Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-02-2013 00:22 |
|
|
Co do telefonów, to według TEGO linka telefony
7x15 ET52 ważą 7,0kg Co oznacza że straciłeś 3,2kg.
Tylko pytanie ile dystanse będą ważyły? 0,5kg?
Zmiana rozmiaru opon? Tylko WETy czy wszystkie?
Będziesz miał takie ładne 15stki że będziesz chciał żeby padało
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 19-02-2013 12:36 |
|
|
Qbak napisał/a:
Co do telefonów, to według TEGO linka telefony
7x15 ET52 ważą 7,0kg Co oznacza że straciłeś 3,2kg.
Tylko pytanie ile dystanse będą ważyły? 0,5kg?
A ja mam sporą zagwozdkę bo ostatnio sprawiłem sobie wagę bagażową:
http://allegro.pl/waga-bagazowa-eldom-wb10-hit-sprzedazy-29-90-zl-i3023338749.html
i ważę wszystko co popadnie Nie wiem jak z dokładnością ale skoro ta sama waga to przynajmniej różnice są widoczne.
No i niestety są spore różnice w wadze felg z mojego garażu a tymi podanymi na stronie - czasem nawet do 1 kg a to dużo! Kiedyś zrobię zestawienie.
Oponki już przyszły.
Slicki będą na 17 Cup2 - Dunlop 235/610 w mieszance średniej. Mam nadzieję że nie za dużo. Najlepsza jest ich waga - 7.3 kg/sztuka
Wet to Bridgestone Potenza RF21 185/580 - mieszanka bardzo miękka (przy tych temperaturach są nadal miękkie). Waga - 7.5 kg/sztuka. Pójdą oczywiście na 15 telefony.
Na PCP zostaną mi jeszcze nieszczęsne R888. Natomiast dotychczasowe slicki pójdą w odstawkę ale dopiero gdy przeżyją spotkanie z Poznaniem na jakiejś ASJP
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-03-2013 21:47 |
|
|
piterson napisał/a:
A ja mam sporą zagwozdkę bo ostatnio sprawiłem sobie wagę bagażową:
http://allegro.pl/waga-bagazowa-eldom-wb10-hit-sprzedazy-29-90-zl-i3023338749.html
i ważę wszystko co popadnie Nie wiem jak z dokładnością ale skoro ta sama waga to przynajmniej różnice są widoczne.
No i niestety są spore różnice w wadze felg z mojego garażu a tymi podanymi na stronie - czasem nawet do 1 kg a to dużo! Kiedyś zrobię zestawienie.
Zagwozdka okazała się jeszcze większa - ostatnio robiłem inwentaryzację felg/opon i przy okazji ważyłem jeszcze raz. No i wyszły mi różnice w stosunku do poprzednich pomiarów
Np waga telefonów 15-tek przy ostatnich pomiarach spadła z 7,8kg do 7,2 kg. I którym pomiarom wierzyć?? Ogólnie wagi nie polecam - spore różnice w zależności jak się ją trzyma, bardzo często wyskakują błędy pomiaru (i trzeba wtedy resetować i zerować). Chyba jednak trzeba sobie sprawić coś lepszego (a\'la wagi na poczcie).
Wracając do tematu - odebrałem telefony po lakierowaniu. Wyglądają rewelacyjnie . Przy okazji dwie zostały wyprostowane. Utwierdza mnie to w przekonaniu że lepiej kupić tanio i oddać do renowacji - to są zazwyczaj 20/30 - letnie felgi które lata świetności mają już za sobą...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-03-2013 22:32 |
|
|
Żeby definitywnie zakończyć temat felgowy w tym sezonie to jeszcze takie maleństwa znalazły drogę do mojego garażu (fotka poglądowa). No cóż, moja słabość do BBS\'ów jest wielka. A te Boxsterowe szprychy bardzo mi się podobały na aucie Cichego...
Zasadniczo jeszcze muszę ustrzelić jedną parę i jedną sztukę i będę całkowicie zaspokojony
Obiecuję więcej nie pisać o felgach. Następny post będzie o modyfikacjach auta...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 08-03-2013 23:47 |
|
|
e tam auto dawaj więcej FELG!!!
ale extra NAGIE FELGI!!!
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 08-03-2013 23:47 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-04-2013 22:58 |
|
|
vip3r napisał/a:
e tam auto dawaj więcej FELG!!!
ale extra NAGIE FELGI!!!
Specjalnie dla Ciebie Jacku
A miałem już być grzeczny...
Ale te cholerne 9-tki tak trudno znaleźć...
Nie mogłem się powstrzymać...
Cup2 7+9J
To są ostatnie zakupy w tym roku!!!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-04-2013 22:28 |
|
|
Dziś po równo siedmiu miesiącach podszedłem do potwornie zakurzonej wydmuchy zaopatrzony w akumulator i kable (wiadomo - tyle miesięcy, zima do -20 stopni)...
