924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 15 z 16 << < 12 13 14 15 16 >
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 26-09-2020 18:10
Dziekuje smileysmileysmiley
Słuchajcie chce być wierny 944 i mam małą zagwostkę....
Brakuje mi trochę mocy tak od 3ciego biegu i tu są w sumie dwie opcje:
1. Muszę dość szybko znaleźć drugi blok 2.5T (ewentulanie 2.7) który zamykamy wkładką + kute tłoki i dmuchamy 2.5-3bary w zależności od biegu ~ realnie moc 500+
2. Wsadzamy 2.5TFSI z RS3 i na seryjnych gratach mamy 600ps a po zakuciu "limit is the sky"....

Z orginalnym silnikiem jest w sumie tylko problem z dostępnością częsci i ich ceną, na plus to że są to tak pancerne konstrukcje, które są w stanie prawie wszystko znieść smileysmileysmiley

Druga opcja 2.5 tfsi na start troche mnie szarpnie $$$ ale nowoczesna konstrukcja i mamy wszystko na tacy z dnia na dzień no i możliwości są naprawde duże....



944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
rys
Użytkownik

Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09
Dodane dnia 26-09-2020 18:30
moze cos jak ponizej

http://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/a33957715/vw-five-cylinder-powered-porsche-944-dyno-video/

Edytowane przez rys dnia 26-09-2020 18:30
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
kondzi
Użytkownik



Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 26-09-2020 22:38
Kiedyś czytałem o jakimś typie co 968 do motosportu robił wiele wiele lat. Rozwiercał je do 3 litrów z hakiem (chyba 3.3), plus turbina i wiadomo mody różne. Dawało mu to niezawodne (!!!) ponad 700 koni... Ja bym nie wrzucał silnika ze współczesnego auta, to za proste by było i gdzie ten duch tamtych czasów smiley Jak coś, daj znać, mogę coś pomyśleć, poszperać.

EDIT:
Szukaj po nazwisku Gustaf Burstorm


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo

Edytowane przez kondzi dnia 26-09-2020 22:44
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 27-09-2020 14:03
Przy motosporcie ważne są jednak takie zalety jak dostępność części(łatwa i szybka) koszty ich pozyskania a nie inżynieria u podstaw i ryzykowanie awarii w przypadku kiedy nie można liczyć na blok, głowicę (na wczoraj). Myslę,że Paweł podejmie najlepszą decyzję.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
kondzi
Użytkownik



Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 27-09-2020 14:38
tona dobrze prawisz, najlepiej byłoby mieć ze 3 silniki w częściach na półkach... tylko tu znowu się odbijamy bo albo cena albo dostępność


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
Medusa
Użytkownik

Postów: 108
Miejscowość:
Data rejestracji: 23.03.17
Dodane dnia 27-09-2020 18:13
cichy napisał/a:
Dziekuje smileysmileysmiley
Słuchajcie chce być wierny 944 i mam małą zagwostkę....
Brakuje mi trochę mocy tak od 3ciego biegu i tu są w sumie dwie opcje:
1. Muszę dość szybko znaleźć drugi blok 2.5T (ewentulanie 2.7) który zamykamy wkładką + kute tłoki i dmuchamy 2.5-3bary w zależności od biegu ~ realnie moc 500+
2. Wsadzamy 2.5TFSI z RS3 i na seryjnych gratach mamy 600ps a po zakuciu "limit is the sky"....

Z orginalnym silnikiem jest w sumie tylko problem z dostępnością częsci i ich ceną, na plus to że są to tak pancerne konstrukcje, które są w stanie prawie wszystko znieść smileysmileysmiley

Druga opcja 2.5 tfsi na start troche mnie szarpnie $$$ ale nowoczesna konstrukcja i mamy wszystko na tacy z dnia na dzień no i możliwości są naprawde duże....


Mam kompletny wolnossący silnik 3.0 z 968 z niskim przebiegiem, którego sprzedaż mógłbym rozważyć i, który może by Cię zainteresował smiley
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 28-09-2020 13:11
W wygrywaniu liczy się przede wszystkim satysfakcja - największa będzie wówczas, jak auto dalej pozostanie porschakiem i będzie budowane na bazie oryginalnych rozwiązań - ze współczesnym silnikiem to już nie będzie Porsche 944 turbo smiley


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 28-09-2020 15:05
mam dół silnika 2,5t (z TS niegdyś Alexowego),
był spawany, ale kurde już nie pamiętam w którym miejscu. Jakby co to mogę go wykopać od Wojtka kiedyś smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 28-09-2020 18:14
Tez jestem najblizszy wersji z ori silnikiem.
Aczkolwiek trzyma mnie przy tym prosty rachunek finansowy smiley
W tej sytuacji musze kupić słupek lub blok 2.5T ale tylko w bardzo dobrym stanie.
Na moim sa rysy dość głębokie i dlatego nie chcemy w niego inwestować.
Swoją drogą rysy te są od 6ciu sezonów gdy silnik ten montowałem i jakoś to bardzo nie przeszkadzało smiley



944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 28-09-2020 21:16
Cichy - przecież jeśli blok jest porysowany to mozna go lekko rozwiercić. Przecież i tak będziesz szedł w kute tłoki więc nie stanowi to problemu.
Jakiej firmy kute tłoki chcesz zastosować?



