka! Mam cały garaż części motocyklowych różnej maści. m.in bardzo fajne kroćce gaźnikowe do xtz 750 supertenere (mocowane na 2 śruby/każdy do glowicy, a z gaźnikiem łaczony kroćcem gumowym są też wyjścia podciiśnieniowe z każdego króćca co przyda sie w synchronizacji. postaram sie później dołozyć fotki. A goźniory horyzontalne czy opadowe? moim zdaniem wymarzone gaźniory do 924 byłyby z yamahy fzr/yzf 1000 (opadowe) ewentualnie cbr 1000 sc21/24 lub dwa komplety od tdm 850/900(oppisane gaźniki maja specyficzny układ wzgledem silnika - bloki cylindrów w tych motocyklach sa nachylone niemal identycznie jak w 924, a kanały dolotowe niemal proste co znacznie poprawia napełnianie cylindra na wysokich obrotach . ponizej kroćce:
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 11-04-2012 08:39 |
|
|
a tu silnik z gaźnikami fzr 1000
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 11-04-2012 21:33 |
|
|
Gaźniki Kawasaki ZX6R, takie jakie zakładałem do Lotusa.
Kolektor bede spawał sam, z aluminium, wykorzystując podstawę kolektora z LT-ka
Koło zamachowe już w planowaniu i wyważaniu, na dniach bedę miał je z powrotem.
Jutro postaram się wydłubać wałek rozrządu, wysłać go do Świątka, i zabrać za głowicę
Myślałem, że upchnę zbiornik pod spód, ale jednak się nie zmieści, wiec bedzie stał w bagazniku, musze tylko podłogę bagażnika jeszcze troche przerobić
[img]http://fotosik.org/images/46212754565474957221.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-04-2012 21:36 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-04-2012 22:20 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
Myślałem, że upchnę zbiornik pod spód, ale jednak się nie zmieści, wiec bedzie stał w bagazniku, musze tylko podłogę bagażnika jeszcze troche przerobić
A dużo brakuje żeby się zmieścił?
IMHO zbiornik tak wysoko to fatalny pomysł. Na Twoim miejscu jednak poszukałbym takiego który zmieści się obok skrzyni (prostokątny).
Imponujący postęp prac - trzymam kciuki i mam nadzieje zobaczyć auto w akcji w tym roku.
Zwłaszcza jestem ciekawy jak wyjdzie strojenie silnika i jaką moc uda się uzyskać - oby nie był to symboliczny wzrost. Może uda się wycisnąć więcej KM z poczciwego LT'ka (oby!).
Szkoda ze nie byłeś na hamowni przed wyjęciem silnika z auta.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|