Już chciałem podnieść klapę żeby się podpiąć ale Krzysiek powiedział - daj kluczyki... Przekręcił główny wyłącznik i skubaniec... odpalił od pierwszego strzału!!! Ten mały akumulatorek od kosiarki (Haze) jest WIELKI! W szoku jestem do teraz...
I znów lubię to auto
Z innych ciekawostek: ruszyła produkcja dwóch chłodnic - grubszej i wydajniejszej chłodnicy wody oraz pancernej i większej chłodnicy oleju (jak już pisałem MOCAL się rozpadł). Zakład lokalny, robią tam na zamówienie wszystko co się tylko wymyśli. Niestety tani nie są - ale robię to już z myślą o przyszłym i następnych sezonach (kiedy wreszcie zagości turbo ).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 25-04-2013 22:29 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 06-06-2013 19:51 |
|
|
Pierwsza impreza za nami. Auto dzielnie zniosło trening i zawody w Kielcach po czym w ostatniej próbie postanowiło się zbuntować i zagotowało płyn.
Winny okazał się być... wentylator. A właściwie to przekaźnik owego wentylatora.
Na szczęście złożyło się to idealnie w czasie z założeniem nowego zestawu chłodnic i wentylatora.
Chłodnice robiłem w firmie: http://www.chlodnice.krakow.pl/
Chłodnica wody jest wielkości tej z turbo (musieliśmy zmodyfikować mocowania w moim aucie bo jak wiadomo w 2.5 N/A chłodnica jest niższa). Różni się tym że ma trzy rzędy rurek zamiast dwóch. No i niestety ze względów finansowych jest mosiężna (zaproponowana cena aluminiowej mnie powaliła - panowie używają pancernych rdzeni Nissens które są niestety bardzo drogie). Jest niestety cięższa od oryginału ale sumarycznie waga zestawu z wentylatorem (9.2 kg) jest akceptowalna.
Wentylator to 14-calowy bardzo lekki wentylatorek zakupiony tu: http://fmic.pl/46-wentylatory
Zamontowany centralnie, bez kierownic powietrza. Mam nadzieję że będzie to wystarczające w warunkach bojowych - jeśli nie, będziemy musieli takowe dorobić. Niestety zdjęć chłodnicy Wam nie pokażę bo po prostu... zapomniałem ich zrobić
Druga rzecz to chłodnica oleju - po konsultacjach z Panami i poznaniu ich fatalnej opinii na temat zgrzewanych chłodniczek typu Mocal zdecydowałem się na zrobienie tejże od podstaw. Wymiary chłodnicy to 30x15cm, dwa wyjścia skierowane "do tyłu" - czyli mniejsze ryzyko ich uszkodzenia w porównaniu do wcześniejszego setupu. Chłodnica jest zrobiona bardzo solidnie, do tego niestety dość ciężka (2 kg), ale mam nadzieję że wytrzyma długo (tak jak pisałem układ przystosowywany pod turbo).
Patrząc na nią jednak żałuję że nie zdecydowałem się na aluminiową wody do kompletu (i nie ze względu na wagę bo ta pewnie byłaby taka sama jak mosiężnej)... Węże zostały skrócone, dorobiliśmy nowe końcówki.
Niestety po raz kolejny zabrakło czasu na zajęcie się tylnym zawieszeniem - ale jest pewna koncepcja i na następnej imprezie obiecuję pojawić się autem nieco mniej przypominającym BMW spod remizy
Jeszcze słowo o kółkach.
Testowałem dwa zestawy opon - zakupione WETy okazały się strzałem w dziesiątkę i jeździło się na nich bardzo dobrze. Na slicku zrobiłem tylko jedno kółko i zdania jeszcze nie mam. Ale pierwsze wrażenie takie sobie - szału nie ma. No ale wiadomo - używany, zapewne niedogrzany itp... Zobaczymy jak spiszą się w Ułężu i Białej.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez piterson dnia 06-06-2013 19:54 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 07-06-2013 00:30 |
|
|
Dlatego ja mam właśnie wentylator włączany jak pilot myśliwca z kabiny
Zresztą w 924 patrzenie na temp. wody to nawyk
Już nawet jak jadę nowym autem z salony to patrzę.
Do rzeczy: Jaka masa tego wentylatora?! Na stronie też nie podają, tylko się
chwalą że lekkie... lekkie to pojęcie względne
Szkoda że mnie nie będzie w Ułężu.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 07-06-2013 10:31 |
|
|
"Zresztą w 924 patrzenie na temp. wody to nawyk
Już nawet jak jadę nowym autem z salony to patrzę."