924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 29-09-2020 09:19
A coś co jest bliższe naszym silnikom ? 1,8t by vw-audi ?
owszem trzeba to mocno pomodzić na takie moce, ale ideowo silnik bliższy naszym niż 2,5 S3


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
Olo924
Użytkownik



Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 29-09-2020 11:49
cichy napisał/a:
Tez jestem najblizszy wersji z ori silnikiem.
Aczkolwiek trzyma mnie przy tym prosty rachunek finansowy smiley
W tej sytuacji musze kupić słupek lub blok 2.5T ale tylko w bardzo dobrym stanie.
Na moim sa rysy dość głębokie i dlatego nie chcemy w niego inwestować.
Swoją drogą rysy te są od 6ciu sezonów gdy silnik ten montowałem i jakoś to bardzo nie przeszkadzało smiley


ja jestem fanem oryginalności w naszych autach - ale auto Cichego już i tak jest mocno pomodzone .. zawias, aero,
może jednak iść w kierunku jakiegos łatwo dostepnego i łatwego do modzenia silnika z szeroko rozumianej rodziny .. 1,8 turbo, 2,5 turbo ... jest wybór spory, znosza wysokie moce tez spoko ... a koszty zdecydoewanie niższe ... można pokusic się o zrobienie dwóch silników i traktowanie ich jak część zamienna (myślę że koszty tego będą podobne co zmodzony silnik turbo od 944) ... do rozwagi ... utrzymanie ori silnika będzie fajne ale koszty chyba zdecydowanie większe .. więc pytanie czy sercem decydować czy kieszenią ...


924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 29-09-2020 22:52
Sluchajcie po mocnym rozeznaniu rynku na 99% mam obraną drogę...
Planuje zrobić pierwszy szlif 100.5 na moim bloku + honowanie alusilu (moze lepszym określeniem będzie wytrawianie chemią smiley)
Dalej robimy wkładkę zamykającą blok i w sumie jesteśmy w domu... smileysmileysmiley

Hmmm tylko połowicznie bo musimy znaleźć jakaś bardziej wydajną turbine w miejsce pocziwej K26...


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.

Edytowane przez cichy dnia 30-09-2020 16:51
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
kondzi
Użytkownik



Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 29-09-2020 23:42
Ja mam fajnego duzego Holseta (chyba H1E). Nówka funfel w pudelku, nie tam jakies regenerowane. Mialem wkladac do swojego Capri (4.0V6) ale to chyba bardzo odlegla rzeczywistosc, wiec...


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 30-09-2020 16:33
Świetna decyzja Cichy.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 07-10-2020 13:09
Cichy owszem odszedłeś od auta cywilnego... ale naprawdę super. !


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 10-10-2020 11:28
cichy napisał/a:
Sluchajcie po mocnym rozeznaniu rynku na 99% mam obraną drogę...
Planuje zrobić pierwszy szlif 100.5 na moim bloku + honowanie alusilu (moze lepszym określeniem będzie wytrawianie chemią smiley)
Dalej robimy wkładkę zamykającą blok i w sumie jesteśmy w domu... smileysmileysmiley

Hmmm tylko połowicznie bo musimy znaleźć jakaś bardziej wydajną turbine w miejsce pocziwej K26...


Czekaj - Ty masz nadal K26?!?!?!?!? Holset HX35 lub HX40 w zaleznosci od litrazu (2.5 - HX35, 3.0 - HX40) i bedziesz mial nieporownywalnie lepsze staty

Szlif bloku fajna droga, choc w Twoim przypadku jak takie cele mocowe to chyba tylko swap - albo na cos wspolczesnego albo z 944 ale 3L turbo na 16v glowicy.

Daj znac gdzie robisz closed deck i ile taka zabawa - i czy zaspaw czy wstawka cnc? Szukalem, szukalem i sie doszukac nie moglem kto gdzie i jak. Jakby co bylbym zainteresowany taka do obu silnikow: 3L i do 2.5L.


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
kondzi
Użytkownik



Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 10-10-2020 22:27
Ja to się nie znam na takich czarach, jak mniemam zamknięcie bloku, aby woda nie poszła jak uszczelkę głowicy wydmucha? Wytłumaczy mi ktoś? smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 11-10-2020 09:38
Znana sprawa w silnikach 2.5 Ford/volvo, ale też Subaru czy BMW
Robi się płytę na 0, żeby tuleje nie napuchły od ciśnienia i nie popękały. Zdarza się że pękają nawet bez chiptuningu każdy Ford/volvo 2.5T z wywaloną uszczelką tak naprawdę to potencjalnie mina.
https://fsv-performance.pl/oferta/zamykanie-blokow-silnikow-volvo-ford-tuning-silnika/


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 11-10-2020 09:44
1290383
Autor RE: Cichy - Porsche 944 kiedyś S2 dziś T 90r.
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 29-07-2021 20:13
Wypada zrobic mały update.
Obecnie jeździmy z taką mocą dalej na poczciwej K26. smiley
Stroimy na hamowni jednej z bardziej restrykcyjnych bo znam takie gdzie cyfry są +10% smiley



944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.

Edytowane przez cichy dnia 30-07-2021 08:41
Strona 15 z 16 << < 12 13 14 15 16 >