Ja już mam nawet wyrobiony stały tor oczyma. Na trasie: począwszy od temperatury wody i zerknięcia, czy nie świecą się czerwone kontrolki, potem do ciśnienia oleju, a jak już przy ciśnieniu oleju to jeszcze na ładowanie zerknę, a jak już patrzę to na poziom benzyny - i zataczam takie eliptyczne kółko .
Natomiast w mieście to szybko - woda, ciśnienie
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 07-06-2013 10:31 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-06-2013 23:55 |
|
|
Nowy zestaw już przetestowany w Ułężu i w drodze powrotnej (na kołach!) - sprawuje się świetnie!
Temperatura nigdy nie przekroczyła połowy skali a ciśnienie oleju nie spada poniżej 3 bar
W Ułężu wreszcie mogłem porządnie dogrzać i przetestować slicki i jestem pod wrażeniem. Takiego trzymania w łukach nie pamiętam... Tylko mocy brak Ale i tak fajnie było utrzeć nosa autom mającym czasem 2 x tyle KM
Tutaj jeszcze uwaga na temat dość często pojawiających się felg Cup2 w nietypowym rozmiarze 8j ET30 Wydawało mi się że to idealna felga na tył. Niestety nie jest tak różowo z dwóch powodów - po pierwsze opona 235 z tyłu się nie mieści (pomimo negatywu -2.5 stopnia - na fabrycznym pewnie byłby dramat). Po drugi waga - te opony z racji swojego ET mają strasznie masywny środek przez co są cięższe niż felgi 9J! Dlatego też felgi powędrowały na półkę a na aucie zagościły niedawno zakupione 9J (i teraz ze standardowym dystansem jest super).
Z nieprzyjemnych rzeczy do uszkodzonego błotnika dołączył... uszkodzony zderzak. Ale tym razem podczas załadunku i rozładunku z lawety. Niestety laminaty w takim aucie trzeba chyba traktować jako część eksploatacyjną - bardzo łatwo jest je uszkodzić, rozerwać; bardzo łatwo pęka lakier itp. Po 3 sezonach skorupa wydmuszki jest już mocno zmęczona choć właściwie żadnego większego "bum" dotychczas nie było.
Większych planów remontowych na ten sezon już nie mam (poza korekcją geometrii). Chciałbym jeszcze przejechać PCP i CA. Mocno zastanawiam się nad Debrznem - dla mnie jest tam dość daleko, w związku z tym i czas (3 dni z głowy) i koszty są trochę niewspółmierne do zabawy
Na sam koniec jeszcze jedno ciekawe spostrzeżenie (tak żeby podrażnić nieco vip3ra) - wydmuszka stała się wybitnie ekonomicznym autem Powrót z Ułęża (300 km) opróżnił niecałe 25 litrów z baku. A zdecydowanie nie byłem zawalidrogą - gdybym jechał spokojnie, myślę że w 20 litrach mógłbym się zmieścić...
Wygląda że jest to aktualnie najbardziej ekonomiczne auto w domu
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-06-2013 01:03 |
|
|
Powiedz to Żonie!!
Ja chyba po tym tekście nie zasnę
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-06-2013 23:21 |
|
|
No dobra. Stało się...
Zresztą już gdzieś pisałem w tym temacie.
Warto zauważyć że wytrzymałem kilka miesięcy
Kolejne felgi "nie-Porsche"
Rial. Nie wiem co za model (może ktoś wynajdzie?). 8J ET50. O dziwo stosunkowo lekkie (9,3 kg) - lżejsze niż Cup2 8J!
Zdjęcie poniżej...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez piterson dnia 22-06-2013 23:23 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 23-06-2013 00:21 |
|
|
ale brzydkie czego to się nie zrobi, żeby zdjąć masy..
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-06-2013 12:09 |
|
|
Mnie się te felgi kompletnie nie podobają... Może bez dekielków będą lepsze.
Co do wagi, a Cup2 ET52 nie ważą tyle samo? Chyba że jeździsz na ET30 bez
dystansów? Wygląda na to że warto zmienić felgi i dodać dystanse
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 23-06-2013 22:17 |
|
|
Qbak napisał/a:
Mnie się te felgi kompletnie nie podobają... Może bez dekielków będą lepsze.
Co do wagi, a Cup2 ET52 nie ważą tyle samo? Chyba że jeździsz na ET30 bez
dystansów? Wygląda na to że warto zmienić felgi i dodać dystanse
Felg Cup2 8J Et 52 nigdy na oczy nie widziałem...
O felgach z ET 30 już pisałem kilka postów wyżej - przy rozsądnej szerokości opony NIE wchodzi z tyłu (pomimo sporego negatywu)...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 24-06-2013 11:43 |
|
|
z tym et30 to mnie trochę zmartwiłeś.....
bo mi się widziała taka felga przy poszerzeniach typu CGT.
a chłodnica oleju wygląda na solidną robotę i mi się bardzo podoba.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 24-06-2013 11:44 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-10-2013 22:26 |
|
|
Sezon się skończył to i czas na kolejny update.
Auto zaliczyło jeszcze dwie imprezy - Biała Podlaska i Kielce. Na szczęście (dzieki Qbak!) nie wybrałem się na kołach do Poznania bo chyba bym tego psychicznie nie wytrzymał.
Na obu imprezach nie byłem łaskawy dla auta i pojawiły się nowe straty - w BP rząd opon wzięty między koła połamał przedni zderzak, pogiął mocowanie chłodnicy (na szczęście chłodnica pozostała cała) i postanowił "wyjść" dokładnie tą samą drogą co rok temu - przez błotnik (przy okazji go rozrywając)... Niestety NIE ten sam błotnik
W Kielcach z kolei zaliczyłem opony, wgniatając drzwi i próg...
Z prac czysto mechanicznych poza (wreszcie!) zmianą geometrii auta nie robiliśmy niczego istotnego. Aktualnie auto ma -1.5 stopnia z tyłu i -2 stopnie z przodu.
Od pewnego czasu po solidnym rozgrzaniu auto miało problem z wolnymi obrotami (za wysokie - czasem utrzymujące się w okolicy 2000 rpm). Wymieniliśmy krokowiec ale problem niestety pojawia się nadal.
Planuję jeszcze przed demontażem zmierzyć kompresję i zaliczyć hamownię - ciekawe czy progres kompresji i mocy będzie utrzymany...
Demontażem - hmm, no tak. Postanowiłem że to był ostatni sezon tego silnika w tym aucie. Jestem sfrustrowany wiecznym niedoborem mocy, potrzebuję zdecydowanie czegoś bardziej narowistego... Bardzo żałuję że nie miałem okazji jeszcze raz zmierzyć się z Poznaniem- chciałem jeszcze trochę wyśrubować czas dla 2.5 N/A. Tym bardziej że w tym celu nabyłem od Jurka komplet używanych Pilot Sport Cup które mogłyby w Poznaniu dać więcej przyczepności niż stareńkie R888 na których zrobiłem 1:55
Plany na przyszłość - nieokreślone. Mam za sobą 8 pełnych sezonów i mam pewien przesyt. Straciłem (mam nadzieję chwilowo!) motywację do dalszego ścigania.
Inna sprawa że auto wymaga sporych nakładów:
- skorupa jest w opłakanym stanie. Trzeba wymienić praktycznie cały przód (zderzak, maskę, błotniki, lampy, docelowo pewnie też laminatowe drzwi). Pasowałoby rozbudować klatkę. No i jakieś fajne malowanie.
- zawieszenie trzeba solidnie przejrzeć - pojawiło się trochę luzów. Tylna beka strasznie trzeszczy - trzeba pomyśleć o jakimś smarowaniu.
- aluminiowy transwał
- skrzynia AOR do rewizji (łożyska, uszczelnienie, płytki w LSD)
- silnik to temat rzeka, była pewna koncepcja ale chyba nie pójdę tą drogą...
Tyle pracy a sezon zimowy taki krótki. Zaczynam wątpić czy uda się zrobić wszystko na przyszły sezon (tym bardziej że mam w najbliższych miesiącach na głowie mnóstwo spraw nie związanych z Porsche)...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 01-10-2013 22:29 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 02-10-2013 08:06 |
|
|
Piotrek, to z pewnością wina przesilenia letnio/zimowego
Nie łam się, przecież Cichy musi mieć jakąś konkurencję Porschową.... jeśli nie Ty to kto ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-12-2013 21:04 |
|
|
Decyzja o zakupie silnika od Cichego była strzałem w dziesiątkę - znów mam ochotę się ścigać 3.0 16V powinno być w tym aucie od początku...
Przez pewien czas chciałem pójść na łatwiznę i zakupić pewne białe turbo , ale wiecie - starych drzew się nie przesadza a starych sprawdzonych w boju aut - nie opuszcza. W związku z tym czerwona wydmuszka dostanie nowe życie. Jest już pewien szeroko zakrojony plan który będę się starał skrzętnie realizować.
Dziś odpaliłem chyba po raz ostatni ten silnik aby z czystej ciekawości zrewidować moc i kompresję. I tak:
12.5 (1)
12 (2)
13 (3)
13 (4)
Na hamowni widoczny ponownie niewielki przyrost mocy (153.5 KM) i momentu (199 Nm) zwłaszcza w górnych partiach. Zastanawiające jest to wypłaszczenie krzywej mocy powyżej 5400 rpm - żałuję, że jednocześnie nie można było zmierzyć AFR bo coś czuję po kościach, że tam mogą być brakujące koniki...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|